Vrienden van de poëzie...
In 2008 kreeg ik het id van een autoshow te organiseren met een vriend.
*ik probeer het kort te houden*
Deze vond plaats in 2009....300 auto's (belgen,nederlanders en duitsers)
Alle merken..hedendaags,luxe wagens,oldtimers GEEN JOHNNYBAKKEN enzo
in 2010 werden er dit 800+ wagens en kwamen er ineens wagens uit UK,italie & zwitserland
Een totale opbrengst van +- 12000€ op die 2j werd naar Make a Wish limburg geschonken..aardig toch?
Deze 2 events werden op het voormalig vliegveld van Brustem (limburg) gehouden
In 2011 konden we er niet meer terecht (ik spaar u alle details..maar plaats even een linkje,lees en oordeel zelf...)
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=3V3N2SCBEchter kregen we een alternatief...MAAR...daar was het een beetje te klein aangezien ons event in z'n 3de jaargang nog een groei kende
400 wagens konden niet op het terrein...
de 2012 editie ging niet door aangezien we na een half jaar geen akkoord kregen voor een nieuwe locatie (bloed zweet,tranen en dagen congé + een heel dik dossier de vuilbak in)
MAAR
Sinds vandaag hebben we het leuke nieuws gekregen dat we in 2013 een nieuwe locatie hebben
Een terrein volledig vlak en verhard (beton platen) van 100 op 600m
Dus:
Kort samengevat
Eurosunday staat voor een leuke dag uit onder petrolheads
Geen marginaal gedoe,enkel mooie afgewerkte wagens op dit event
Internationaal publiek
Voll event is gecatered,leuke animatie voor de kids
ALLE merken zijn welkom,dus je krijgt een mix van vanalles te zien...jong en oud.
Van een kever tot een RS4,porsche,karmann Ghia,maar ook een Focus RS en alles daartussen.
Opnieuw zal de opbrengst geschonken worden aan een goed doel (zoals elk jaar) en dit jaar is dit Cliniclowns
plaats voor 1750 wagens wederom internationaal gezelschap
Mag ik alvast hopen op een leuke opkomst van mijn P forum.Nl? De jongens van P forum.be gaan alvast verzamelen!
Indien je dit niets vind om met de P te komen,wees welkom als bezoeker!
Hier wat fototjes van voorbije edities...
Laatst bijgewerkt door
Ibiz@ke op 20 mei 2013 15:07, in totaal 1 keer bewerkt.