Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
17 sep 2025 16:16
Weet iemand of er al een groep in Brabant is? Of zou iemand hierin geïnteresseerd zijn?
Het lijkt me gezellig om er zo nu en dan met een groepje op uit te gaan.
18 sep 2025 12:06
Ken niet direct een groep in Brabant, wel in Zeeland (Prodrive). Die hebben in oktober normaal nog een rit gepland rond roosendaal-Bergenopzoom.
Daar ga ik denk ik wel aan meedoen als het uitkomt in de agenda.
ik ben zelf woonachtig in Belgie (onder Antwerpen) maar Brabant is nog wel goed bereikbaar

altijd wel in voor een leuke rit.
18 sep 2025 14:02
Ik ben geboren en getogen in Kaatsheuvel, dus hoeveel Branbantser wil je het hebben
Er zijn wel eens momenten dat ik gewoon lekker op een zondagmiddag de auto zou willen pakken, een mooi rondje rijden en dan ergens een kop thee (in mijn geval) wil drinken en een stuk appeltaart. Of ik mezelf als toermaatje beschouw weet ik dan zo niet. Maar gezelligheid en een keer een leuke ronde in de buurt, daar ben ik wel voor te porren.
Maar om 'zomaar' 5 dagen door Frankrijk te rijden, dat zie ik mijzelf nu nog niet zo snel doen. Dat dat af en toe wel kriebelt, dan moet ik wel toegeven
18 sep 2025 19:58
Ik zou mezelf ongeveer gelijk omschrijven qua interesse als Arno / Deathtrap. Ik woon in Nuland bij den Bosch. Moeten we niet gewoon een app groepje beginnen?
Overigens: vanuit Brabant is Meijel waar regelmatig op zondagmorgen koffie gedronken wordt en banden worden geschopt natuurlijk ook prima te doen.
18 sep 2025 21:02
Ben onlangs als Brabander in Meijl geweest en het was super gezellig met hele aardige en informatie delende forumleden.
Is goed aan te rijden vanuit Brabant en dit is zeker een aanrader.
En voor het Limburgs dialect hoef je niet bang te zijn, want men spreekt ook vloeiend ABN !
Ze hadden het erover om in 2026 een toertocht te willen organiseren....
Hopelijk gaat dit doorgang vinden.
Mocht er iets in Brabant ontstaan dan heb ik zeker intresse.
19 sep 2025 7:51
Hier Den Bosch, ik wil wel aansluiten! En Meijel altijd gezellig!!!
19 sep 2025 8:30
Er is een
PF Breda Chapter met een eigen appgroep. We rijden een paar keer per jaar een leuke toertocht. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee dat de start van ritten altijd in de regio Breda zullen zijn.
Stuur Cazzo een PM als je toegevoegd wil worden
25 sep 2025 13:39
Ik woon zelf in het oosten van Brabant. Ik vind een app groepje op zich wel een leuk idee, maar als daar bezwaar tegen is, kunnen we ook hier afspreken.
Het gaat mij niet om ritten van meerdere dagen, maar gewoon af en toe een ritje.
25 sep 2025 16:11
Driver70 schreef:Ik vind een app groepje op zich wel een leuk idee, maar als daar bezwaar tegen is, kunnen we ook hier afspreken.
Er zijn diverse WhatsApp groepjes gevormd n.a.v. hier eerder aangekondigde ritten en evenementen.
Daar staat écht niet de doodstraf op
25 sep 2025 21:45
Ik ben ook wel geintereseerd mee te rijden of meeting bij te wonen. ( woonachtig regio Halderberge (10 min van Breda))
25 sep 2025 22:01
Lijkt me ook leuk om aan te sluiten vanuit Den Bosch.
25 sep 2025 22:22
Waar in Brabant.
PC Maasland heeft volgens mij ook leden uit Brabant