Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Spoed Opkikkerdag Apeldoorn - Enschede

08 dec 2014 13:04

Beste Porsche rijders,

Mijn naam is Cat en ik werk als vrijwilliger bij Stichting Opkikker.
Stichting Opkikker organiseert Opkikkerdagen voor gezinnen waarvan een van de kinderen langdurig onder behandeling is in één van de samenwerkende ziekenhuizen. De ziekte van een kind is hartverscheurend, maar veelal wordt vergeten onder welke druk ook de broers, zussen en ouders van het kind staan.

Niet voor niets luidt de slogan van de Stichting Opkikker: "na veel vervelende dagen duren de leuke dagen toch nèt iets langer!" Voor meer informatie over deze stichting verwijs ik jullie graag naar onze website http://www.opkikker.nl.

Eerder heb ik berichten gepost voor Opkikkerdagen en met succes, vandaag hoop ik dat u ons kunt helpen met een rit voor de Opkikkerdag van Laurens en zijn familie.
Laurens is 17 en heeft uitgezaaide botkanker, hoe lang Laurens nog heeft is niet bekend.

Voor hem en zijn gezin (vader, moeder, 3 zussen en een broertje) zijn we daarom voor aanstaande zaterdag (13 december) een Opkikkerdag aan het organiseren, als onderdeel van de dag willen we hen graag verrassen met een Porsche rit, we zijn dus op zoek naar 7 Porsche rijders die ons kunnen helpen deze dag nog beter te maken.

Het gaat om een rit vanaf een nader te noemen adres in Apeldoorn om 16.00 ophalen en weg te brengen naar een adres in Enschede (uiterlijke aankomst 17.30)

We begrijpen dat de weersverwachtingen en de timing niet in ons voordeel zijn, maar hopen op uw hulp.

Voor meer informatie kunt u mij mailen op catskikkers@gmail.com

Ontzettend bedankt voor het lezen en eventueel delen van dit bericht
Hartelijke groet
Cat
Stichting Opkikker

Re: Spoed Opkikkerdag Apeldoorn - Enschede

08 dec 2014 15:40

Ik zou graag helpen, ik moet echter om precies om die tijd in Apeldoorn zijn. Is het mogelijk om het eerder op de dag te doen?

08 dec 2014 20:15

Cat, hierbij heb je alvast onze toezegging. Ik weet alleen nog niet of dat ik zelf kom of dat Sigrid ( mijn ega :wink: ) met de 964 komt.

We sturen je nog wel even een mail.

Grtz,

Willem(B)

08 dec 2014 20:28

Helaas heb ik de auto geschorst op dit moment, desondanks super dat je het organiseert en succes :thumleft:

08 dec 2014 20:30

Helaas verplichte winterslaap.
Succes moet lukken.

08 dec 2014 21:20

caelin schreef:Ik zou graag helpen, ik moet echter om precies om die tijd in Apeldoorn zijn. Is het mogelijk om het eerder op de dag te doen?

Jammer Caelin, helaas is ons programma er niet op aan te passen, maar bedankt in ieder geval

08 dec 2014 21:23

Hier de auto ook geschorst. Succes!

08 dec 2014 22:12

De wil is aanwezig, maar heb andere verplichtingen.

Succes !

11 dec 2014 21:40

Nog maar eens even onder de aandacht brengen....... :mrgreen:

De teller staat op 3 auto's, zijn er dus nog 4 nodig :|

Toch niet iedere Porsche staat geschorst :?: :roll:

Ritje gaat trouwens vanaf Arnhem naar Enschede heb ik vanmiddag begrepen....

12 dec 2014 12:44

He Cat, zijn er al genoeg? Heb in principe morgenochtend een afspraak staan maar daarvan is nog niet zeker of het door zal gaan. Als dat niet het geval is wil ik met alle plezier aanhaken. Ik realiseer mij dat het nog geen harde toezegging is en dat je hier mogelijk niet zoveel mee kan maar toch. Als je mij even een pb'tje stuurt met je telefoonnummer, dan kan ik je op de hoogte houden. Zou toch leuk zijn als we naar zeven auto's kunnen werken. Ik hoor het wel. Arno

14 dec 2014 12:49

En?is het gelukt Laurens en zijn familie een leuke dag te bieden waar (hopelijk) de gedachten even verzet konden worden?

14 dec 2014 13:18

Ja, het is grotendeels gelukt.
Op de laatste nipper waren we met 5 Porsches. Moeder en broertje werden in een ander type sportauto vervoerd, de rest in een P.
En op verzoek van de kinderen hebben we enorm gas gegeven en hen afgezet met een grote glimlach.

14 dec 2014 22:18

:thumleft: :thumleft:
Plaats een reactie