Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Fotoshoot Porsches en fotomodellen

30 jul 2013 20:43

Ik ga een fotoshoot organiseren om mijn Boxster te fotograferen met een tweetal fotomodellen. Ben op het ogenblik bezig op Modelzone om met twee modellen afspraken te maken. Interesse vanuit de modellen is groot, vind echter niet alle modellen geschikt.

Het lijkt me voor de foto's leuk als we meerdere Porsches tijdens de shoot aanwezig kunnen hebben. Het mooiste zou zijn eentje die qua kleur lekker contrasteert met mijn zwarte Boxster.

Datum: nog onbekend maar wel in augustus of september. Een zaterdag of zondag (1/2 dag)
Locatie: nog onbekend....tips zijn welkom ! Mooi leeg stuk asfalt (dood lopende weg), ergens iets tegen een grote egaal gekleurde achtergrond aan, oprijlaan van een fraaie villa,....

Wie heeft, los van of het past qua datum en locatie, er zin om mee te doen (je kan ook kort langskomen). Is altijd gezellig zo'n shoot en je krijgt leuke foto's van je Porsche.

Shoot gedachte
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Sander

Re: Fotoshoot Porsches en fotomodellen

30 jul 2013 20:56

Leuk idee.

30 jul 2013 23:01

Das een combi die mijn hobby's zo'n beetje onderstreept. :mrgreen:
Afhankelijk van waar en wanneer... Lijkt me wel leuk om ff met de S langs to komen, of je moet ze graag met een KJN op de gevoelige plaat leggen...

31 jul 2013 12:25

Waar denk je de fotoshoot te gaan houden?

31 jul 2013 22:28

- ndsm werf is leuke locatie
- veluwe.... Radio kootwijk wel een markant gebouw

Ik doe graag mee met mijn 996
Afbeelding

31 jul 2013 22:56

Ik heb wel interesse maar geen contrasterende kleur denk ik, de mijne is meteoorgrijs

31 jul 2013 22:58

Leuk draadje om even te volgen. :thumleft:
Afhankelijk van locatie en datum wil ik wel mee-shooten.

31 jul 2013 23:12

Zolang de dames de riemen en ringen af doen count me in :cheers:

Word zo meer een GT3 MK1 fotoshoot.. Ha ha

Afbeelding

31 jul 2013 23:36

vind echter niet alle modellen geschikt
De maatjes meer?........... :roll:

01 aug 2013 13:27

Sjeezerrr schreef:- ndsm werf is leuke locatie
- veluwe.... Radio kootwijk wel een markant gebouw

Die NDSM werf....is dat een locatie die vrij toegankelijk is dat je weet ?

01 aug 2013 18:58

Kade voor het PTT gebouw in Rotterdam.. Uitzicht op de Erasmusbrug. Dr. Knauf heeft er pas nog schitterende plaatjes geschoten.

01 aug 2013 20:44

Afbeelding

Ja die NDSM werft is vrij toegankelijk, en je kan daar idd hele leuke foto's maken, in verschillende settings. :cheers:

Laat maar weten wanneer je gaat, dan kom ik graag even langs....

01 aug 2013 21:24

Al eens eerder gedaan met de vorige waggie, wanneer de datum schikt wil ik mijn 997S wel eens mee laten doen. :wink:

Afbeelding

02 aug 2013 10:10

Afhankelijk van de locatie en datum wil ik meedoen met mijn rode Boxster S.

Groet Patrick

02 aug 2013 18:33

Afhankelijk van de modellen doe ik mee;)

02 aug 2013 19:22

Lijkt me wel wat, mooie auto's , mooie modellen. 8)

02 aug 2013 23:15

Hey,

Mij lijkt t echt super vet, heb mn Porsche straks in de poets staan (lakzwart !)

Als je een datum weet hoor ik t graag, heb wel interesse 8)

03 aug 2013 17:52

Ik heb verzoek om mee te doen nu uitgezet bij deze modellen. Even afwachten wat de reacties gaan worden.

Afbeelding

04 aug 2013 10:49

Richting de modellen heb ik zondag 18 augustus en zondag 8 september voorgesteld.

04 aug 2013 10:54

Zo iets?
55247

04 aug 2013 11:17

Afhankelijk van datum, locatie, tijdsbestek, modellen, beetje leuk volk van hier :mrgreen: wellicht interesse.
Mijne is alleen redelijk zwart en zal echt eens goed gepoetst moeten worden.
Zitten er trouwens kosten aan verbonden of is dit juist in het belang van portfolio-uitbreiding van de dames :scratch: ?

04 aug 2013 16:28

THE MUD schreef:Zitten er trouwens kosten aan verbonden of is dit juist in het belang van portfolio-uitbreiding van de dames :scratch: ?

Ik heb bij de modellen aangeven dat er geen vergoeding is anders dan dat ze alle foto's krijgen voor hun portolio. Alleen wanneer ik gemaakte foto's commercieel ga gebruiken stel ik er een financiele vergoeding tegenover maar ik was niet van plan om de Porsche foto's commercieel te gebruiken. Deze shoot is gewoon voor een hoop lol.

14 aug 2013 20:01

Al nieuws?
(Hoopt op ergens in september...)

14 aug 2013 20:14

Ja, gaat ergens in september worden (temeer daar ik laatste week augustus ook nog even met de Boxster rondje Lagio Maggiore, meer van Lugano en Como meer ga doen). Zit met het vinden van een goede locatie. De twee die ik in gedachten had gaan niet lukken.

La Defense in Almere kost via een locatie bureau € 1250,=. En via de Rijksgebouwendienst kreeg ik nul op rekest.
Vliegbasis Soesterberg gaf aan dat een fotoshoot niet aansluit bij de provinciale doelstellingen met het gebied (recreatie, natuur, cultuur).

Leander had wel een tip, moet die alleen nog opvolgen.
Andere suggesties hier op forum ontvangen:
RDSM werf...moet ik nog gaan kijken
Radio Kootwijk...was in de beurt alleen navigatie stuurde me verkeerd, had onvoldoende tijd om verder te zoeken.

Locatie suggesties nog steeds welkom.

14 aug 2013 23:21

Wil evt wel meedoen met mijn " groentje", erg fotogeniek en al eerder gebruikt voor model shoots. Tevens mooi contrast met jouw auto! ;)
Plaats een reactie