Het initiële bericht komt van Peter, de (mede) organisator van LTP Anversa én lid van het Belgische Porscheforum
In alle stilte werd er een 'pre sessie' gehouden tussen Sinterklaas en het Kerstmanneke afgelopen maand
Hiermee werd er gepolst naar mogelijkheden, leeftijdsproblemen, drankmisbruik, verbaal geweld en andere onrechtmatigheden die tijdens een karting evenement kunnen naar boven komen.
Al bij al viel het nog mee en bleek er toch interesse om volgende in elkaar te steken:
Datum - Zondag 21 mei 2017Locatie: Frankrijk - Ostricourt (Lille) - Circuit de la Métropole / JPR Racing Kart. Zone d'Activité du Bois Dion
webstek:
http://www.karting-lille-jpr.fr/Kostprijs: 310,- euro
per kart/equipeAanwezig om 9h30
Start van het evenement om 10h00
30 minute chrono gevolgd door 2h30 race !!
Wat zoeken we:
20 ploegen - bestaande uit 2 of meer piloten - die deze uitdaging aandurven.
Het circuit en het evenement:Het circuit is een international goedgekeurd, 1500 lengte en overall 8m breed Volledig outdoor.3 uur in een kartje zitten lijkt lang maar omdat het outdoor is kan je het niet vergelijken met een indoor circuit qua belasting of vermoeidheid.
Kartjes zijn 390cc en 14 PK, ietsje meer dan de indoor kartjes.
Voor zij die het te ver of te vroeg vinden kunnen we afspreken om zaterdag al naar Lille af te zakken en daar te overnachten.
Kwestie van wat te verbroederen en plannen te smeden voor de race.
Om te laten doorgaan moeten er minstens 16 ploegen rijden,
Bij (serieuze) interesse - doe mij (TS) maar een PB met namen, E-mail adres en tel.nummer, dan stuur ik deze contact gegevens door naar Peter 01. Drip & a Formerly well known PFB member
02. Drup & "mevr. Drup"
03. Squadra Cazzo Uno (3 pax.)
04. Team Subdriver 1
05. Team Subdriver 2
06. Team Stak
07. Olaf & Erwin
08. Squadra Cazzo Due (3 pax.)
09. Team GDS
10. Team AMG - A
11. Team AMG - B
12. Team AMG - C
13. "Hey, wait for me!" Motorsport