Dit topicje maar 's nieuw leven inblazen...
Ik heb zelf ook geen 911 en eind maart denk ik niet dat ik met de Speedster richting Engeland ga. Dat wordt waarschijnlijk dus mijn 404; een redelijk zeldzame verschijning in Engeland...
Mijn plan zou het volgende zijn:
Vertrek vanuit Nederland naar Duinkerken op vrijdag 20 maart en daar oversteken naar Dover. Vanuit Dover langs de kust richting het hotel in de buurt van Goodwood. Inchecken en voorbereiden voor de zaterdag.
Zaterdag richting Goodwood en de sfeer snuiven, de -ongetwijfeld- prachtige auto's bewonderen en de races kijken. 's Avonds naar een plaatselijke pub en een lekker hapje eten. Dan terug naar het hotel.
Zondag eigenlijk hetzelfde als Zaterdag; omdat de zaterdag zo leuk, mooi en indrukwekkend was, is het geen straf om de tweede dag hetzelfde te doen!
Maandag uitchecken uit het hotel en naar Dover. Daar inchecken richting Duinkerken en van daaruit weer richting Nederland.
Ik heb even zitten rekenen en ik kan dit regelen voor 650 euro per persoon.
Wat zit daar dan in?
De overtocht Duinkerken/Dover en v.v.
De tickets voor Goodwood (zaterdag en zondag)
3 hotelovernachtingen
2 dagen eten in een erg leuke pub met goede gerechten vlakbij het circuit
Dit is op basis van 1 persoon per auto en 1 persoon per hotelkamer. Mochten mensen 'shotgun' willen rijden en geen bezwaar hebben tegen een kamer te delen, komt het op ca. 500 euro voor die ' bijrijder'...
Een en ander moet wel 'snel' geregeld worden, dus laat a.j.b. zo snel mogelijk weten of je mee wilt! Liefst volgende week, zodat ik eind januari alles in gang kan gaan zetten.