Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Newtimerdag Ruinen 2006

19 apr 2006 14:07

Heren Porsche liefhebbers,

Net als vorig jaar wordt er ook dit jaar een Newtimerdag georganiseerd alleen wel wat later dit jaar namelijk op 10 september.

Op dit moment zijn er alweer een aantal leuke deelnemers zoals een Bugatti EB 110 en een Lamborghini Murciélago en het is nog erg vroeg dus er volgen er nog velen!!

Bij deze de uitnodiging voor mensen die zin hebben om naar de Newtimerdag te komen! Mensen die willen deelnemen met hun auto kunnen zich nu al inschrijven via http://www.newtimerdagruinen.nl

19 apr 2006 17:02

:D

19 apr 2006 17:07

k weet wat je bedoelt denk ik! :D

19 apr 2006 17:13

Ik wou het niet zeggen.... :lol:

19 apr 2006 17:15

We zullen dit jaar ook wat duidelijker naar voren komen met een precieze omschrijving van wat er wordt toegelaten!

Verder blijven we natuurlijk voor verbeteringen vatbaar maar ik wilde toch even plaatsen dat er weer een Newtimerdag komt!

19 apr 2006 18:55

Oke, geen oude koeien. Veel succes met de organisatie. :wink:

19 apr 2006 19:19

Ach....Hoeven we ze ook niet uit de sloot te halen... :wink:

19 apr 2006 19:46

Anne 2.7 schreef:Oke, geen oude koeien. Veel succes met de organisatie. :wink:

En ook geen oude Porsche's :lol: :lol: :lol:

Veel succes met de tweede editie :wink:

19 apr 2006 21:00

Waarom weer een nieuw draadje, ik meen me vaag te herineren over die Nieuwtijdsedag hier al eens eerder gelezen te hebben (?). :roll:

19 apr 2006 23:21

@ Nicolò
Het klopt dat er hier eerder wat te lezen viel over de Newtimerdag, maar aangezien dit weet een nieuwe editie is lijkt het me niet raar een nieuwe post te doen!

En wanneer er nog tips zijn (zijn altijd welkom) graag melden via info@newtimerdagruinen.nl !!

Nog iets meer dan een week

01 sep 2006 9:49

UPDATE: Inmiddels zijn er weer een aantal nieuwe deelnemers bijgekomen, onderandere Munsterhuis en Albers Sportscars doen mee!! Ook inmiddels een Porsche Cayman bij de deelnemers

01 sep 2006 10:17

Gooi hier eens een balletje op....

www.wiggersmastercars.com

Is een nieuw bedrijf dat nogal allergisch voor Munsterhuis is. :wink: :mrgreen:
Plaats een reactie