Beste Porsche rijders,
Mijn naam is Cat en ik werk als vrijwilliger bij Stichting Opkikker.
Stichting Opkikker organiseert Opkikkerdagen voor gezinnen waarvan een van de kinderen langdurig onder behandeling is in één van de samenwerkende ziekenhuizen. De ziekte van een kind is hartverscheurend, maar veelal wordt vergeten onder welke druk ook de broers, zussen en ouders van het kind staan.
Niet voor niets luidt de slogan van de Stichting Opkikker: "na veel vervelende dagen duren de leuke dagen toch nèt iets langer!" Voor meer informatie over deze stichting verwijs ik jullie graag naar onze website
http://www.opkikker.nl.
Eerder heb ik berichten gepost voor Opkikkerdagen en met succes, vandaag hoop ik dat u ons kunt helpen met een rit voor de Opkikkerdag van Laurens en zijn familie.
Laurens is 17 en heeft uitgezaaide botkanker, hoe lang Laurens nog heeft is niet bekend.
Voor hem en zijn gezin (vader, moeder, 3 zussen en een broertje) zijn we daarom voor aanstaande zaterdag (13 december) een Opkikkerdag aan het organiseren, als onderdeel van de dag willen we hen graag verrassen met een Porsche rit, we zijn dus op zoek naar
7 Porsche rijders die ons kunnen helpen deze dag nog beter te maken.
Het gaat om een rit vanaf een nader te noemen adres in Apeldoorn om 16.00 ophalen en weg te brengen naar een adres in Enschede (uiterlijke aankomst 17.30)
We begrijpen dat de weersverwachtingen en de timing niet in ons voordeel zijn, maar hopen op uw hulp.
Voor meer informatie kunt u mij mailen op
catskikkers@gmail.com Ontzettend bedankt voor het lezen en eventueel delen van dit bericht
Hartelijke groet
Cat
Stichting Opkikker