Ik heb echt genoten van het Porsche forum camp vorig jaar. Ik wil het niet persé organiseren maar wil via deze weg peilen of meer mensen mee willen gaan.
Organisatie kunnen we gezamenlijk doen net als vorig jaar.
Ik hoop dit jaar alleen op minder pech onderweg.
Wie vind het leuk om mee te gaan? Graag de POLL invullen als je geïnteresseerd bent.
Groeten Leander
Laatst bijgewerkt door leander op 18 maart 2017 9:59, in totaal 2 keer bewerkt.
Daar er vorig jaar nogal wat complicaties zijn opgetreden, en we hierdoor nog niet heel veel van de omgeving hebben gezien, zou ik willen voorstellen om nogmaals de camping van vorig jaar te nemen. Of als alternatief een nabije camping in de regio. Zo zouden we tevens alsnog de toertocht kunnen rijden, waarvan we verleden jaar maar een klein stukje gereden hebben.
Een tweede optie is om eventueel terug te gaan naar waar het Porsche camp destijds ontstaan is, n.l. de camping in Ettelbrück(Luxemburg). Een groot voordeel van deze camping is dat de faciliteiten en overnachtingsmogelijkheden een stuk beter zijn dan de hierop volgende edities.
Weet je nog die camping die we tegenkwamen onderweg? Waar we koffie hebben gedronken bij de watermolen. Dat was ook een goede camping toch?
De camping in Luxemburg lijkt me ook top. Die doen dan?
En pakken we dan juni of augustus? Stemmen gaan gelijk op.
Daar de meerderheid voor Ettelbruck is, en zelf ook van mening ben dat dit de beste camping is tot op heden, ben ik het volkomen eens om deze camping te nemen. Hiernaast is het zeer prettig dat er ook voldoende faciliteiten beschikbaar zijn; waaronder tipi tenten, caravans en safaritenten. Zo denk ik dat we ook gezellig de gehele groep bijeen houden, zonder dat mensen naar een hotel uitwijken.
Aangezien ik van ver kom, kan ik niet deelnemen zonder tussenstop om soep te te eten... Nou weet ik dat ze hun rijdende serre te koop hebben staan, maar aangezien niemand in zo'n glasgevel wil rondrijden neem ik aan dat ze nog eens meegaan en misschien ook nog eens voor ons een soepje en broodje willen maken.... Kortom datum stemmen doe ik nog even niet aan, aangezien ik niet weet wanneer / en of dat stel nog tijd voor ons wil vrij maken.
Heb wel gehoord dat je in Luxemburg ook kan shoppen....
Ja dat is de safari tent. Ze hadden ook een tipi en een eenvoudige caravan. Die laatste heb ik ingeslapen en was best wel luxe. Het is een mooie camping, maar rijden in Duitsland is een stuk leuker. Er staan overal camera's in Luxemburg.