Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

NPC: "Isle of Man" toer 9 tm 15 oktober 2006

01 apr 2006 23:34

Ook hiervoor hebben wij ons vanavond aangemeld! :ba:

Ik had er begin van het jaar al wat "geruchten" over gehoord en had gelijk al zin gekregen!
Twee jaar geleden hebben wij in de zomer al de Zuid-Kust van Engeland gedaan met de 964 en dat was er goed bevallen! 8)

Afbeelding

Leuk om weer terug te gaan naar het links rijden, de smalle weggetjes door de Cotswold Hills, Prescott Hill Racing Club :!: , North Wales, Liverpool and the Isle of Man (nog nooit geweest, maar er gelden daar iig geen snelheidslimieten!!!! :ba:)

Ik kijk nu ook al weer uit naar het echte Engelse ontbijt!!!!

Zijn er hier nog meer die zich hebben aangemeld voor deze week?
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 02 apr 2006 16:45, in totaal 1 keer bewerkt.

01 apr 2006 23:48

Lijkt me leuk.Gelijk ff langs bij deze meneer om te jammenAfbeeldingMaar als niet NPC lid zal je wel niet meemogen :cry: :cry:

02 apr 2006 8:58

Ik weet dat (uit betrouwbare bron) dat ene meneer P en mevr. L uit Antwerpen ook daar heen gaan.

Maar nu snap ik wrom ik gister die sealgraue 996 cabrio (ja jongens het blijft tobben met zo'n ding) in Rotterdam al zag proef rijden met links rijden :lol: .

02 apr 2006 9:22

John4S schreef:Ik weet dat (uit betrouwbare bron) dat ene meneer P en mevr. L uit Antwerpen ook daar heen gaan.

Gezellig!

Ik heb in het geruchtencircuit ook gehoord dat die ene familie uit L. ook mee schijnt te gaan (op welke velgen, that's the question! :wink: )

Hoe staat het trouwens met die bakkersfamilie uit W.?
Gaan zij ook mee?

02 apr 2006 16:38

Klinkt goed... moet ik misschien toch maar lid worden van de NPC, of mag je daar met zo'n oud barrel niet lid worden?

:)

02 apr 2006 16:49

Jeroen C3.0 schreef:of mag je daar met zo'n oud barrel niet lid worden?
:)

Wat denk je zelf, Jeroen? :wink:
Stuur NPC lid Anne 2.7 anders maar even een PB-tje! 8) :wink:

02 apr 2006 17:02

@jeroen3.0
geeft nix, er rijdt waarschijnlijk ook een rode 944 uit 1988 mee... ;-)

09 apr 2006 13:34

John4S schreef:Ik weet dat (uit betrouwbare bron) dat ene meneer P en mevr. L uit Antwerpen(Schoten) ook daar heen gaan.

:salut: :salut:

09 apr 2006 23:12

OK, zal me binnenkort eens in verdiepen. Was de NPC niet die club met ballotage, aspirant leden en dat soort " barrieres" ? :wink:

Ze doen wel leuke dingen en volgens mij zijn er veel PF-ers ook NPC-ers, dus misschien wel een goed idee. Input, evt per PB is welkom!

10 apr 2006 9:08

Jeroen C3.0 schreef:OK, zal me binnenkort eens in verdiepen. Was de NPC niet die club met ballotage, aspirant leden en dat soort " barrieres" ? :wink:

Ze doen wel leuke dingen en volgens mij zijn er veel PF-ers ook NPC-ers, dus misschien wel een goed idee. Input, evt per PB is welkom!

Ga ik weer..............en ik wordt er een beetje moe van.

NPC Geen Barrieres en geen Ballotage

Wel de kwart eeuwenoude traditie van het asp. lid, een papieren naam.

zucht................en nu weer over Porsche jippie

10 apr 2006 9:10

Jeroen,

zou het niet doen hoor, lid worden van de meest sfeervolle Porsche Club van Nederland 8)

En de eerste barriere, van de vele :idea: , vermeld ik hier onder ...............

