Op zondag 16 september 2018 is er weer een Twentse Arretjes Rit.
- Verzamelen vanaf 11:00 uur - Vertrek rit 12:00 uur- Maximum van 20 auto's - Streven is om in 1 groep te blijven rijden - De route wordt als GPX en KML bestand op 23 april 2018 aangeleverd - Afstand +100 km - Vertrek De Lutte (OV) Landgoedhotel De Wilmersberg Rhododendronlaan 7 7587 NL De Lutte
- Koffie/thee met overheerlijke arretjescake bij vertrekpunt - Tussenstop met gelegenheid om op eigen kosten te lunchen
- Aanmeldingen worden hieronder vermeld. - Bij aanmelding ook graag aangeven met welke Porsche je komt. - Graag even melden met hoeveel personen je komt - Aanmelden mag per PB of in de topic. - Indien je na aanmelding alsnog bent verhindert graag doorgeven . - Op Facebook is ook een besloten groep. Deelnemers kunnen na de rit hieraan toegevoegd worden. Hier staan vaak ook veel foto's.
Aanmeldingen (Voor het bijwerken ben ik afhankelijk van de moderator. Kan soms enkele dagen duren voordat het verwerkt is!)
Re: Twentse Arretjes Rit najaar - 16 september 2018
02 mei 2018 23:11
Sowieso hulde voor je initiatief hoor. Los van of ik er zelf bij kan zijn of niet. Dit zijn wel de dingen die het forum het forum maken en waardoor ik ooit ook hier terecht ben gekomen en mooie ritten heb gemaakt en Porsche liefhebbers heb leren kennen. Dit wordt nog wel eens vergeten, zeker als je al weer wat langer op dit forum rondloopt.