Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
04 maart 2025 8:14
Nog nooit van gehoord en hier op het forum blijkbaar ook nog niet opgemerkt. Maar dit klinkt als een leuk event, niet in de laatste plaats omdat het in Rotterdam is, maar vooral ook de locatie, de Onderzeebootloods is erg gaaf voor dit soort evenementen. Ik ga er met mijn 010 waterkoker-buddies zeker even kijken.
Heaven 911 is hét evenement dat de rijke historie en passie van de luchtgekoelde Porsche 911’s viert. Van 1963 tot 1998, van de klassieke politie Porsche tot de legendarische racers uit de jaren ’80 – elk model vertelt een uniek verhaal. Met de meest complete expositie van luchtgekoelde 911’s ooit in Nederland, aangevuld met zeldzame iconen uit het Porsche Museum en exclusieve privécollecties, biedt Heaven 911 een unieke reis door de tijd. Dit is niet alleen een evenement voor de fervente liefhebber, maar ook een inspirerende ervaring voor jong en oud, waarbij historie, vakmanschap en passie centraal staan.
https://www.heaven911.nl/
04 maart 2025 12:39
Interessant
... en gezien de gebruikte lettertypes dacht ik al een aan samenwerkingsverband met Porsche
04 maart 2025 14:11
Ja, het Museum is in elk geval betrokken, dus Porsche dan ook. Maar ik denk dat de echte publiciteitscampagne nog moet starten. Op Facebook is al wel een aardig teasertje gepost:
https://www.facebook.com/reel/3528901227411736
04 maart 2025 14:16
QUOTE:
Heaven911 is een onafhankelijk evenement, georganiseerd door en voor liefhebbers van de iconische luchtgekoelde Porsche 911. Porsche Nederland sponsort het evenement en deelt informatie over Heaven911 met haar klanten, maar is verder niet betrokken bij de organisatie. Onze samenwerking met Porsche betekent dat zij geïnteresseerde Porsche liefhebbers informeren en doorverwijzen naar het evenement. Porsche verleent geen toegang tot klantgegevens of platformen. Heaven911 is een onafhankelijk initiatief dat een unieke ervaring biedt voor verzamelaars en liefhebbers, zonder organisatie door Porsche.
07 maart 2025 11:45
Ik heb kaartjes gekocht.
Ze zijn nu nog wat goedkoper ivm pre-sale.
De oude Porsches zijn mijn favoriet.
De locatie is leuk.
Minder dan een uurtje rijden voor mij.
Ben benieuwd.
07 maart 2025 22:55
Vanmiddag ook een kaart gekocht. Ben benieuwd. Nog even geduld...
11 maart 2025 21:02
Programma en opzet zien er iig prima uit en toplocatie voor zo’n event. Ik ben erbij, kaarten gekocht.