Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Detailing dag Detail Koning Hoofddorp - zondag 13 oktober

14 aug 2019 20:59

Allen,

Na het succes van de gezellige en nuttige middag afgelopen jaar, organiseren Marcel en ik dit jaar weer een detail middag in samenwerking met Detail Koning Auto Studio in Hoofddorp.

Doel is wederom om de ins en outs van het detailen te zien en de verschillende fasen in de praktijk. Tijdens deze middag zal Detail Koning alles laten zien, samen met tips hoe zelf te wassen en waxen, interieurverzorging, polijsten, en de wereld van glascoating.

De focus zal deze keer liggen op de behandeling van pitjes, krassen en polijsten van de lak. Daarnaast wordt nu ingegaan op de behandeling van het interieur en leer/dashboard. Uiteraard kan altijd op verzoek worden ingegaan op het aanbrengen van een glascoating met een korte demonstratie. Ook kijken we naar 9Elevenheadlights en autohoezen, allemaal speciaal voor Porsches (de koplampen zitten inmiddels op een 964 van een forummer, foto’s liggen klaar om het resultaat te bekijken).

Detail demonstratie
Er is een mogelijkheid voor 3 deelnemers om de lak of het interieur ter plaatse aan te laten pakken op bijvoorbeeld swirls, krassen of uitgedroogd leer.

Die dag zelf zullen deze auto's behandeld worden als voorbeeld. Indien nodig (om ervoor te zorgen dat geen ongelijk werk achtergelaten wordt), zal Detail Koning Auto Studio dit netjes afmaken tijdens een verdere behandeling op een nog af te spreken tijdstip. Dit alles tegen een mooie Porscheforum korting uiteraard. Uit eigen ervaring en zoals de deelnemers vorig jaar hebben kunnen zien, je zult versteld staan wat er allemaal mogelijk is en vooral, welk resultaat behaald kan worden.

Gedurende de middag zal Detail Koning Auto Studio tips en uitleg geven over de wondere wereld van auto detailing en de mogelijkheid van krasherstel, stoeprandschades, bestickering en kleinschalig spotrepair. Er zal een mix zijn van doe-het-zelf mogelijkheden en uitleg over waar de professionals echt voor nodig zouden zijn.

Programma
12.00-12.30 Ontvangst
12.30-13.30 Wassen/Interieurverzorging; demonstratie van pro vs thuis technieken.
13.30-14.30 Polijsten/Lakcorrectie (swirls/krassen verwijderen); wat zijn de mogelijkheden?
14.30-15.00 Pauze
15.00-16.30 Interieurverzorging (leer- en kunstof behandeling)
16.30-17.00 Vragen/hapjes

Kosten
Deelname is gratis, maar er is slechts plaats voor 20 deelnemers en 3 demonstratie P’s, dus daarom wel graag van tevoren inschrijven via een bericht in dit topic of een PB naar mij, onder vermelding van aantal personen en auto. Indien je mee wilt doen aan de Detail demonstratie, graag ook aangeven welke auto het betreft, bouwjaar en wat je wilt laten behandelen (bijvoorbeeld swirls, krassen, roetaanslag uitlaat, leer onderhoud). Liefst ook een paar goede foto's en omschrijving hiervan zodat de heren zich kunnen voorbereiden.

Alle P's kunnen voor de deur worden geparkeerd, er is ruime parkeergelegenheid voor de deur en rondom het pand. De 3 deelnemers voor de demonstratie kunnen uiteraard in het pand parkeren. Het adres is Parellaan 46 in Hoofddorp.

Meer informatie
Mochten jullie nu al meer informatie zoeken, bijgaand de website https://www.detailkoning.nl/.

Heel graag tot zondag 13 oktober, we gaan er een mooie, nuttige maar vooral gezellige Porsche dag van maken!

Mark en Marcel

Re: Detailing dag Detail Koning Hoofddorp - zondag 13 oktobe

14 aug 2019 21:13

goed idee wil graag mee heb een 944 turbo gerestaureerd en heb helaas schade aan mn leren interieur helaas .
misschien hebben de heren goede ideeen voor mij :mrgreen:

15 aug 2019 19:03

Kan bijeenkomst van harte aanbevelen. Vorig jaar geweest en uiteindelijk mijn velgen, 3-delige bbs motoraport, daar laten glascoaten.

15 aug 2019 20:23

Superadres. Vakkundig, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Ik word blij van die gasten en t werk dat ze leveren.

15 aug 2019 23:53

Mijn auto is een waar swirl-, kras- en putjesfestijn. Wie weet kom ik ook wel inspiratie opdoen!

16 aug 2019 8:03

Lijkt me goed. Je zult versteld staan wat ze kunnen, ik heb complete swirl/kras lakken getransformeerd zien worden in een nieuwe lak, beter dan af afbriek.. als je mee wilt doen en ook voor de demo, zou je me dan een paar foto’s kunnen sturen? Dan kan DK zich voorbereiden

18 aug 2019 18:12

Klinkt leuk en interessant, ik ben er graag bij.

