Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

29 maart 2004 20:19

John4S schreef:.... de twee vikings ...

..... die komende Donderdag hun snode plannen voor een zuidhollandse eilanden toertocht gaan uitwerken ......

Afbeelding

29 maart 2004 21:18

Olaf schreef:... die komende Donderdag hun snode plannen voor een zuidhollandse eilanden toertocht[/size] gaan uitwerken ...

Kijk, helemaal goed!
Wanneer???

gr.

Jeroen

30 maart 2004 9:34

Jeroen914 schreef:
Olaf schreef:... die komende Donderdag hun snode plannen voor een zuidhollandse eilanden toertocht gaan uitwerken ...

Kijk, helemaal goed!
Wanneer???

gr.

Jeroen

:lol::lol::lol::lol::lol::mrgreen:

30 maart 2004 11:40

Wanneer is de toertocht lolbroek... :roll:

Ik moet donderdag gewoon werken, anders had ik wel meegeholpen
(ik zit tenslotte op de zh-eilanden)

Ik heb overigens nog wel een bolletje-pijltje rit liggen die ik in een ver/vaag verleden eens heb uitgezet, dus als je daar wat aan hebt...
(Bernisse, Hellevoetsluis, Rockanje, Oostvoorne, Hellevoetsluis)

gr.

Jeroen

30 maart 2004 13:22

Jeroen914 schreef:Wanneer is de toertocht lolbroek... :roll:

Datum voor de tocht :D is nog niet gepland. Naast de 11-stedentocht (prikbord), 3-provincieën-rit, NPC-evenementen, Porsche-meeting Dinslaken, Porsche Days Spa, Ardennenrit Dirkie, ..... is het al een druk programma :roll: . Eerst de tocht maar eens voorbereiden, dan ligt er (weer) een op de plank om een datum voor te prikken :mrgreen:.

Olaf heeft een "oude" tocht liggen, maar misschien levert jouw rit er samen een mooie(re) nieuwe mee op. Olaf :?:

30 maart 2004 14:02

EriC4C schreef: Olaf :?:

Ik had Yaroon al een mailtje gestuurd - als hij wil mag hij zijn B-P route mailen .... altijd handig als blijkt dat onze huidige route niet Porsche vriendelijk is :wink:

Of we maken er één lange van ... óf 'n tweedaags evenement :roll:

30 maart 2004 14:06

Eric / Olaf,

Mail of PM me effe een adres, dan stuur ik de BP rit op...

gr.

Jeroen

30 maart 2004 14:53

Altijd leuk zo'n ritje in de buurt, idee lekker met een man of tig op de pont bij Rozenburg.

Afgelopen zondag was het in die regio ook druk, zag op het traject Noord beveland - Rotterdam alleen maar TVR's rijden, blijven mooie machines om te zien.

30 maart 2004 14:59

Ha! De techniek staat voor niks
Heb net het "roadbook" naar .pdf formaat (acrobat reader) geconverteerd en naar Olaf gemaild
Toch weer sneller dan de postbode :D

Tocht gaat vanaf de verzamelplaats bij Geervliet door Abbenbroek, Oudenhoorn, Hellevoetsluis, Zwartewaal (allemaal via de polder) naar Hellevoetsluis (pauze bij het strand / dam) en vervolgens door de duinen naar Rockanje en Oostvoorne. Einde in de Hellevoetse duinen...

2 etappes van ieder ongeveer 40km / 45 minuten

gr.

Jeroen

30 maart 2004 23:03

Jeroen914 schreef:Heb net het "roadbook" naar .pdf formaat (acrobat reader) geconverteerd en naar Olaf gemaild

Weet je tenminste zeker dat hij er niets in verandert... of het helemaal over moet typen... Afbeelding

31 maart 2004 5:37

Mooiiiiii ... weer een forumritje in de maak ... nice nice :D :D
Is er al een periode bekend :?:

Dirk
:wink:

31 maart 2004 9:51

dirkie schreef:Mooiiiiii ... weer een forumritje in de maak ... nice nice :D :D
Is er al een periode bekend :?:

Dirk

Even omhoog scrollen Dirk :wink:

EriC4C schreef:Datum voor de tocht :D is nog niet gepland. Naast de 11-stedentocht (prikbord), 3-provincieën-rit, NPC-evenementen, Porsche-meeting Dinslaken, Porsche Days Spa, Ardennenrit Dirkie, ..... is het al een druk programma :roll: . Eerst de tocht maar eens voorbereiden, dan ligt er (weer) een op de plank om een datum voor te prikken :mrgreen:.

Denk zelf ergens aan Augustus - slalom tussen de auto's met sleurhut :roll:

03 apr 2004 17:42

paSCal schreef: Maar da's pas in augustus! :(

niet als je géén slalom tussen auto's met caravan en fietsers wilt rijden ..... de organisatie is redelijk flexibel ....

03 apr 2004 18:31

Ligt nog 27 juni.....

Lou schreef:We hebben gisteren afgesproken dat de luitjes in Antwerpen hun deuren openzetten op 27 juni ('t is dan toch warm genoeg ).

Meer nog, we maken er een forumtoerrit van bij voldoende interesse. De rit die Dirkie en ik gisteren gereden hebben leent zich uitstekend om een aanloopje te nemen naar de shop.
175 km rijplezier en dan de beurs leegmaken in de winkel

Ik zorg wel voor de roadbooks.

03 apr 2004 20:35

Lou schreef:Ligt nog 27 juni.....

IDD :ba:

Olaf schreef:
dirkie schreef: datum :?: enige voorkeuren :?: :?:

09 mei
16 mei
23 mei

27 juni :!: AAB staat reeds in mijn agenda :wink:
04 juli
11 juli
18 juli
22 augustus
29 augustus
5 september
12 september
17 oktober
24 oktober
31 oktober
7 november
12 december
19 december

26 december

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=665&start=25

04 apr 2004 0:00

Olaf schreef:..... die komende Donderdag hun snode plannen voor een zuidhollandse eilanden toertocht gaan uitwerken ......

Wat een straf hè Olaf ..... de hele middag in de 964 met de kap open in het zonnetje de toertocht "voorbereiden" 8) ..... maar ja, voor een "goed doel". :lol:
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 04 apr 2004 9:58, in totaal 1 keer bewerkt.

04 apr 2004 1:04

Ik zou juli en Augustus zoiezo mijden ... vakantie enso ...

05 mei 2004 23:58

Augustus is vakantie maand in midden nederland, dus svp begin september :cry:
Plaats een reactie