Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

het gaat eindelijk toch gebeuren

13 jun 2006 11:05

Ik zat laatst te zeuren dat ze hier in spanje niks doen aan meetings maar het gaat er nu toch van komen,aanstaande zondag hebben we een meeting met ongeveer 35 personen.
OK het zijn er niet zoveel als bij jullie maar ik ben hier al heel blij mee,ik zal ook proberen veel fotos te maken van onze colegas porsche rijders en hun autos.
Het blijken ook een aantal hollanders te zijn.
Ik houd jullie op de hoogte. :P :lol: 8)

13 jun 2006 11:07

We zijn benieuwd naar de fotootjes en het verslagje :thumleft:

13 jun 2006 14:55

leuk
kben benieuwd

13 jun 2006 19:11

Super zeg! Lijkt mij ook wel wat zo'n meeting in Spanje.
Is dat niet iets voor een Fourum uitje? :lol:
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 14 jun 2006 22:26, in totaal 1 keer bewerkt.

14 jun 2006 16:40

marknineoneone schreef:Super zeg! Lijkt mij ook wel wat zo'n meeting in Spanje.
Is dat niet voor een Fourum uitje? :lol:

Lijkt me idd niet verkeerd.

14 jun 2006 19:28

Als het op een zondag is, ben ik ook van de partij.......... :wink:

spanje

14 jun 2006 20:30

Jullie zijn welkom,het zijn maar 2200 km dus jullie zijn er zo!!!!!!! :lol: 8) :wink:

Re: spanje

14 jun 2006 20:32

964SPANJE schreef:Jullie zijn welkom,het zijn maar 2200 km dus jullie zijn er zo!!!!!!! :lol: 8) :wink:

Ach, een kleine 800 euro (retour) aan brandstof ..... 8)

14 jun 2006 20:37

Auto-slaaptrein :?: :idea:

14 jun 2006 20:44

Leuk, komen er nog meer vanaf A'foort :arrow: verzamelen Mac A1 :lol: was het wat minder ver weg dan zou ik zeker te porren zijn.

14 jun 2006 20:52

Na een blik in je album, 964Spanje, ben ik toch even heel benieuwd :arrow: ik zie foto's van een pre-1989 911 targa (paarsblauw).
De 1ste foto toont een (imho) zeer acceptabele uitvoering, met originele velgen, spiegels en bumpers, maar meegespoten targa-beugel. Onder deze foto staat: "voor de ombouw". Verder zie ik dan dezelfde wagen ( :?: ) maar dan met cup-spiegels, 964 bumpers.
Bedoel je dan 'ombouw' van origineel naar die enigszins op een 964 gelijkende auto -- of heb jij de targa die "964-look" gegeven.
Persoonlijk hoop ik het eerste :(

Ben héél benieuwd; ook naar de foto's van je Spanje-P-meeting!

Ciao,
ErikE

adu

14 jun 2006 20:52

Hee Adu,waar uit Amersfoort kom je vandaan?
Ik kom namelijk oorspronkelijk ook uit Amersfoort.

14 jun 2006 20:54

Vertel! Het barst hier van de Amersfoorters :wink:

14 jun 2006 20:55

Oh ja Henk :?: :mrgreen:

ombouw

14 jun 2006 20:57

Het spijt me maar het is het tweede,maar de beugel was al gespoten toen ik hem kocht.
Ik wilde eigenlijk een 964 hebben maar kon geen mooie vinden dus daarom had ik hem een beetje veranderd,maar ik heb alle originele spullen nog dus misschien maak ik hem weer origineel.

Re: adu

14 jun 2006 21:02

964SPANJE schreef:Hee Adu,waar uit Amersfoort kom je vandaan?
(..)

Ben import, kom oorspronkelijk uit het westen (Leidschendam/Voorburg/Wassenaar) en na 28 jaar naar hartje A'foort verhuisd. Daarna weer tweemaal verhuisd, nu binnen A'foort. Voel me hier alweer een tijd erg op m'n plek omgeven door Porsche-liefhebbers ... :D Woon jij al lang in Spanje en heb je je daar permanent gevestigd, is het daar nu niet erg warm :?:

Re: ombouw

14 jun 2006 22:35

964SPANJE schreef:Het spijt me maar het is het tweede,maar de beugel was al gespoten toen ik hem kocht.
Ik wilde eigenlijk een 964 hebben maar kon geen mooie vinden dus daarom had ik hem een beetje veranderd,maar ik heb alle originele spullen nog dus misschien maak ik hem weer origineel.

Als ik zie hoe de 911 er origineel uitziet(zag).... zou ik me geen seconde langer bedenken. Dát is een 911; de ombouw is imho meer een 'wannabee'.... In ieder geval: suc6 :!:

amersfoort

15 jun 2006 8:57

Ik woon nu 5 jaar in Spanje en heb hier een winkel,en ja ik zit bij Alicante dus het is hier vaak goed warm(in de winter +- 15graden zomers 42)
Ikzelf heb de laatste nederlandse jaren in Kattenbroek gewoont en daarvoor op de Kamp(binnenstad).

16 jun 2006 13:19

Ikzelf heb de laatste nederlandse jaren in Kattenbroek gewoont en daarvoor op de Kamp(binnenstad).

Nooit van gehoord :!: , de 964 met die aparte wielen :idea:
Zou het niet snel doen, maar het staat geweldig en lekker stoer :lol:
Wel "tobben" daar hé in Spanje :D

16 jun 2006 13:22

De Amersfoorters hier weten wel waar dat is hoor Hans :wink:

16 jun 2006 14:38

molen934 schreef:Ikzelf heb de laatste nederlandse jaren in Kattenbroek gewoont en daarvoor op de Kamp(binnenstad).

Nooit van gehoord

Kattenbroek is een wijk in A'foort :arrow:

Kattenbroek

Afbeelding

http://www.digischool.nl/ckv1/architectuur/ashok/kattenbroek.htm

De Kamp is een straat in het centrum van A'foort.

16 jun 2006 15:33

adu schreef:.........Ben import, kom oorspronkelijk uit het westen (Leidschendam/Voorburg/Wassenaar) en na 28 jaar naar hartje A'foort verhuisd..............

Ach....we maken allemaal wel is fouten in ons leven :lol: :lol: :lol: :lol:

16 jun 2006 15:47

John4S schreef:(..)Ach....we maken allemaal wel is fouten in ons leven :lol: :lol: :lol: :lol:

Kon er niks aan doen, ben nu eenmaal in het westen geboren ... :wink:

16 jun 2006 17:05

adu schreef:Het Kamp ..... in het centrum van A'foort.

:twisted: :wink:

16 jun 2006 20:47

adu schreef:.........Ben import, kom oorspronkelijk uit het westen (Leidschendam/Voorburg/Wassenaar) en na 28 jaar naar hartje A'foort verhuisd..............

hmm we hebben zo'n beetje de zelfde route genomen :wink:

alleen is het verschil dat ik de heenreis ook heb gedaan...

Uiteindelijk nu ook in Kattenbroek aanbeland :D
Plaats een reactie