Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
10 maart 2025 12:25
Komend voorjaar mei/juni gaan we met zn 3 een trip naar Normandie maken. Als jullie tips hebben voor routes, overnachtingen en must do's dan zou ik dat graag ontvangen zodat ik een planning en routeboek kan maken . We kijken uit naar deze historische trip. Alvast bedankt Philip en PB heeft de voorkeur dan hoeft niet iedereen alles te lezen
10 maart 2025 14:01
Het idee van een forum is toch dat je ervaringen kan delen? Misschien willen anderen ook wel eens naar Normandië.
10 maart 2025 16:20
Lijkt me een fantastische omgeving. Ik lees met aandacht mee hier
11 maart 2025 14:03
zeker goied idee
11 maart 2025 19:59
Normandie is super, ben er eerder geweest en ga nu 26 april 4 nachten met mn 16 jarige zoon in de GTS.
Rijden eerste dag naar omgeving St Mere Eglise voor 1 nacht en vanaf daar weer noordwaarts, 2 nachten Bayeux en laatste nacht Etretat.
Er is enorm veel indrukwekkends te zien, vooral YouTube is handig om diverse ritten te zien om je keuze een beetje te maken waar je allemaal langs wil rijden.
Rijden (en eten) daar sowieso top over heerlijke B-routes, veel plezier!
12 maart 2025 13:27
Mocht er iemand van golfen houden, raad ik de golfbaan bij Etretat ten zeerste aan!
12 maart 2025 13:56
De Pont de Normandie is op de route, en een ervaring op zichzelf.
17 maart 2025 12:37
Ik heb een route (GPX) langs de kust van ruim 400km
Is dit wat je zoekt?
17 maart 2025 18:56
Binnendoor via Arras langs de dodenakkers van WO I is op een bepaalde manier ook mooi / indrukwekkend.
17 maart 2025 19:20
Ik heb 10 jaar geleden het zelfde gedaan met mijn zoon, toen ook 16, maar dan lucht gekoeld in de 911 Swb. De “maiden trip” eerste rit na de resto. Veel werk gedaan door Erwin. (Nu al 30k mee gereden en nog als nieuw)
Gekozen voor de Route de Liberte!
https://www.liberationroute.com/nl/pois ... berty-roadDe vrijheids route van general Patton in 45. Deze gaat van Cherbourg tot in de Belgische Ardennen. Er is een michelin wegenkaart van te koop bij bol.com. Ouderwets binnendoor en je komst langs de mooiste plekken en je zoon leert dat er nog een andere tijd was voor de gps. Ik reed er 3 of 4 dagen over. Eerst naar Cherbourg (zo veel mogelijk binnendoor) overnachten, oesters eten en lekker rijden en kletsen en terug rijden.
Tijd vliegt!
17 maart 2025 19:23
https://www.bol.com/nl/nl/p/voie-de-la- ... 000773005/Zie dat de kaart niet meer leverbaar is maar is wel te leen!
20 maart 2025 11:00
Kos schreef:Normandie is super, ben er eerder geweest en ga nu 26 april 4 nachten met mn 16 jarige zoon in de GTS.
Rijden eerste dag naar omgeving St Mere Eglise voor 1 nacht en vanaf daar weer noordwaarts, 2 nachten Bayeux en laatste nacht Etretat.
Er is enorm veel indrukwekkends te zien, vooral YouTube is handig om diverse ritten te zien om je keuze een beetje te maken waar je allemaal langs wil rijden.
Rijden (en eten) daar sowieso top over heerlijke B-routes, veel plezier!

Bedankt gaan we zeker doen !
Laatst bijgewerkt door
991carrera4s op 20 maart 2025 11:08, in totaal 1 keer bewerkt.
20 maart 2025 11:05
Bedankt we gan ermee aan de slag grt Philip
ferry p schreef:Ik heb 10 jaar geleden het zelfde gedaan met mijn zoon, toen ook 16, maar dan lucht gekoeld in de 911 Swb. De “maiden trip” eerste rit na de resto. Veel werk gedaan door Erwin. (Nu al 30k mee gereden en nog als nieuw)
https://www.liberationroute.com/nl/pois ... berty-roadDe vrijheids route van general Patton in 45. Deze gaat van Cherbourg tot in de Belgische Ardennen. Er is een michelin wegenkaart van te koop bij bol.com. Ouderwets binnendoor en je komst langs de mooiste plekken en je zoon leert dat er nog een andere tijd was voor de gps. Ik reed er 3 of 4 dagen over. Eerst naar Cherbourg (zo veel mogelijk binnendoor) overnachten, oesters eten en lekker rijden en kletsen en terug rijden.
Tijd vliegt!
20 maart 2025 11:08

Bedankt we gaan ermee aan de slag grt Philip
ferry p schreef:Ik heb 10 jaar geleden het zelfde gedaan met mijn zoon, toen ook 16, maar dan lucht gekoeld in de 911 Swb. De “maiden trip” eerste rit na de resto. Veel werk gedaan door Erwin. (Nu al 30k mee gereden en nog als nieuw)
Tijd vliegt!