Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Ritje Zondag 14 augustus

03 aug 2005 10:19

Hallo hallo,

Na +/- 4.000 ongelezen berichten zie ik dat er nog een gaatje vrij is voor deze dag.

Wie heeft er zin om een ritje te maken die dag ergens in Nederland? Een MINI meeting dus. Mochten mensen interesse hebben dan hoor ik het graag ook de voorkeur. Dan ga ik proberen om een mooie route uit te stippelen.

Petr

03 aug 2005 18:56

Hoi Petr, wij hebben wel zin in een ritje, voorstel zuid-oost Nederland
Groetjes, Franc en Hubertine :lol: :lol: :lol:

03 aug 2005 19:27

Zuid-oost Nederland ben ik ook wel voor te vinden, in de omgeving van Arcen is het goed toeren, aan beide zijden van de maas.

03 aug 2005 20:52

Als ik op tijd terug ben wil ik wel , doch 's avonds staat er op 14 augustus al iets anders gepland :?

03 aug 2005 20:55

Nounou, jullie zijn wel bang om km's te maken zeg. :roll: :wink:

03 aug 2005 21:01

EriC4C schreef:Nounou, jullie zijn wel bang om km's te maken zeg. :roll: :wink:

8000km op 5 maanden enkel in de vrije tijd rijden (en die is zeer krap) is toch niet slecht dacht ik :wink: :drive:
Dat is bijna het dubbel van wat ik met mijn elver in 4,5 jaar samen gereden heb :roll:

03 aug 2005 21:13

911-lover schreef:
8000km op 5 maanden enkel in de vrije tijd rijden (en die is zeer krap) is toch niet slecht dacht ik :wink: :drive:
Dat is bijna het dubbel van wat ik met mijn elver in 4,5 jaar samen gereden heb :roll:

Het was dan ook niet tegen jou gericht, maar tegen de mensen die in zuid-oost Nederland wilden ;) (en wonen!)

03 aug 2005 23:52

kijk maar waar je gaat rijden

ik heb er ook wel zin in 8)

04 aug 2005 1:01

Waar dan bijeenkomen? Zeker weer ergens in 't midden van 't land :cry: :wink: ? Kom ook maar eens een keer hier toeren 8) .

04 aug 2005 1:25

We kunnen natuurlijk ook effe naar de ring tuffen, is oldtimer grandprix dat weekend.

04 aug 2005 11:17

Haha leuk al die aanmeldingen.

Krijg ik het toch druk de laatste week voor mijn vakantie. Uh uh.

Ik dacht zelf aan:

- of Rondje plassen (rondom breukelen)
- of vanaf Mijdrecht richting de zee (Noordwijk)

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Petr

05 aug 2005 13:36

zo de route is uitgestippelt op papier. Nu moet ik die nog rijden. Ach ja dan ben je ook van de straat.

De route wordt miden NL / noord holland

Als ik het goed begrijp zijn voorlopig dit de mensen die komen.

Petr-996-c2
Franc
robbie 965
Michael
PaSCal???

Iemand nog interesse? Graag bevestigen per PB of en met hoeveel mensen jullie komen.

Petr

05 aug 2005 14:23

petr-996-C2 schreef:Als ik het goed begrijp zijn voorlopig dit de mensen die komen.

PaSCal???

Ikke nie Petr.... Moet die dit van de week daarop ff 100% maken enzo, dus gok dat ik die dag geen tijd heb :(

05 aug 2005 14:33

Ok PaSCal dus niet aanwezig.

Rest nog wel? Als er nog meer mensen zijn: A A N M E L D E N

Petr-996-c2
Franc
robbie 965
Michael

05 aug 2005 16:43

Wij komen, laat maar weten waar en hoe laat. :lol: (2 personen) Groeten Franc.

05 aug 2005 16:50

franc schreef:Wij komen, laat maar weten waar en hoe laat. :lol: (2 personen) Groeten Franc.

Uh,

Das wast een. Ik was al bang dat ik in mijn eentje ging toeren.
:lol: :lol:

05 aug 2005 21:55

ik ben vrij nieuw hier maar ik wel eigenlijk ook wel mee rijden met 2 personen.

waar is de start? en hoe laat?

05 aug 2005 22:18

of is een 996 een vereiste?

05 aug 2005 22:43

RKV schreef:of is een 996 een vereiste?

Haha

996 vereiste. :lol: :lol: :lol:

Natuurlijk niet iedereen welkom. Hoe meer zielen...........enz.

ik hoop dat er nog meer mensen komen. Wel leuk weer zo'n treintje met auto's.

05 aug 2005 22:47

petr-996-C2 schreef:
RKV schreef:of is een 996 een vereiste?

Haha

996 vereiste. :lol: :lol: :lol:

Natuurlijk niet iedereen welkom. Hoe meer zielen...........enz.

ik hoop dat er nog meer mensen komen. Wel leuk weer zo'n treintje met auto's.

Dat zal hier welmee te maken hebben :wink:

RKV schreef:ik ben vrij nieuw hier

Ik ken mijn gedachte nog bij mijn eerste uitstap. Ik met mijn viercilindertje tussen al die Elvers. En ik vnd zelf dat mijn wagen (die ik pas had) niet aan mijn vereisten van een Porsche voldeed :lol:

05 aug 2005 23:38

Waar dan bijeenkomen? Zeker weer ergens in 't midden van 't land ? Kom ook maar eens een keer hier toeren .

De route wordt miden NL / noord holland

:roll: :roll: .

Ik haak af, is voor mij nog verder rijden dan naar de ring. Als het weer een beetje meezit en er komt niets tussen, ga ik daar kijken [oldtimerraces].

05 aug 2005 23:45

me too

andere verplichtingen

sorry :oops:

06 aug 2005 10:32

Oeps.

Ik had gehoopt dat er meer mensen zullen komen voor de rit. Tot nu toe 2 aanmeldingen. Iedereen zeker nog op vakantie? :lol: :lol:

Franc en RKV, zouden jullie het erg vionden als ik de rit verplaats ergens naar september als er meer mensen zijn? Ik heb re route gisteren gereden en ik vind die zo mooi dat ik het leuk zal vinden als er meer mensen zijn. Graag hoor ik van jullie hoe en wat.

Groeten,
Petr

06 aug 2005 13:03

Mee eens, verplaats maar. Jammer dat er niet meer aanmeldingen zijn, :cry: volgende keer beter.

06 aug 2005 13:24

Zal niet aan jullie liggen...wss meer aan het feit dat er de week erop "iets" :wink: anders georganiseerd is ; dat was tenminste mijn reden, anders had ik wel een stukje meegetoerd.. :wink:

Je hebt 't ritje toch klaar...komt vanzelf wel een keer.
Plaats een reactie