Ik ben zeer verheugd om de eerste editie van de
“PSC Classic Day’s, Porsche Edition”, te kunnen aankondigen. Het evenement wordt op 13 en 14 september op het terrein van Classic Park in Boxtel georganiseerd en zal kleinschaliger zijn dan andere bekende evenementen. Toch heeft het evenement een aantal leuke elementen. Wanneer jullie een grote hoeveelheid standhouders willen zien, verwijs ik jullie door naar het evenement wat een week eerder plaatsvind in Rosmalen. Het is immers niet de bedoeling een kopie van elkaars evenement te zijn.
Waarin kenmerkt dit evenement zich?Natuurlijk draait het deze dagen allemaal om ons favoriete merk: Porsche. En waar kan je een beter terrein vinden waar autoliefhebbers zich thuis voelen, dan op het terrein van Classic Park? Zo herbergt het schitterend verbouwde industriële gebouw niet alleen een automuseum (met daarin circa 120 klassiekers) en een prima restaurant, maar is er ook een 600m2 grote congreshal aanwezig en zijn er op het buitenterrein ruime parkeerplaatsen voor onze geliefde automobielen aangelegd.
OccasionshowMaar er is nog meer. Zo misten wij een professioneel Porsche occasion evenement speciaal voor particulieren en zelfstandig ondernemers. Tijdens de PSC Classic Day’s zullen de Porsche occasions binnen in de congreshal staan, waar de verkopers hun wagen professioneel en gezamenlijk met de andere occasions, aan het bezoekende publiek kunnen tonen. En met professioneel bedoelen wij ook echt professioneel. Meer informatie over het verkopen van uw occasion vind u
hier in het "occasion gevraagd gedeelte.
Wie weet maken andere Porsche liefhebbers op deze dagen hun dromen waar!
InteractieWij vinden het belangrijk dat er buiten gezelligheid ook interactie mogelijk is. Wat wij voor jullie geregeld hebben zijn een handjevol namen die nooit (of vrijwel nooit) aan evenementen deelnemen. Zo zijn wij heel blij dat Michel van de Putte van Auto Resto aanwezig zal zijn. En niet alleen om het blok van een gerestaureerde en inmiddels gemodificeerde 997 te tonen, maar hij zal jullie ook tijdens een aantal workshops/presentaties bijpraten over de feiten en fabels van de “plof” motoren.
Een andere bekende forum naam is Roel Reijers van Detail Today, ook hij gaat een aantal presentaties geven. Dus voor informatie over het coaten van de lak en de aanschaf van diverse detail producten van kwalitatief hoogwaardige merken, zoals CarPro, ValetPRO en Optimum, kunnen jullie bij zijn stand terecht.
Voor de mensen die met een restauratieproject bezig zijn, is de stand van Patrick Beek van Beek Classic Wire een interessante plek om meer te weten te komen over de ins-ans-outs van kabelbomen. Hij zal ons ook een kijkje in zijn keuken geven en hij doet dat onder andere aan de hand van een heel mooi project: een 911 targa uit 1973.
Verder staan de mannen van VOF De Loods voor jullie klaar voor al jullie vragen over de transaxel modellen en Maikel de Munnik kan jullie alles vertellen over het taxeren van sportwagens en klassiekers.
Begin september zullen de exacte tijden van de presentaties op de website van
psc-events.nl vermeld worden.
OndernemersBent u ondernemer en denkt u dat de activiteiten van uw bedrijf prima aansluiten bij het “PSC Classic day’s - Porsche Edition” evenement, stuur mij dan een pb met uw bedrijfsgegevens en e-mail adres. Dan stuur ik u z.s.m. alle informatie toe.
EntreeEn voor wat betreft de toegang:
bestuurders en inzittenden van een Porsche hebben kosteloos toegang tot het gehele evenement inclusief museum. Bezoekers die met ander vervoer naar het evenement komen hebben gratis entree voor het restaurant, het terras, de occasionshow en de presentaties van de standhouders. Voor toegang tot het museum dienen bezoekers die zonder Porsche komen wel entree te betalen.
InschrijvenOm een beetje inzicht te krijgen in het aantal bezoekers zou ik het heel erg waarderen wanneer jullie mij willen laten weten of jullie langs willen komen. Dat kan zowel per pb,
Facebook of email (
inschrijven@psc-events.nl). Zet er even bij of je bezwaar hebt dat ik hier op het forum je nickname vermeld.
Ingeschreven zijn:
- boxster550spyder
- The Mud
- Driver4S
- Master Ken
- Ber
- Peter S
- Robbierob
- michielvdb (misschien)
- BIW 4S
- Zuugnap
- Tunnis12
Zaterdag
- rswartz
- Thijsch (misschien)
- sarsrich
- Danny (ochtend)
Zondag
- Jaspa
- de911gek
- Richheiloo
- PA951
- Remmel
- Pacoloco (waarschijnlijk)
- Taatjen
- Carrera 007
- elkrommo
- RuBoxS
- Pw250
- TERRUM (misschien)
- Marc' Oh Oh…
- Pw250
- aher
- Vincent Vega
- 997cabrio
- auto mt motortje achterin (zondag en misschien ook zaterdag
)
Hopelijk kunnen wij nog meer forumleden verwelkomen op 13 en/of 14 september
(Navigatie) adres: Koppenhoefstraat 14, 5283 VK in Boxtel
Laatst bijgewerkt door
Lionhunter op 13 sep 2014 5:39, in totaal 14 keer bewerkt.