Heren, het is toch nog goed gekomen, beter dan ik ooit had kunnen bedenken!!!!!!!!!
We zijn laat vertrokken, rond een uutje of half 1, en ik had er werkelijk een zwaar hoofd in. Een vriend die er niet echt zin in had, en stikkend heet weer..
MAAR toen waren we voorbij Den Oever en we schrokken ons lam want er kwam ons een 930 met een over machtige snelheid voorbij. We reden zelf al tegen de 140 dus ik denk dat dit beestje toch al dik tegen de 180 zat. Mijn dag werd alweer wat beter
Eenmaal aangekomen in Lelystad zagen we een hele stoere Lambo Diablo in donkergroen, helaas heb ik er geen foto's van kunnen nemen..
Het event viel zelf een beetje tegen, hoewel het een stuk groter was dan in Den Helder natuurlijk.
Door de mensenmassa's ergerde ik me haast dood, je kon er bijna geen goede foto's schieten.
Onder de speciale auto's bevonden zich de allereerste wagen van Benz, een zeer simpel model uit 1886, een Pierce Arrow sedan, een paar mooie Buick's uit 1937 en 1939, en een replica van een Auburn Speedster. ( voor de laatst genoemde wagen, snuffel eens rond op Internet, het is echt een SUPER mooi gevaarte! )
Natuurlijk waren er ook Porsche's. Hoewel ik moet toegeven dat ik wel wat meer oude 356ers had verwacht. In totaal was er daar maar één van, een zilveren 1600. Deze kreeg aan het einde van de middag trouwens een prijs. Ik kon in ieder geval niet stoppen met het fotograferen van dit pareltje
Mijn vriend moest me wegtrekken..
Er stonden ook nog 2 witte Oer-911ers. Waaronder een T versie.
Na de prijsuitreiking zijn we weggegaan.
We hebben gegeten en even gezellig voetbal gekeken bij familie van mijn vriend en toen we even zijn gaan wandelen om het eten te laten zakken, zagen we over de dijk een, jawel, 928 S2 met S4 velgen rijden(?)
Het beestje parkeerde nog wel precies in onze straat, voor onze voeten!! Er kwam een heel mooi roffelend geluid uit, en dat liet het hartje van FROST natuurlijk sneller slaan!
Gelijk effe een praatje gemaakt met de baas. En gevraagt of wij een rondje meemochten! Dus zo kwam het dat we net nog eventje met zijn allen hebben mogen genieten van de pure snelheid van de 928, waande mijzelf weer als op Spa. ( 200 over de dijk
)
Met al, geslaagde dag.
Op de terugreis als eerste NOG een 930 gezien, en een zilverkleurige 993 Coupe.