Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Spa arrangement Porsche Centrum Eindhoven

04 jul 2006 23:59

Wie van de klanten van Porsche Centrum Eindhoven is van plan het arrangement te boeken voor de 24-uursrace op Spa-Francorchamps?

Tevens zal de FIA GT3 raceverreden worden, waaraan PCE eigenaar Paul van Splunteren deelneemt.

Morgen even de agenda checken of dit erbij kan, maar het klinkt wel aantrekkelijk om een keer mee te maken.
Laatst bijgewerkt door ER op 05 jul 2006 0:06, in totaal 1 keer bewerkt.

05 jul 2006 0:01

Heb de invitatie ook mogen ontvangen .... maar helaas de verkeerde tijd van het jaar :(

05 jul 2006 0:47

Allleen voor klanten?

05 jul 2006 0:49

Ben klant van niemand, dus snap zo langzamerhand niet wat ik moet doen om met dit soort dingen mee te doen :roll:

Maar ja, dat hok komt uiteindelijk ook uit Paderborn.......... :wink:

05 jul 2006 6:44

bert964c4 schreef:Ben klant van niemand, dus snap zo langzamerhand niet wat ik moet doen om met dit soort dingen mee te doen :roll:

Is nie zo moeilijk. Klant van iemand worden... :idea: :wink:

05 jul 2006 9:07

Is gewoon een nieuwsbrief van Porsche centrum Eindhoven om deze te ontvangen kun je je gewoon aanmelden op hun site en hoef je dus geen klant te worden :wink:
Ik ga zeker naar de 24 uur van Spa toe maar ik vind 249 euro wel erg duur om ff naar een race te gaan kijken, je krijgt niet veel meer extra's als een lunch/diner en wat drankjes.

05 jul 2006 11:53

Joost Houben schreef:Is gewoon een nieuwsbrief van Porsche centrum Eindhoven om deze te ontvangen kun je je gewoon aanmelden op hun site en hoef je dus geen klant te worden :wink:

Precies! :lol:

Joost Houben schreef:Ik ga zeker naar de 24 uur van Spa toe maar ik vind 249 euro wel erg duur om ff naar een race te gaan kijken, je krijgt niet veel meer extra's als een lunch/diner en wat drankjes.

gedurende 24 uur......

Zonder gekheid; die keer DAT ik dan eindelijk eens naar de 24 uur van Spa zou gaan, is een VIP-kaart toch wel erg prettig.

Hiermee ben je niet alleen voorzien van een toeganskaart voor het evenement, lunch én diner (inclusief alle drank), maar heb je tevens toegang tot het paddock, grid en de pit-lane. Wanneer je daarvan bijgekomen bent, mag je in de Grand Stand plaatsnemen.

Da's toch ietwat meer dan een gewoon toegangskaartje, een patatje en blikje cola........ :wink:

Maar iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft..... lijkt me géén onaardig arrangementje.
Plaats een reactie