Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
13 feb 2016 22:52
Luitjes,
Mijn Zoon Menno gaat dit jaar afstuderen en heeft aan het eind van het studiejaar een gala feest.
Nou wil hij graag met drie vrienden van hem samen naar het gala feest rijden.
Mijn 911 vind hij ook super maar daar prop ik liever geen drie grote jongens in.
De voorkeur gaat uit naar een Panamera. Zo komen ze ook in steil aan bij het gala.
Is er iemand of weten jullie iemand met een Panamera die zou kunnen en willen rijden?
Het is in Veenendaal.
Eerst maar even oriënteren. gegevens volgen als er iemand is die wil rijden.
Een Panamera huren is een optie maar het zou mooi zijn als er iemand bereid is te rijden.
Onkosten worden natuurlijk vergoed.
Berrie
13 feb 2016 23:51
Nou, dat lijkt me een leuke voor Rescue!
14 feb 2016 0:46
In steil
Ga dan in een Quattroporte das pas stijl
14 feb 2016 0:50
Die krijg je toch wel mee van PCG neem ik aan
14 feb 2016 3:05
Succes met de zoektocht
14 feb 2016 6:43
molen934 schreef:Die krijg je toch wel mee van PCG neem ik aan
Gewoon proberen ja! Ik heb een Panamera weten te regelen voor m'n aanzoek... Deden ze (ze is in mijn geval niet PCG trouwens) niet moeilijk over!
14 feb 2016 11:08
Bedankt jongens. Ik ga dat dan eens proberen. Was niet in mij opgekomen.
14 feb 2016 11:11
En anders in Stijl vragen of Rescue iets kan betekenen!
14 feb 2016 11:16
Zal dan heel lief kijken
14 feb 2016 22:11
Ber schreef:Onkosten worden natuurlijk vergoed.
Oei, nu maar hopen dat hij niet te ver weg woont
.
Wel leuk om met een Panamera voor te komen
.
14 feb 2016 23:08
Beetje raar om de persoon met kosten op te zadelen als hij wil rijden
Dat heb ik er graag voor over.
15 feb 2016 16:10
Regel nou gewoon die hybrid van Rescue. Dan is het gewoon een kwestie van effe de stekker van je koffiezetapparaat wisselen en hoppa.
15 feb 2016 17:36
Menno, gewoon die vrienden van je dumpen en met een mooie meid aan je zijde in de 911 van pa naar dat gala rijden!!!
Tja, en aangezien pa jouw nek om zal draaien als je er met ook maar één druppel alcohol achter je kiezen in terug gaat rijden direct maar even een hotelletje boeken...
15 feb 2016 18:12
OMG....... ik denk dat ik maar onder een steen kruip.
Bedankt Remmel
En Menno zelf rijden? Doen we maar niet. Nog geen rijbewijs.......gelukkig:-)
15 feb 2016 20:55
OMG....... ik denk dat ik maar onder een steen kruip.
In Nieuw Zeeland
De eerste indruk is in ieder geval onuitwisbaar
15 feb 2016 21:52
Hoi Ber, ik verhuur mijn Porsche Panamera regelmatig. Normaal is dit km prijs + uurtarief voor mij. Maar ik wil best eens mijn uren achterwege laten hoor. Ik kom echter wel uit Ysselsteyn ( Lb ) dus of het dan nog interessant is voor je? Ter info, het is een 4S in de kleur zwart. Ik kom ook naar de lentemeeting op 10-4, als je daar ook komt, kunnen we misschien eens babbelen.grts Anton
16 feb 2016 0:59
Dat is helemaal geweldig Anton.
Daar zal menno heel blij mee zijn. Tof dat je dit wilt doen. En jou 4S is natuurlijk geweldig. En zwart is onze lievelingskleur. Wat betreft de kosten, dat komt vast goed. We houden even contact. Ik zal je even mijn mob nr sturen met PB. alvast bedankt.
PS. ik kom ook naar de lente meeting.
16 feb 2016 11:54
Hoi Berrie, door jou heb ik mij meteen ingeschreven! Ik was die gast die wat onzeker was, of een Panamera wel geschikt was voor die meeting.
Ik ben zelf nog niet zo thuis op het forum, maar ik zal wel een melding krijgen als je mij een pb stuurt neem ik aan. Ik zal mijn nummer ook geven, zodat we elkaar even kunnen treffen. Op welke datum is dat gala eigenlijk? Want ik heb al wat data gereserveerd staan in Mei en Juni....
16 feb 2016 15:13
Hoi ber,
Ik geb je pb gezien maar kan het niet nog eens openen, want ik weet niet waar ik moet zoeken.......waar kan ik pb berichten terugvinden?
16 feb 2016 15:55
Klik op 0 nieuwe berichten daar zie je dan ook de oude berichten staan. Geheel boven aan de pagina.
16 feb 2016 23:54
Is het gelukt Anton?
17 feb 2016 21:59
Steil:
Stijl:
18 feb 2016 20:03
Ik zie toch echt steil haar en geen krullen.
Waar heb je die foto van mijn vrouw met mijn panamera eigenlijk gevonden?
18 feb 2016 21:10
Waar heb je die foto van mijn vrouw met mijn panamera eigenlijk gevonden?
Op een forum voor blinden waarschijnlijk....
Sorry Rescue, die was te makkelijk om te laten liggen.