18 aug 2019 18:48

Moet het perse een Porsche zijn? Mijn BMW heeft swirls, deuken en leren bekleding die betere tijden heeft gekend :roll:

18 aug 2019 19:16

Mooi initiatief, ik ben er graag bij.

18 aug 2019 22:23

tweemeter schreef:Klinkt leuk en interessant, ik ben er graag bij.

Top, ik zet je op de lijst.
Laatst bijgewerkt door mark996 op 18 aug 2019 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.

18 aug 2019 22:25

Maarten schreef:Moet het perse een Porsche zijn? Mijn BMW heeft swirls, deuken en leren bekleding die betere tijden heeft gekend :roll:

Prima uiteraard. Ik zet je op de lijst (de demo’s zitten al vol, maar zal je op de reservelijst zetten). We vinden wel een moment om even naar de BMW te kijken om aan te geven wat allemaal gedaan kan worden

18 aug 2019 22:26

aron2105 schreef:Mooi initiatief, ik ben er graag bij.

Top, ik zet je op de lijst

26 aug 2019 16:32

Tot nu toe hebben we al meerdere aanmeldingen binnen:

Mark996 2 personen (geen demo)
Marcel964 1 persoon (geen demo)
Sander951 1 persoon (wel demo; leer)
Kheldar (onder voorbehoud) 1 persoon (geen demo, als tijd toelaat swirls bekijken)
Tweemeter 1 persoon (geen demo)
Maarten 1 persoon (geen demo)
Aron2105 1 persoon (geen demo)
Paul 1 persoon (wel demo; interieur, leer en plastic)
RichardP 1 persoon (geen demo)
Ricardo 964 4 personen (wel demo; swirls/krassen, plastic en leer)

De demo's zitten vol, maar we hebben nog plaats voor toeschouwers (en je hoeft echt niet alleen maar over detailen te praten, het is net zo goed een gezellige P bijeenkomst..)

Dus meld je aan en graag tot de 13e (en laat me ook even weten als je toch niet kunt komen en je staat wel op de lijst hierboven)!

02 sep 2019 12:29

Wederom een korte update.

Tot nu toe hebben we al meerdere aanmeldingen binnen:

Kheldar (onder voorbehoud) 1 persoon (geen demo, als tijd toelaat swirls bekijken)
Larssie, 1 person (geen demo)
Nico, 2 personen (demo als tijd toelaat; kras, leer)

Zoals gezegd, de demo's zitten vol, maar we hebben nog plaats voor toeschouwers (en je hoeft echt niet alleen maar over detailen te praten, het is net zo goed een gezellige P bijeenkomst..)

Dus meld je aan en graag tot de 13e (en laat me ook even weten als je toch niet kunt komen en je staat wel op de lijst hierboven)!

02 sep 2019 14:48

Ik kom ook graag even kijken. Als is er ook genoeg te poetsen (En woon om de hoek kan hem wel alvast neerzetten dag van tevoren voor een demo?)

02 sep 2019 22:06

ik kom ook graag, is (bijna) om de hoek.

02 sep 2019 22:35

Top, ik zet jullie erbij!

03 sep 2019 9:54

Wordt een leuke groep zo!

06 sep 2019 0:19

Ik kan niet, maar top guys!

16 sep 2019 12:23

Wederom een korte update.

Tot nu toe hebben we de volgende aanmeldingen binnen:

Larssie, 1 person (geen demo)
Nico, 2 personen (demo als tijd toelaat; kras, leer)
Mr Borrie, 1 persoon (demo als tijd toelaat)
Rob69, 1 persoon (geen demo)

Zoals eerder gezegd, de demo's zitten vol, plaats voor toeschouwers is er altijd. Gezien de aanmeldingen voor de demo's, zal de focus komen te liggen op het interieur weer als nieuw maken (uiteraard wordt wel ingegaan op hoe de lak weer in nieuwstaat is te krijgen, als de tijd dit toelaat).

Tot de 13e!

30 sep 2019 7:41

Helaas moet ik toch afzeggen. Sorry!

30 sep 2019 19:02

Goedendag :cheers: Mensen,
ik laat mij Porsche einde van de demodag bij Patrick staan voor verdere behandeling.
Wie komt er langs Naarden Vesting en is zo goed om mij even thuis af te zetten?
#durftevragen Dank alvast, Paul

30 sep 2019 19:46

Ik moet naar Kortenhoef, dus je kan meerijden.

30 sep 2019 19:59

Ik naar Amersfoort, dus 2 opties zelfs.

30 sep 2019 20:54

Hi Marcel & Tweemeter,
dank :ba: :ba: :ba: jullie wel! superaarding. spreken op de 13e graag af met wie ik mee rij.
Dank!! Groet van Paul.
Plaats een reactie