Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Vrij rijden dag 23 zandvoort 23 maart 2006

01 maart 2006 0:00

Georganiseerd door de HARC is er weer een vrij rijden dag voor allen die dat willen op het Circuit Park Zandvoort op 23 maart aanstaande.

Aanmelding vooraf via HARC secretariaat voor 13 maart aanstaande. E-mail: secretariaat@harc.nl

Op de dag zelf aanmelden kan ook maar de kans bestaat dat er een bepaalde klasse dan vol zit. Aanmelden voor 9.00 uur in de Mickey's aan het einde van de pitstraat.

HARC dagen kwalificeren zich als zijnde zeer voorkomend voor het materiaal en de mens.

Kost voor een dag (in sessies) voor niet HARC leden € 130 en is zowel voor straat- als raceauto's

Vele Porsches en Porschsiten zijn U voorgegaan in de HARC

(mod by horn - Arjan, je kan je geplaaste berichten wijzigen, zonder meteen een nieuw topic te beginnen... Enfin, uit het tweede topic gesloopt:)

Er zijn nog meer HARC vrij rijden dagen op 27 april, 19 mei, 30 juni, 13 juli, 21 september en 6 oktober

23 maart 2006 23:08

Goh, wat een mooie dag was het vandaag. Lekker druk. Denk dat iedereen de kans heeft gegrepen om van de eerste gelegenheid gebruik te maken de racewagens uit het stof te rijden op Zandvoort.

En het was ook nog eens prachtig weer met een strakblauwe hemel. Wel een lage temperatuur, maar tijdens het racen toch weer lekker warm.

Er staan al wat foto's in het 944-basic.nl foto-album.

En klik hier voor nog meer foto's..

23 maart 2006 23:34

Ja was inderdaad leuk om die 944's effe te zien racen, heb ook nog even gesproken met enkele van de rijders daar.

Mooie fotoos op de genoemde sites trouwens, waar ik ook onderstaande foto nog vond.

En deze rode beauty was ik dus 8)

Afbeelding

24 maart 2006 16:43

Gerco schreef:Ja was inderdaad leuk om die 944's effe te zien racen, heb ook nog even gesproken met enkele van de rijders daar.

Mooie fotoos op de genoemde sites trouwens, waar ik ook onderstaande foto nog vond.

En deze rode beauty was ik dus 8)

Afbeelding

Ik kom mijn site ook overal tegen.... :lol:

Vond je het geen eer om naast die prachtige, helemaal originele en volgekiept met allemaal Porsche-opties 944 N/A (nee, niet van mij...) te mogen staan??? 8)
Plaats een reactie