Beste mede-forummers,
De nieuwe datum voor de elfde editie van de Jubirit is bepaald op zondag 20 juli aanstaande. Ik begrijp dat deze datum midden in de zomervakantie valt en dat hierdoor een aantal forummers niet kunnen meerijden. De jubirit is echter altijd als zomerrit georganiseerd en om de traditie van Pascal en Esther in ere te houden wordt hij ook dit jaar niet als najaarsrit gereden.
Alle locaties, waarvan twee nieuwe locaties, zijn reeds bevestigd en de voorbereidingen zijn al in volle gang. Daarom is de mogelijkheid tot
inschrijven per direct geopend.
Wat gaat er gebeuren?Zoals hierboven al geschreven is de Jubirit een jaarlijks terug kerende zomerrit, welke georganiseerd wordt om de verjaardag van het forum gezamenlijk te vieren. Ook deze keer gaan wij dat doen door middel van een uitdagende en zeer gezellige puzzelrit.
Tijdens het ochtendgedeelte blijven wij boven de grote rivieren, waar de puzzelrit ons door een deel van het mooie Gelderland zal leiden. De lunchlocatie zal ons gaan verbazen, zowel door de locatie zelf als door de lunch die door de catering geserveerd wordt.
Na de lunch gaan wij toch de oversteek over de grote rivieren wagen en puzzelen wij verder in het gezellige Noord-Brabant, waar wij uiteindelijk in de omgeving van ’s-Hertogenbosch op het eindpunt zullen aankomen.
Wanneer en waar gaat het gebeuren?Dit jaar start de Jubirit #11 op zondag 20 juli 2014 in Renkum. Daar worden wij tussen 9.30 en 10.00 uur door de mensen van Motron B.V. verwelkomt op de Industrieweg 13, 6871 KA in Renkum.
Wat gaat het kosten?Het inschrijfgeld blijft, net zoals voorgaande jaren, 25,- Euro p/p/ voor volwassenen en 15,- Euro voor kinderen (<12 jaar). U krijgt voor dit bedrag een mooi routeboek, een goodybag, jubirit stickers en u maakt kans op een aantal leuke prijsjes. Daarnaast krijgt u bij de start en bij het eindpunt koffie, thee of frisdrank aangeboden en kunt u tussen de middag genieten van een heerlijke lunch.
Hoe kan ik me inschrijven?Inschrijven is mogelijk door op
deze link te klikken.
Namens mijzelf en een aantal vrijwilligers hoop ik jullie op 20 juli aanstaande om tussen 9.30 en 10.00 uur in Renkum te mogen verwelkomen. De dag duurt tot ongeveer 16.30 uur.
Hartelijke groeten (van deze keer alleen),
Sylvia
Wie er allemaal mee gaan? Klik
hier voor het "realtime" lijstje! (betalingen worden handmatig bijgewerkt, dan is je naam groen)
Laatst bijgewerkt door
Lionhunter op 10 jul 2014 11:36, in totaal 6 keer bewerkt.