Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Was er vandaag (07/07) iets te doen in Belgie ?

07 jul 2006 18:10

Deze ochtend reed ik met mijn broer van Antwerpen naar Kortrijk met op de aanhanger zijn Ducati S4

Tegen Gent aan kwam er een convooi Porsches voorbij... een twintigtal, allemaal met nederlands kenteken.

Dus zal er wel ergene seen rit of meeting geweest zijn zeker ?

Frustrerend momentje voor mij :cry:

07 jul 2006 18:26

Richting Le Mans misschien??? :roll:

07 jul 2006 19:06

FIA GT races op Zolder? :roll:

07 jul 2006 20:25

Zal misschien een konvooi zijn richting de Classic Le Mans :roll:

07 jul 2006 20:25

bert964c4 schreef:Richting Le Mans misschien??? :roll:

idd hadden allemaal (NPC) afgesproken om samen op te rijden, echter kreeg zojuist een telefoontje van Gerard (hier op pf 997s) dat ze een 100 kilometer voor Le Mans elkaar zoek waren.

Moet helemaal super zijn daaro, evenement voor de NPC is georganiseerd door een forummer van hier Gerko H.

07 jul 2006 20:48

chanchaarkes, (geluksvogels)
en wij maar werken :twisted: :P

07 jul 2006 20:57

Gelukzakjes,

daar droom ik al jaren van, maar weeral geen tijd.

Ik heb vanavond mijn firmawagen VW Touran op de pechstrook langs de ring in Brussel moeten parkeren.

Plots viel mijn vermogen weg en zag ik allemaal witte rook door de achterruit.
Diagnose van wegenhulp : turbo stuk.
Eigenaardig, hoe krijg je dat nu stuk ?

Dus was ik bermtoerist en lette ik op alle Porsches die langskwamen : zag een 928 met Nederlands kenteken, een 944 Amerikaanse uitvoering, een 993, 997, verschillende Boxsters, en ook onze MICHM3 van het forum.

Veronderstel ik toch : het was een donkerblauwe Z4 Alpina. Ik herkende hem van de foto's. Zoveel rijden er toch niet rond in België....

Greets,

Rufie.

07 jul 2006 21:00

Dat zal Mich wel geweest zijn.
Hij is van het Brusselse.
Turbo stuk :shock:
Dat zal wat duurder zijn als de koppakking wat ik eerst dacht :cry:
Gelukkig voor je is het geen privaatwagen :wink:
Hoe dat komt :?: Misschien toch te lang te snel gereden tijdens het Stuttgard ritje :twisted:

07 jul 2006 21:13

Zou me verwonderen Koen. Ik let altijd zeer goed op het toerental. Ga nooit in het rood. Check regelmatig de oliestand.

Ach had nog maar mijn Alfa 156 die niemand moet. Man, ik heb 300.000 km met Alfa's achter de rug en nooit problemen.
Nu heb ik een VW waar je om de 6000 km een halve liter olie moet inkappen. Vind dat toch allemaal raar. Mijn vertrouwen is weg.

07 jul 2006 21:22

Tijd voor een kjen :lol: :wink: :thumright:

07 jul 2006 21:26

rufie schreef:Zou me verwonderen Koen. Ik let altijd zeer goed op het toerental. Ga nooit in het rood. Check regelmatig de oliestand.

Ach had nog maar mijn Alfa 156 die niemand moet. Man, ik heb 300.000 km met Alfa's achter de rug en nooit problemen.
Nu heb ik een VW waar je om de 6000 km een halve liter olie moet inkappen. Vind dat toch allemaal raar. Mijn vertrouwen is weg.

Hiermaal nogmaals het tegendeel bewezen dat alfa degelijk materiaal is en dus geen rommel.

07 jul 2006 21:31

bert964c4 schreef:Tijd voor een kjen :lol: :wink: :thumright:

Heeft dat niet het chassis van een Volkswagen ??? :D :D

07 jul 2006 21:39

JA!!!!!!!, Maar wel een betere motor waar niet elke 6000k een liter olie in moet :lol: :wink:
Plaats een reactie