Paul
Nieuwe Leden Contact NPC :P
nl.contact@nederlandse-porsche-club.nl

oud NPC-Jehova PF
:D

27 apr 2006 12:22

leuke rit, gaan er maar zo weinig van het gezelligste forum van nl ?

27 apr 2006 13:22

Marco schreef:leuke rit, gaan er maar zo weinig van het gezelligste forum van nl ?

Zover ik inzage in de lijst heb, is van de NPC mensen die er heen gaan 50% hier aktief.

voor de liefhebbers bij deze het programma.

http://www.nederlandse-porsche-club.nl/convo/2006/Isle_of_Man.pdf

27 apr 2006 14:36

John4S schreef:Zover ik inzage in de lijst heb, is van de NPC mensen die er heen gaan 50% hier aktief.
http://www.nederlandse-porsche-club.nl/convo/2006/Isle_of_Man.pdf

WIE-WIE-WIE-WIE?????

Deelnemers:
Paul & Annelies
Paul & Linda
Rob & Regine

John, weet jij of er nog plekken vrij zijn?????
Ik weet dat een wannabe, wellicht alleen al voor deze rit/week mogelijk toch wel lid zou willen worden, toch level42 fan???? 8)

Re: NPC: "Isle of Man" toer 9 tm 15 oktober 2006

27 apr 2006 19:13

Rob Herfst schreef:Leuk om weer terug te gaan naar het links rijden, de smalle weggetjes door de Cotswold Hills, Prescott Hill Racing Club :!: , North Wales, Liverpool and the Isle of Man (nog nooit geweest, maar er gelden daar iig geen snelheidslimieten!!!! :ba:)

Lijkt me fantastisch, Rob.
Mooie omgeving, lekkere weggetjes.... 8)
Maarre, als je hem hier tegenkomt (woont daar ergens), leg hem dan eens uit dat de 911 toch echt een fantastische auto is :wink:

Afbeelding

27 apr 2006 23:04

Dat lukt zelfs deze, anders zeer overtuigende mensen, niet..... :wink:

Afbeelding

27 apr 2006 23:12

Ik denk dat er nog wel enkele plekjes vrij zijn Rob :!:

Ook voor een 'wannabe' :D

28 apr 2006 8:11

Jezus!! Kijk ik in een héél ander draadje...en wéér "de foto" he...

Erwin, volgende keer luister ik naar je , echt. :wink:

28 apr 2006 8:37

Jammer dat ik niet meekan, :cry: lijkt mij een super week te worden. In ieder geval verschrikkelijk veel plezier toegewenst dan.

Nou ja moet ik mij maar behelpen met een weekend belgië/Luxemburg/Duitsland dit jaar :twisted: :D

01 mei 2006 19:28

Jurgen schreef:Jezus!! Kijk ik in een héél ander draadje...en wéér "de foto" he...

Jij kijkt de laatste tijd wel opvallend veel bij NPC draadjes! :twisted: :lol: :wink:

@Patrick: ik ben bang dat ik mr. Clarkson niet kan overtuigen van de 911 :( :x

01 mei 2006 19:40

Rob Herfst schreef:Jij kijkt de laatste tijd wel opvallend veel bij NPC draadjes! :twisted: :lol: :wink:

Gek hé :roll: ..... als iemand het blijkbaar nodig vindt om de aandacht te vestigen op (bijna) alle topics die beginnen met NPC: door er een (on)zinnige post in te plaatsen, zodat deze weer bovenaan staan bij ongelezen berichten. :twisted:
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 01 mei 2006 19:42, in totaal 1 keer bewerkt.

01 mei 2006 19:42

Ohhhhh, :oops: :oops: :oops:

Was het zo opvallend? :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :wink:

01 mei 2006 19:44

NPC-goeroe Rob schreef:Jij kijkt de laatste tijd wel opvallend veel bij NPC draadjes! :twisted: :lol: :wink:

Het lijkt soms ook wel het NPC-forum... , maar dan levend :twisted:

01 mei 2006 19:44

Overdaad schaadt, spam irriteert, iets gedogen heeft grenzen :idea: ..... 8)

01 mei 2006 19:46

ook een gedoogbeleid heeft een houdbaarheidsdatum... :twisted:
Plaats een reactie