Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

PF Circuit-evenement Zandvoort 27 juli 2006

22 jun 2006 23:14

DONDERDAG 27 JULI

Op 27 juli 2006 hebben we als Porscheforum de mogelijkheid om een Zandvoort Circuit Experience te doen :!:

Onder leiding van Dillon Koster (racet in de BMW 130i Cup) is dit de perfecte gelegenheid voor diegenen met weinig of geen circuit ervaring om zelf te rijden op het legendarische circuit van Zandvoort. Ook doorgewinterde coureurs mogen natuurlijk deelnemen.

Het circuitpark Zandvoort wordt exclusief aan ons verhuurd, dus het is een Porsche only/Porscheforum only evenement.

HET PROGRAMMA:
Om 16u wordt een ieder verwacht op Circuit Park Zandvoort. In de VIP lounge van Dillon Koster (laatste box boven paddock, schuin boven Mickey’s bar) worden we opgewacht met een hapje en een drankje (inclusief). Op het moment dat iedereen is gearriveerd, zal Dillon een uitleg geven over de rest van het programma.

Vervolgens staat van 17u tot 19u het circuit tot onze beschikking en zullen we onder begeleiding van Dillon en andere instructeurs de baan op gaan.

KOSTEN:
Aangezien het grootste gedeelte van de kosten bestaan uit vaste kosten (circuithuur) is het noodzakelijk dat we met een groep komen van ongeveer 25 Porsches om de kosten acceptabel te houden. De kosten voor deelname zijn dan € 175,- per auto. Deelname van een 2e chauffeur is kostenloos. Er is geen helmplicht, maar mag natuurlijk wel.

Wat krijg je voor die € 175,-:
-Hapje en drankje in de VIP lounge bij aankomst
-Uitleg/circuit instruktie, ideale lijnen
-2 uur circuit toegang
-5 instrukteurs tijdens het circuit rijden
-Gratis deelname 2e chauffeur
-mogelijkheid aanvullende verzekering

De kosten voor een optioneel compleet verzorgd diner in Danzee inclusief binnenlands gedistilleerd/koffie/thee etc. zijn € 49,50 p.p.

HOE SCHRIJF JE JE IN:
Reageer in dit topic of je mee gaat en met hoeveel personen (max. 2 per auto) en geef aan of je wel/niet mee wilt naar het diner (max. 2) EN stuur mij een PB met je prive emailadres. Wanneer er op 6 juli 25 auto´s zijn ingeschreven (max. 50 personen) kan het evenement doorgaan en zal ik eenieder aanschrijven met de betalingsdetails en het verzoek om dan per ommegaande te betalen. Alle betalingen moeten op 13 juli binnen zijn. Ik hou in dit topic de inschrijvingen en betalingen bij.

Voor de duidelijkheid:
-Als er op 6 juli geen 25 auto´s zijn ingeschreven gaat het evenement niet door.
-Als op 13 juli niet alle betalingen binnen zijn, gaat het evenement niet door. (Ik heb namelijk geen zin om max. € 4375,- voor te schieten). Diegenen die dan al betaald hebben, krijgen natuurlijk hun geld terug.

AANVULLENDE VERZEKERING:
Het Circuit Park Zandvoort heeft hiervoor mogelijkheid. De premie is € 22,69 per auto per dag. Er geldt een eigen risico van € 125,- per gebeurtenis. Let wel; Deze verzekering is een secundaire verzekering op een All-Risk autoverzekering. De deelnemer is verplicht EERST zijn eigen verzekering aan te spreken. Slechts indien de eigen verzekering de schade uitsluit ivm deelname aan een rijvaardigheidstraining, kan de schade geclaimd worden bij deze aanvullende verzekering. De verzekerde bedragen zijn; € 90.756,- (max.). De deelnemers die gebruik willen maken van deze aanvullende verzekering dienen dat voor aanvang van de rijvaardigheidstraining (in de VIP lounge), schriftelijk aan te geven. Dit gebeurt op een lijst waarop vermeld wordt; naam deelnemer, merk en kenteken auto en een handtekening van de deelnemer. Deze lijst wordt per fax doorgegeven aan tussenpersoon Meijers BV. Betaling dient contant en direct te geschieden.

OPTIONEEL:
Na afloop kunnen diegenen die dat willen richting restaurant Danzee gaan om na te praten over de ervaringen en belevenissen op het circuit en uiteraard om lekker te dineren (niet inclusief). De kosten voor een compleet verzorgd diner in Danzee inclusief binnenlands gedistilleerd/koffie/thee etc. zijn € 49,50 p.p.

EEN INDRUK:
Afbeelding Afbeelding

Filmpje: Trainingsronde (10 MB, WMV)
Afbeelding

Deelnemers:
1. Joyman
2. Jurgen
3. Mark951
4. bert964c4 (bijna)
5. Strada
6. molen934
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25. Harley
Laatst bijgewerkt door Harley op 26 jun 2006 22:35, in totaal 6 keer bewerkt.

