Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Doorgeven voorkeurfoto in het "Into the frame" boek

11 aug 2017 14:28

Hallo,

Op welke wijze kan de voorkeur voor een foto wat betreft de opname in het "Into the Frame" boek aan Porsche doorgegeven worden ?
Bij het downloaden van de foto's en de vervolgstappen zie ik niet de mogelijkheid om de voorkeur voor een foto door te geven.

Re: Doorgeven voorkeurfoto in het "Into the frame" boek

11 aug 2017 17:21

Denk dat je ervan moet uitgaan dat dit valt onder 't creatief vakmanschap van de auteur. :salut:

11 aug 2017 17:39

Volgens mij had weergave alleen te maken met het wel of niet tonen van je kenteken.

In geval je niet je kenteken prijs wilt geven, verzinnen ze er een ;)

11 aug 2017 19:29

Ronaldo schreef:Denk dat je ervan moet uitgaan dat dit valt onder 't creatief vakmanschap van de auteur. :salut:

+1

11 aug 2017 20:37

Olaf schreef:Volgens mij had weergave alleen te maken met het wel of niet tonen van je kenteken.

Oke.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Dus de kans is aanwezig dat de achterkant in plaats van de voorkant van de auto in het boek komt te staan.
Er zijn namelijk ook foto's van de achterkant van de auto gemaakt.

11 aug 2017 20:42

Reed je achteruit dan.... :scratch: 8) :drive:

11 aug 2017 20:46

Targa911S1967 schreef:Reed je achteruit dan.... :scratch: 8) :drive:

Ik reed zo snel dat ze maar foto's van de achterkant hebben gemaakt. :cheers:

12 aug 2017 17:27

Olaf schreef:Volgens mij had weergave alleen te maken met het wel of niet tonen van je kenteken.

Je zou toch verwachten dat men bij Porsche wel weet dat ze geen kentekens moeten tonen :scratch: en dus alle kentekens moeten wijzigen. Zo wordt het voor den dief wel heel erg makkelijk om een mooie uit te zoeken :bang:

12 aug 2017 18:45

En kan Porsche weer een nieuwe verkopen wellicht :wink:

12 aug 2017 19:31

Denk niet dat de adresgegevens in het boek komen...

Op de weg ziet iedereen de kentekens ook.

12 aug 2017 19:54

Inderdaad, goeie opmerking ^ Ik heb dat nooit goed begrepen dat men zijn kenteken onzichtbaar maakt...

12 aug 2017 19:59

Alsof iedereen z'n Porsche thuis heeft staan :popcorn:

12 aug 2017 21:13

Kenteken en kop staan straks zichtbaar van mij in het boek.

Ook doorgegeven dat ik graag een exemplaar ontvang met een gepersonaliseerde cover.

12 aug 2017 21:36

M'n hoofd wel (ook slecht te zien trouwens), m'n kenteken niet. Boek is toch wat meer en gerichtere exposure dan openbare weg. Openbare weg kan ik niet zo veel aan doen, boek wel. Normaal gesproken kan alleen justitie naw gegevens bij kenteken opzoeken, maar ja, "normaal" gesproken zijn die medewerkers ook allemaal betrouwbaar en hun systemen ook allemaal waterdicht beveiligd ... ;-)

12 aug 2017 21:44

MarcoB schreef:Kenteken en kop staan straks zichtbaar van mij in het boek.

Ook doorgegeven dat ik graag een exemplaar ontvang met een gepersonaliseerde cover.

+1

12 aug 2017 22:19

MarkS schreef:M'n hoofd wel (ook slecht te zien trouwens), m'n kenteken niet. Boek is toch wat meer en gerichtere exposure dan openbare weg. Openbare weg kan ik niet zo veel aan doen, boek wel. Normaal gesproken kan alleen justitie naw gegevens bij kenteken opzoeken, maar ja, "normaal" gesproken zijn die medewerkers ook allemaal betrouwbaar en hun systemen ook allemaal waterdicht beveiligd ... ;-)

"Exposure" komt IMHO niet van openbare weg maar van alles wat te maken heeft met Porsche-evementen, (sommige "leven ervan"... :wink: ) e.g.; artikel, treffen/bijeeenkomsten, trips, intotheframe, etc...:-)... allen met kenteken (en hoofd..:-)..) zichtbaar... dus "open-en-bloot" in het boek... :cheers: :ba: :drive:

12 aug 2017 22:39

Targa911S1967 schreef:"Exposure" komt IMHO niet van openbare weg maar van alles wat te maken heeft met Porsche-evementen, (sommige "leven ervan"... :wink: ) e.g.; artikel, treffen/bijeeenkomsten, trips, intotheframe,

Volgens mij schreef ik dat ook ...

13 aug 2017 7:31

André schreef:Denk niet dat de adresgegevens in het boek komen...

Op de weg ziet iedereen de kentekens ook.

Elke autodealer heeft je adresgegevens! Krijgen ze gewoon van de RDW :evil:
Als je een nieuwe/andere auto koopt, krijg je vaak post (magazine/APK of onderhoud uitnodiging)van dat merk. Die gegevens hebben ze echt niet door je te volgen naar je woonadres :shock:

13 aug 2017 10:42

In alle eerlijkheid, het zal me worst wezen. Er zijn veel belangrijker zaken om over te stressen. Mijn autos zijn goed verzekerd. Als iemand ze in een boek zien en besluit een auto te komen jatten wens ik ze veel success, want het zal niet meevallen. Daarnaast, het is maar een auto en zo te vervangen voor een vergelijkbare.

Als het ze toch lukt een auto te jatten, zal ik uiteraard flink balen maar er is altijd een keerzijde...dan hoef ik niet meer maanden lang te tobben of ik toch de 964 op een GT3 gaan inruilen :idea:

Stieken heeft het dus een ontzorgend werking :mrgreen:

13 aug 2017 11:18

Wie heeft het over stress?

Jij doet het op jouw manier. Anderen doen het anders. Misschien dat ze daarom de deelnemers ook de keuze laten.

13 aug 2017 12:46

MarkS schreef:Misschien dat ze daarom de deelnemers ook de keuze laten.

De keuze of de inzittenden zichtbaar mogen zijn .... voor het geval je vrouw ook eens in het boek kijkt, hoef je niet uit te leggen wie er die dag naast je heeft gezeten :popcorn:

13 aug 2017 14:12

Met dat andere kenteken denkt ze nu dat ik (ook) in een andere auto heb gereden ... :mrgreen:
Plaats een reactie