Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

Treintje Jubirit vanuit de Drechtsteden

13 jul 2014 23:54

Hallo deelnemers van de Jubirit,

Is er misschien interesse om gezamenlijk een "mini"treintje te vormen vanuit het drechtsteden gebied?

Zelf kom ik uit Hendrik Ido Ambacht en kunnen bijvoorbeeld bij de Texaco langs de a15 verzamelen thv Hardinxveld.

Laat maar weten, Mvg Marcel

Re: Treintje Jubirit vanuit de Drechtsteden

14 jul 2014 8:40

Goed plan, ik ben er bij. :thumleft:
Overigens is de Shell bij Hendrik Ido Ambacht voor mij ook oké. Ik hoor wel waar de meeste voorkeuren liggen.
Google Maps zegt dat het ca 50 min. rijden is, dus ca 8:30 afspreken? Dan kunnen de liefhebbers een bakkie koffie nemen en gaan we daarna :drive: .

14 jul 2014 13:37

Hallo Erik, 8.30 uur is een prima tijd, wat betreft de locatie wachten we even af of er meer liefhebbers zijn.

Super leuk om met een treintje richting Motron te rijden.

14 jul 2014 17:44

Hai Marcel, leuke actie :thumleft:

Toch nog maar even melden dat ik, ondanks dat ik wel uit de regio kom, niet met jullie mee kan rijden. Ik ben dan al in de buurt van Renkum om jullie tegen 9.30 uur te kunnen ontvangen. Er zijn nog wel een aantal andere deelnemers die over de A15 zullen rijden, kan nog een gezellig treintje worden.

Tot zondag :cheers:

14 jul 2014 22:18

Voor mij Texaco Hardinxveld. 08.30 is prima.

15 jul 2014 0:00

Dank je wel silvia :lol: , en ik wist al een beetje dat je niet mee zou rijden in ons treintje, we zullen je missen.

Ivo, ik denk dat dat zeker de beste optie is om 8.30 uur bij de Texaco Hardinxveld af te spreken.
Voor Erik, deze texaco ligt aan de a15 net voorbij Papendrecht maar misschien weet je dat wel gewoon hoor.
Misschien volgen er nog meer, we hebben nog 5 dagen.

Heb er zin in........tot zondag

16 jul 2014 10:05

1/2 negen bij benzinepomp Hardinxveld prima, ik rij mee

16 jul 2014 18:40

Leuk Jaspa, we zijn al met vier :ba:
We zien je daar.......
Gesloten onderwerp