Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

nieuwe forumrit

04 feb 2004 5:51

Rakkers,

zondag is het zover ... een ritje onder de forumrakkers ... gezellig :!: :!:

Wat denken jullie van ergens in Mei een keertje een Belgisch Ardennen-ritje uit te zetten :?: :?:

Ken er wel een paar heerlijke bochtjes etc ...
Kijken jullie is op de kalender naar een datum waar geen andere events te beleven zijn van clubs waar jullie aangesloten zijn ofzo ...

Als jullie er tenminste zin in hebbe natuurlek ...

Dirk
:idea:

04 feb 2004 8:54

In de maand mei kan ik helaas op een zondag niet van de partij zijn. Ik speel vrij hoog tenniscompetitie waar ik ook nog voor betaald krijg :D Ik kan het dan uiteraard niet maken om zo maar een zondag (van de slechts 7 speeldagen) weg te blijven.

Na mei heb ik weer alle tijd op de zondagen.

Paskal

04 feb 2004 10:08

De Ardennen liggen toch ver boven de zeespiegel, niet hoog genoeg :lol:

Verder leuk idee Dirk, echter ben ook van plan om de NPC evenementen af te gaan en daar zit in juni al een Limbo/Ardennen rit in.

04 feb 2004 11:09

Niet alleen NPC-activiteiten: http://home.hccnet.nl/anne.mesken/priktocht
Join the club 8)

Wel graag in een andere periode naar de Ardennen :!: :lol:

04 feb 2004 13:25

okay. dan doen we wel wat anders op andere data.
No problemo

:wink:

04 feb 2004 14:37

Het is zeker een leuk idee Dirk!! Maar plan hem maar iets later ben namelijk 14 mei jarig en dan word ik 18 en dan rijbewijs halen en Porsche kopen dus doe maar juni/juli :lol: . haha, neej maakt mij niet uit komt wel goed(als ik dan weer bijrijder mag spelen :P ).

Groeten Kevin

04 feb 2004 18:52

Humph zou in mei toch weer iets doen?
Of zit ik er erg ver naast?

Als het in mei is en richting Ardennen gaat, is het misschien leuk om het samen te laten vallen met het GTP weekend op Spa
(zomaar een suggestie)

gr.

Jeroen

11 feb 2004 22:08

Ergens in het voorjaar.
van 15mei t/m 30mei weer naar de Canarische Eilanden.
Ben nog aan het wachten op reactie van de Duitse Porsche-jongens van de Stammtisch-Regio Aachen van Elfertreff.
Die houden in de Eifel hun eerste toertocht.
Wij hebben vorig jaar blijkbaar indruk gemaakt, en "so vielen Holländer mit schönen Porschen" willen ze er graag bij hebben.
Hou jullie op de hoogte.

12 feb 2004 9:17

RS-R schreef:Ergens in het voorjaar.
van 15mei t/m 30mei weer naar de Canarische Eilanden.
Ben nog aan het wachten op reactie van de Duitse Porsche-jongens van de Stammtisch-Regio Aachen van Elfertreff.
Die houden in de Eifel hun eerste toertocht.
Wij hebben vorig jaar blijkbaar indruk gemaakt, en "so vielen Holländer mit schönen Porschen" willen ze er graag bij hebben.
Hou jullie op de hoogte.

Is dat "Eifel" als in "Nurburgring" :?:
Dan heb ik zeker interesse! Hopelijk is mijn karretje mooi genoeg..... ik hoor er graag over :!:

Ciao,
ErikE

12 feb 2004 13:32

" Ãœberraschung".
Te zijner tijd zal het programma bekend gemaakt worden, maar ze gaan er meestal naar toe :lol: :lol:
Plaats een reactie