Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

The Legend Continues...

28 sep 2005 21:32

Tijd voor een feestje...

Iemand anders ook vandaag een uitnodiging voor de VIP preview van de The Legend Continues expositie icm de lancering van de nieuwe TAG Heuer Monaco Jubileum klok bij Pon op 13 oktober as in de bus gekregen?

Zou wel zo gezellig zijn. Ik ga. 8)

28 sep 2005 21:34

Dan komen wij je daar wel tegen denk ik :wink:

Niet vergeten even een mailtje te sturen ter bevestiging :wink:

28 sep 2005 21:36

HenkC2C schreef:Niet vergeten even een mailtje te sturen ter bevestiging :wink:

al.

28 sep 2005 23:33

gemodificeerd molnija kaliber, valt toch wel mee
...weekend abonnement :wink:

29 sep 2005 9:47

Ben je daar op 13 okt ook welkom zonder uitnodiging? Zo ja, hoe laat?

05 okt 2005 19:15

Werd net door HenkC2C gewezen op dit draadje na mijn onnodige post... :D

Pon introduceert ook de Carrera 4 Coupe en Cabrio op die dag, niet alleen dat (zeker wel) mooie klokje.

Ik ben er in ieder geval. Samen met mijn zwager die net een 911 Carrera 3.0 Targa uit '76 heeft gekocht. Heb hem ook op dit forum gewezen.

05 okt 2005 19:54

Harley schreef:Samen met mijn zwager die net een 911 Carrera 3.0 Targa uit '76 heeft gekocht. Heb hem ook op dit forum gewezen.

zal je zus je in dank afnemen :roll: :wink:

05 okt 2005 20:00

Maar ik tel tot op heden dus 3 Forum leden die al dan niet met aanhang de 13e naar het Pon Porsche Center toe gaan?

Horn
HenkC2C
Harley

05 okt 2005 20:02

Marco schreef:
Harley schreef:Samen met mijn zwager die net een 911 Carrera 3.0 Targa uit '76 heeft gekocht. Heb hem ook op dit forum gewezen.

zal je zus je in dank afnemen :roll: :wink:

Is de broer van mijn vrouw. Ik heb geen zus. Detail :wink:

Belangrijkste is dat 'ie een mooie P heeft gekocht. Ik heb er een plaatje van in mij album gezet.

05 okt 2005 20:04

HenkC2C schreef:Maar ik tel tot op heden dus 3 Forum leden die al dan niet met aanhang de 13e naar het Pon Porsche Center toe gaan?

Horn
HenkC2C
Harley

Lijkt wel of alleen leden met een 'H' mogen komen :lol: :lol:

05 okt 2005 20:07

Harley schreef:Lijkt wel of alleen leden met een 'H' mogen komen :lol: :lol:

zal de M wel willen toevoegen, maar ben geen party crasher (geen uitnodiging)

en ja, was een 50/50 gok :wink:

05 okt 2005 20:08

HenkC2C schreef:Maar ik tel tot op heden dus 3 Forum leden die al dan niet met aanhang de 13e naar het Pon Porsche Center toe gaan?

Horn, HenkC2C, Harley

Ik ga nooit naar een feestje zonder uitnodiging. ;)

06 okt 2005 10:02

EriC4C schreef:Ik ga nooit naar een feestje zonder uitnodiging. ;)

Is niet zo moeilijk hoor, een uitnodiging krijgen. Heb er nu ook een en kom uiteraard ook. Zijn nu dus 4 PF-ers (als ik het goed begrijp). Wie komen er nog meer??? Hoe herkennen we elkaar, witte anjer in knoopsgat, krant onder de arm, forum sticker op je voorhoofd??

06 okt 2005 23:47

Franco gaat met uitnodiging :wink: (mijn meisje zal wel weer niet mee willen :( )

07 okt 2005 0:34

Ik kom ook, lijkt me gezellig, moet nog ergens een anjer vinden.
Frank

07 okt 2005 0:40

adu schreef:Hoe herkennen we elkaar, witte anjer in knoopsgat, krant onder de arm, forum sticker op je voorhoofd??

Blauwe blazer :wink:

07 okt 2005 9:12

Franco schreef:
adu schreef:Hoe herkennen we elkaar, witte anjer in knoopsgat, krant onder de arm, forum sticker op je voorhoofd??

Blauwe blazer :wink:

Daar zijn er wel meer van denk ik :D :D :D

Wat dachten jullie van 'Porsche sleutels in de hand' als onopvallend teken. Ik ga er van uit dat de meeste mensen hun sleutels gewoon in de zak hebben...

Misschien aangevuld met een 'secret handshake' :?: :wink:

07 okt 2005 11:50

Harley schreef:Misschien aangevuld met een 'secret handshake' :?: :wink:

Of het - zoals Jeroen het noemt - "internationale gebaar voor vriendschap" :arrow:

Afbeelding

07 okt 2005 11:54

adu schreef:

Of het - zoals Jeroen het noemt - "internationale gebaar voor vriendschap" :arrow:

Afbeelding

Dan is het denk ik de laatste keer dat je een uitnodiging van Pon hebt gehad als je zo door de showroom loopt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

fan

07 okt 2005 11:57

Zijn ze geen Feyenoord fan dan? :twisted:

Re: fan

07 okt 2005 11:58

marknineoneone schreef:Zijn ze geen Feyenoord fan dan? :twisted:

LOL

07 okt 2005 15:12

Harley schreef:Dan is het denk ik de laatste keer dat je een uitnodiging van Pon hebt gehad als je zo door de showroom loopt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hangt ervan af hoe hard je met de buidel rinkelt ...

Afbeelding

Weten we elkaar nu een beetje te vinden bij Pon of gaan we met z'n allen aan de jas van Horn hangen?

07 okt 2005 15:27

adu schreef:

Afbeelding

In deze topic, waar de Tag Heuer Monaco centraal staat, mag er maar 1 gebaar zijn, en dat is de legendarische Monacodrager en Porschist, met het beroemde gebaar uit de film Le Mans.

Afbeelding

07 okt 2005 20:50

Harley schreef:Wat dachten jullie van 'Porsche sleutels in de hand' als onopvallend teken.

als iedereen van het forum nou gewoon zijn helm ophoudt... :lol:

Afbeelding

07 okt 2005 23:17

Mij zullen jullie helemaal niet herkennen de 13e.....
Helaas kan ik toch niet aanwezig zijn, het is de Persdag op de Bedrijfsauto-Rai waarbij mijn aanwezigheid nadrukkelijk gewenst is. :oops:
Plaats een reactie