09 maart 2004 11:18
09 maart 2004 14:11
flat power schreef:mijn volgende auto word hoe dan ook weer een porsche en zeker eentje met een luchtgekoelde motor.
09 maart 2004 14:42
09 maart 2004 15:08
flat power schreef:om nog maar te zwijgen van alle electronica die mijn auto zoveel beter op de weg houd. je kunt met allebei flink hard maar je voelt heel duidelijk dat de 4S veel beter op de weg ligt. als je goed hard gaat met de oude carrera dan voel je hem toch een zweven over de weg en door de bochten. de 4S voelt ook op hoge snelheid echt veel stabieler
09 maart 2004 21:50
John4S schreef:flat power schreef:mijn volgende auto word hoe dan ook weer een porsche en zeker eentje met een luchtgekoelde motor.
Rick,
Beetje tegenstrijdig verhaal met bovenstaande zin erin, Porsche zal nooit meer terug (zeg nooit nooit) vallen op de bere luchtkoeler dus hoe dan ook de 996 eruit en minimaal een 993 erin, ga je in leeftijd minimaal een jaartje of 6 terug in auto.
Verder viel het mij op dat je zo lekker gereden heb in Den Haag
Vreemd ben je vast en zeker niet in de Binnenstad geweest, want dan piep je wel anders als die Magaule met die sjonnie looks de dwarszitten in het verkeer, en geloof me ik ken die stad op mijn duimpje.
Vandaag ook nog zakelijk naar Scheveningen gemoeten met de 996 4s, en das geen pretje over de Vaillantlaan-Loosduinseweg-Scheveningseweg
Laan van Meerdervoort en noem ze maar op de straten, alwaar zelfs in een 996 mijn vullingen eruit rammelen, snappie nu waarom er zo'n hoog Porsche gehalte is achter duh duineh (nogal veel tandarsten im en export hier).
Verder is een 996 in geen opzicht met de spartaan uit de jaren 80 te vergelijken en ook daar heb ik ervaring mee, maar ook de Carrera 3,2 is een moord auto met een fabelachtig rijgedrag en een super feel good factor.
Over lekkere rijstukjes gesproken, mail Pascal is die heeft een leuk bolletje pijltje ritje wat op maat is gesneden voor iedere Porsche (mits je van genieten houd en niet van patsen en showen op de boulevard van Scheveningen)
John
diejeniethebzienrijdenindehaeg
09 maart 2004 21:53
RS-R schreef:Vreemd dat je opa je nooit eerder in de Carrera heeft laten rijden
Wel leuk verhaal
10 maart 2004 7:37
10 maart 2004 10:28
dirkie schreef:IEts voor de volgende Forumbijeenkomst ... baantjes trekken ...
10 maart 2004 13:30
10 maart 2004 18:04
John4S schreef:(mits je van genieten houd en niet van patsen en showen op de boulevard van Scheveningen)
John
diejeniethebzienrijdenindehaeg
11 maart 2004 10:21
flat power schreef:BTW wat heb je aan jou auto laten doen, ik las dat er aan ''geprutst'' was? X51 kit?
rick