14 apr 2005 19:12
14 apr 2005 19:19
14 apr 2005 20:23
14 apr 2005 23:04
15 apr 2005 8:02
15 apr 2005 16:03
Marcel schreef:Ook hoop ik dat het aandeel broertjes en vriendjes beperkt wordt en het idd voor hen is voor wie het eigenlijk bedoeld is
15 apr 2005 20:23
16 apr 2005 0:21
Sandra & Eric schreef:Marcel schreef:Ook hoop ik dat het aandeel broertjes en vriendjes beperkt wordt en het idd voor hen is voor wie het eigenlijk bedoeld is
Dat hoop ik nou ook. Gun het ieder kind hoor, maar daar draait die dag niet om toch.
Wil ook weer mee doen, maar nog niet ingeschreven, ff tossen wie dit jaar gaat rijden.
16 apr 2005 0:56
ppp 356 schreef:Ben ik het niet volledig mee eens. Ik kan me best voorstellen dat het voor die kinderen nog extra leuk is als ze dit plezier kunnen delen met een goede vriend, broertjes of zusjes. De vriendjes, broers en zusjes van deze kinderen zijn ook nog slechts kind, ik kan mij best voorstellen als het betreffende kind voor de 20ste maal over zijn ervaring begint te vertellen dat zij dit verhaal wel beu zijn. Als ze ook hebben kunnen meerijden echter, blijft dit verhaal voor hen ook telkens terug goede herinneringen boven halen waar zij maar niet genoeg van krijgen.
16 apr 2005 9:32
16 apr 2005 12:06
16 apr 2005 16:20
ppp 356 schreef:Ben ik het niet volledig mee eens. Ik kan me best voorstellen dat het voor die kinderen nog extra leuk is als ze dit plezier kunnen delen met een goede vriend, broertjes of zusjes. De vriendjes, broers en zusjes van deze kinderen zijn ook nog slechts kind, ik kan mij best voorstellen als het betreffende kind voor de 20ste maal over zijn ervaring begint te vertellen dat zij dit verhaal wel beu zijn. Als ze ook hebben kunnen meerijden echter, blijft dit verhaal voor hen ook telkens terug goede herinneringen boven halen waar zij maar niet genoeg van krijgen.
16 apr 2005 17:07
16 apr 2005 18:42
16 apr 2005 21:46
horn schreef:Het is voor de zieke kinderen (en volgens mij is het niet persé zo dat elk jaar een 'andere ziekte' aan de beurt komt) leuk om zo'n belevenis te delen met een broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje.
Ik had vorig jaar een zieke jongen in mijn auto (en inderdaad Gizmo, zijn zusje reed mee met Michael Perridon in zijn Carrera GT, terwijl het jongetje op de terugweg mocht kiezen in welke hij terug wilde en wéér voor de Tip koos... ) die het fantastisch vond. Het had mij niks uitgemaakt als ik achterin (toch twee plaatsen vrij) nog een vriendje of broertje mee had gekregen. Hoe meer zielen... En je krijgt toch geen drie zieke kinderen in je auto. Dus waarom niet?
Had tijdens de Avifauna rit een zieke jongen en zijn gezonde broertje in de auto (opgehaald in Woerden) en die vonden het allebei te gek. Zaten lekker met elkaar te 'wowen' en te 'vet coolen'. Is toch veel leuker voor zo'n jong dan alleen mee te rijden en tegen die dikke 'oude' man naast zich te zeggen 'dat is een mooie auto, meneer'...
En of je na die drempel nou één of drie ijsvlekken van het plafond moet krabben...
16 apr 2005 22:35
17 apr 2005 0:22
17 apr 2005 1:22
17 apr 2005 1:23
17 apr 2005 7:03
Ivo964C2 schreef:Nou kan ik mij vergissen, maar volgens mij worden er door de organisatie toch uitnodigingen verstuurd aan de deelnemers van voorgaande jaren??
17 apr 2005 8:52
17 apr 2005 10:05
17 apr 2005 10:36
Anne 2.7 schreef:Prachtig eigenlijk. De organisatie zweet peentjes of ze wel voldoende Porsches bij elkaar krijgt, wij haasten ons met inschrijven omdat we ander misschien niet mee kunnen doen.
17 apr 2005 13:51
horn schreef:Het is voor de zieke kinderen (en volgens mij is het niet persé zo dat elk jaar een 'andere ziekte' aan de beurt komt) leuk om zo'n belevenis te delen met een broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje.
Het had mij niks uitgemaakt als ik achterin (toch twee plaatsen vrij) nog een vriendje of broertje mee had gekregen. Hoe meer zielen... En je krijgt toch geen drie zieke kinderen in je auto. Dus waarom niet?
Had tijdens de Avifauna rit een zieke jongen en zijn gezonde broertje in de auto (opgehaald in Woerden) en die vonden het allebei te gek. Zaten lekker met elkaar te 'wowen' en te 'vet coolen'. Is toch veel leuker voor zo'n jong dan alleen mee te rijden en tegen die dikke 'oude' man naast zich te zeggen 'dat is een mooie auto, meneer'...
En of je na die drempel nou één of drie ijsvlekken van het plafond moet krabben...
17 apr 2005 17:21