Circuit rijden CircuitParkZandvoort 12 juni voor 119 euro
14 maart 2014 12:28
Met een clubje van www.Gummen.org hebben we al een paar keer CPZ afgehuurd om wat rondjes te rijden. Donderdag 12 juni is het weer zover, prijs 119 euro. Rijden met dit liefdevolle clubje gaat heel gemoedelijk en met zeer veel respect voor elkaars spullen. "Petjes gedrag" en raggen wordt zeker niet toegestaan.
Mochten er nog circuit tijgers zijn die tijd en zin hebben dan ben je welkom. Vorig jaar hebben er ook wat forumleden gereden en die vonden het helemaal geweldig.
Re: Circuit rijden CircuitParkZandvoort 12 juni voor 119 eur
16 maart 2014 22:03
Hoi Sylvester, ik zou wel een tweede poging willen wagen...wielen liepen vorig jaar aan en moest na 5 rondjes afdruipen Kan mijn agenda echter nog niet geheel vastzetten. Wanneer is de deadline?
16 maart 2014 22:35
PS, Niet echt een "deadline" we willen wel vasthouden aan zo'n beetje 40 auto's. Laat me maar wat weten als je zover bent. Ik zou het weer super vinden als je erbij bent met die superbak van je
25 maart 2014 23:57
SjorsPorsche
Als je zekerheid wilt, maak dan ook alvast de 119 euro over : BANK Rekening : 10.72.49.510 Aan : St. Vrienden van Gummen.Org Plaats : Made Zet je (nick)naam en CPZ 12-06 er even bij
11 jun 2014 23:57
Net nog ff een last minute boeking gedaan. Na het werk even ontspannen op het circuit Mooie gelegenheid om m'n nieuwe onderstel uit te proberen: Billstein PSS10, nieuwe rubbers, Toyo's, verse remblokken en iets meer camber voor. Als dat niet rijdt weet ik t ook niet meer. We gaan t zien.
12 jun 2014 7:25
Goedemorgen Blijco en alle forumleden die vanmiddag gaan Gummen.
Ik wens jullie allen een leuke tracktime straks............helaas kan ik er niet bij zijn en dat is best wel baalen.....vorig jaar was het weer ook zo moois als vandaag......succes ermee en veel plezier
13 jun 2014 6:52
HermanH schreef:Net nog ff een last minute boeking gedaan. Na het werk even ontspannen op het circuit Mooie gelegenheid om m'n nieuwe onderstel uit te proberen: Billstein PSS10, nieuwe rubbers, Toyo's, verse remblokken en iets meer camber voor. Als dat niet rijdt weet ik t ook niet meer. We gaan t zien.
Blijco, zie je morgen.
En hoe ging het met het nieuwe onderstel? Veel verbetering? Wat zat eronderer?