Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
19 jan 2015 14:34
Dit jaar eindelijk eens kaartjes gekocht voor Goodwood Revival...stond al lang op het lijstje
Heeft iemand ervaring met campings in de buurt van Goodwood? Ik ben niet op zoek naar enorme drukte en rondrennende kinderen. Daarnaast is het natuurlijk fijn als de P veilig bij de tent staan..
20 jan 2015 17:40
Geoff er is veel info op Facebook.
Laatst bijgewerkt door
sarsrich op 20 jan 2015 19:25, in totaal 1 keer bewerkt.
20 jan 2015 19:12
Campings rond (in een straal van ca. een half uur rijden) Goodwood zijn snel volgeboekt. Bovendien zijn de prijzen dan 'opgekrikt' omdat men weet dat de mensen die dan komen, voor Revival komen.
Vlakbij het festivalterrein is er wel een camping (aan de overkant van de straat van de klassiekerparkeerplaats), maar ik weet niet hoe je daar kunt reserveren.
Ik heb wel inmiddels een 'eigen plekkie' op 5 minuten rijden (of 15 minuten lopen) van het festivalterrein. Het is geen officiële camping, maar een pub met een groot grasveld achter de pub. Daar staan over het algemeen een paar campers, maar afgelopen jaar (2014) stond er ook een tentje.
Mocht je geen plekje vinden, laat het dan maar weten. Ik wil dan wel kijken of ik een plekje bij 'mijn pub' kan reserveren. De kosten zijn 10 euro per nacht en de toezegging dat je bij de pub je avondeten zult nuttigen (en dat is geen straf, want het eten is echt top en de prijs/kwaliteitverhouding is super).
Ik ben via een andere vaste Goodwood ganger (een 'Goodwood Member') aan dit adresje gekomen en ze accommoderen alleen 'vaste gasten' of gasten op voorspraak van een van die vaste gasten.
20 jan 2015 20:46
Ik ga, heb hotel met klassieke 911 club
02 feb 2015 21:58
Tickets zijn ook hier inmiddels besteld. Donderdag vertrekken we om maandag terug te komen (thx voor de tips Black Betty). Zijn er nog met hetzelfde reisschema? Misschien kunnen we een treintje vormen?
03 feb 2015 13:12
voor ons ook. samen met de 911/912 club
we hebben er veel zin in.
wordt dan bijna de maiden rit voor de 911.
ik hoop medio maart - april dat de 911 klaar is en naar de keuring kan voor het kenteken!
03 feb 2015 14:03
Misschien dit jaar ook eens kijken. Festival of Speed was 2 jaar geleden ook al schitterend.
Alles met een motor erin leeft daar veel meer als hier!
Het is een 3 kwartier rijden vanaf m'n schoonmoeders huis, dus dat scheelt weer hotelkosten.
Léon
14 maart 2015 1:22
Het lijkt me leuk om dit jaar eens naar het Goodwood Revival festival te gaan. Ik ben 2 keer naar Festival of Speed geweest. Dat was super. Mijn reisschema zou dan zijn vrijdag uittrekken voor de heenreis via de tunnel (makkelijk) en dan zondag rond 17:00 het festival verlaten en weer naar huis rijden. Altijd leuk om een roadtrip te doen! Dit jaar voor het eerst wellicht met een Porsche (987). Zijn er nog meer gegadigden?
14 maart 2015 11:21
Vrijdag is al een Revival dag. Ik zou het zonde vinden om een hele dag te missen en dan ook nog eens 's zondags voor het einde van het feest al naar huis te gaan.
Ik ga altijd donderdags heen en kom maandags naar huis.