22 jun 2006 23:26

Een mooi programma Harley, is een beproefd concept :lol: . Veel plezier en hopelijk kunnen we dit nog eens over doen. Ik ben op vakantie dan :? :D

22 jun 2006 23:28

Idem! :( :( :(

22 jun 2006 23:49

Doe al mee met Zolder, maar goed initiatief Harley! En een nette verzekeringspremie trouwens! :shock:

23 jun 2006 8:07

Nou, dat loopt nog niet echt storm :? Ik heb een paar fotootjes in het eerste bericht geplaatst om een indruk te geven van het evenement. Misschien helpt dat.

23 jun 2006 10:02

Is één week voor mijn vacantie, gaat dus niet lukken... :(

Kan mensen die nog nooit op Zandvoort gereden hebben dit zeker aanraden , gaaf circuit :wink: ...vind 2 uurtjes echter wel behoorlijk kort, zeker als je tussentijds ook even wilt evalueren hoe 't gaat...

Hoop voor je dat het lukt , Zandvoort is een mooie ervaring... :wink:

[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=12812[img][/img]

23 jun 2006 10:17

Jurgen schreef:...vind 2 uurtjes echter wel behoorlijk kort, zeker als je tussentijds ook even wilt evalueren hoe 't gaat...

2 uur stampen is lang genoeg als je beginnend circuit rijder bent...

Jammer dat je niet mee kan Jurgen, had die Ruf wel eens willen zien gaan op snelheid 8)

23 jun 2006 10:22

Helaas niets voor mij, maar goed geregeld :!: Afbeelding Afbeelding

23 jun 2006 10:23

Jammer.Ik had graag gewild maar dan zit ik nog in "la douce..."

23 jun 2006 16:47

Ben ik ook nog op vakantie verdorie!!!!!! :cry: :evil:
Had er zo graag bij willen zijn!
Hopelijk volgende keer beter..
Super geregeld Superman :thumleft: Dat dan weer wel! :lol:

23 jun 2006 16:50

Ik wil helemaal niet weten wie er NIET komen, maar wie er WEL komen :evil: :wink:

sssttt, niet verklappen dat ik Superman ben :)

Edit EriC4C ;)

23 jun 2006 17:04

Heel crea, meneer de modder-eter :wink:

23 jun 2006 23:37

Ik wil dan wel mee, maar mischien is een andere datum beter, aangezien er tot nu to niet zo veel annimo voor is :roll:

Of wacht iedereen weer tot op het laatst :arrow: :D

En anders heb ik mooi een prive training :ba: :drive: :ba:

(ik weet dat er 25 deelnemers moeten zijn :wink: )

De Joyman.

24 jun 2006 8:24

Joyman schreef:Ik wil dan wel mee, maar mischien is een andere datum beter, aangezien er tot nu to niet zo veel annimo voor is :roll:

Ik wacht gewoon rustig af, als we op 6 juli niet het minimum aantal deelnemers hebben doe ik wel een polletje voor een nieuwe datum.

Het concept is uitgewerkt, kosten zijn bekend, dus als het -eventueel- ff op de plank moet liggen, is het er zo weer af wanneer nodig :wink:

24 jun 2006 10:39

:wink: Heb al wat kunnen regelen ; zet mij maar bij Harry op de lijst van deelnemers.:wink:

En nu maar even afwachten , als er enkele schapen over de dam zijn...

24 jun 2006 10:47

Leuk initiatief, kan er bij zijn, dus zet me maar op de lijst

Mark

24 jun 2006 21:22

Harley schreef:sssttt, niet verklappen dat ik Superman ben :)

Edit EriC4C ;)

Got the message...:oops: :wink:

24 jun 2006 22:45

...en we hebben al 4 deelnemers :)

Ik heb een filmpje bijgeplaatst in het eerste bericht, dit is een registratie van 1 rondje circuit. ik zit zelf achter het stuur dus kom maar op met dat commentaar

Afbeelding

Misschien helpt dit om eventuele twijfelaars over de streep te trekken die bang zijn voor schade..Kans is echt heeeel klein.

24 jun 2006 22:51

Leuk en informatief filmpje.
Spijtig van die extra chicanes die ze met die kegeltjes gemaakt hebben.

24 jun 2006 22:54

Dat doen ze tijdens de training rondjes om de snelheid een beetje laag te houden. Als je het circuit eenmaal in de vingers hebt, gaan die chicanes weg en kan je net zo hard als je wilt/durft 8)

24 jun 2006 23:02

Ok , dan begrijp ik het volkomen :wink:
THX voor de verklaring

24 jun 2006 23:27

Hey Harley, ik denk er nog heel ff over na, maar zoals het er nu naar uit ziet.............. :lol: :ba: :drive:

p.s. zie je maandag op zandvoort!! :thumright:

24 jun 2006 23:36

Prima Bert, ik hoor het wel (maar ik zet je er vast bij :wink: )

Tot maandag :!:

26 jun 2006 9:05

Hoi Harley,

Zet mij maar op de lijst!
Had dit ook al bij de NPC willen doen, maar dan viel het in mijn vakantie.
Deze niet!
Dus ik hoop dat je genoeg deelnemers krijgt!

Groet,
Henk

26 jun 2006 9:40

Strada, je staat er bij. Ik hoop voor ons allemaal dat ik genoeg deelnemers krijg :wink:
En voor Dillon, ik weet dat hij dit draadje volgt... :) Op naar de 25 :!:
Gesloten onderwerp