Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Cannonball Run Europe september 2006

14 jul 2006 10:01

Afbeelding
Cannonball Run Europe september 2006

Start de motoren en begin met het aftellen voor de komende editie van de Cannonball Run Europe 2006. De organisatoren van de legendarische Europese rally zijn verheugd om na zeven erg succesvolle evenementen vanuit de UK aan te kondigen dat er een evenement georganiseerd wordt in het bijzonder voor de continentale Europese deelnemers. De rally zal starten bij het Thermae Palace Hotel in Oostende op 3 september 2006.

Wanneer alle auto liefhebbers van alle leeftijden vanuit heel Europa bij elkaar komen wordt de Cannonball Run Europe het ultieme feest in beweging. De rally is geïnspireerd door de gelijknamige film uit 1981, er zullen 75 auto’s 4000 km door Europa reizen in slechts 6 dagen. De definitieve route zal een goed bewaard geheim blijven en bij elke controlepost zal de volgende bestemming bekend gemaakt worden aan elke Cannonballer.

Maar bedenk wel, het is een onvergetelijk avontuur voor iedereen die van een uitdaging houdt. Een avontuur dat plaats vindt op uitdagende wegen, door adembenemend landschap, bij de beste hotels, goede diners en inclusief knallende feesten. De Cannonball Run Europe 2006 is zonder enige twijfel de rit van je leven.

De Cannonball Run Europe is een evenement op tijd en het is dus een rally en geen race. De winnaar is diegene die het parcours met de auto in een tijd af weet te leggen die het dichtste bij een gemiddelde snelheid ligt van 100 km/h en dus niet degene die als eerste over de finish komt.

Tim Porter, de algemene directeur verklaarde: “Het is niet de auto, maar de ervaring in de deelnemer zelf die telt. De Cannonball Run Europe 2006 is iedereen zijn spel, of je nou een Ferrari of Ford rijdt, je maakt een gelijke kans om te winnen. Het overwinnende team wint de felbegeerde Cannonball Run Europe titel, en krijgt gratis toegang tot het evenement voor het volgende jaar om de titel te verdedigen.”

De start van de Cannonball Run Europe 2006 zal plaats vinden ‘s middags op 3 september en wanneer met de geruite vlag wordt gezwaaid zullen er 75 auto’s vertrekken vanaf het Thermae Palace Hotel naar hun geheime bestemming.

De deelnemersbijdrage voor de Cannonball Run Europe 2006 is €6600 voor één auto met twee deelnemers, dit is inclusief hotel accommodatie bij elke eindbestemming, ontbijt en alle diners, geselecteerde lunches, een koel drankje bij aankomst, een circuitdag en de Final Night Awards Ceremonie.

Om uw deelname te bevestigen in de Cannonball Run Europe geschiedenis bel met 00 44 (0)1403 276191, e-mail info@cannonballruneurope.co.uk of neem een kijkje op de website http://www.cannonballworld.com/.

Tim Porter concludeerde: “Verwacht het onverwachte en bereid je voor op een evenement dat je voor altijd zal onthouden. Dit is de Cannonball Run Europe… “de tijd van je leven” – je bent gewaarschuwd.”

Met vriendelijke groeten,

Het Cannonball Run Europe World Events Ltd Team

Voor meer informatie bezoek onze website: http://www.cannonballworld.com/.

Afbeelding
Tim Porter
Afbeelding
Afbeelding

Op het moment zijn er nog maar een paar plaatsen vrij voor dit fantastische evenement. Grijp nu nog je kans en doe mee aan deze onvergetelijke rally.
Aanmeldingsformulier: http://www.cannonballruneurope.co.uk/downloads/Applications/Dutch%20Entry%20Form%202006.pdf

16 jul 2006 2:58

Hé Hansburger.

Lijkt me erg gaaf om een keer aan mee te doen alleen niet dit jaar.
Kortom, misschien 2007 dan

PS het kan geen kwaad om een dergelijk berichie dan al in april/mei te plaatsen, misschien heb je dan wat meer reacties

Grtz, Ingo

Re: Cannonball Run Europe september 2006

16 jul 2006 7:27

Hansburger schreef:De Cannonball Run Europe is een evenement op tijd en het is dus een rally en geen race. De winnaar is diegene die het parcours met de auto in een tijd af weet te leggen die het dichtste bij een gemiddelde snelheid ligt van 100 km/h en dus niet degene die als eerste over de finish komt.

Jaja, dat zeiden ze vorig jaar (en jaren daarvoor) bij de Quote Challenge ook... :roll:

Veel plezier. Hopelijk rijden jullie niet met al die auto's met 100 km/u bij mij door de straat... :twisted:

Re: Cannonball Run Europe september 2006

16 jul 2006 8:29

horn schreef: Hopelijk rijden jullie niet met al die auto's met 100 km/u bij mij door de straat... :twisted:

Kinderen even binnen -of bij je houden (wel zo veilig) en genieten...lijkt me nl wél een machtig gezicht... :wink:

16 jul 2006 8:43

De Cannonball Run Europe is een evenement op tijd en het is dus een rally en geen race. De winnaar is diegene die het parcours met de auto in een tijd af weet te leggen die het dichtste bij een gemiddelde snelheid ligt van 100 km/h en dus niet degene die als eerste over de finish komt.

Da's wel lachen :roll: :roll: Moet je eens proberen om een gemiddelde snelheid van 100 km/u te halen in landen waar de maximum snelheid, maximum op 130 km/u is vastgelegd, op Duitsland na dan :? :? :?

Voor de rest ieder diertje zijn pleziertje, als ze in drukke woongebieden maar normaal doen, waar Horn opdoelde denk ik.

Maar miin inziens, is het gewoon een wie-heeft-gezien-wat-ik-allemaal-kan-betalenactiviteit, not my kind of people.

16 jul 2006 8:52

Idd PPP,
het is onmogelijk om die snelheid te halen, maar ja, wat moeten ze nog allemaal verzinnen om de pers te halen, beelden zullen wel volgen,
is eigenlijk al lang niet meer nieuw hé al dat cannonballgedoe.

Of tenzij ze de wegen vrij houden zoals in de tour de france, dan lijkt mij die 100 km/h gemiddeld haalbaar... :?(lolz)

Elk zijn ding dan maar zekers .

prettige zondag Btw aan alle forummers,
laat de zon maar schijnen.

8) 8) 8) 8) 8) 8)
Laatst bijgewerkt door F@RGO op 16 jul 2006 8:59, in totaal 1 keer bewerkt.

16 jul 2006 8:55

Eens, ik doe liever zometeen mee met Ijsselland 2006, ik denk gezelliger, wel my kind of people en, daar komt de ras-Ollander weer in mij boven, een heel stuk goedkoper! :wink: :lol:

16 jul 2006 9:58

Ik ken de mensen niet, :roll: (wordt ook wel eens gezegd over porscherijders) :? maar ik kan me het zogenaamde "avontuur" wel voorstellen :!: .

IK wens ze inderdaad veilige en plezierige km's toe, en ja hoor kom ook maar even door de Hoeksche Waard. :wink: Alhoewel ze een bepaalde plek beter kunnen mijden. :idea: :mrgreen:

16 jul 2006 11:05

ruud964 schreef:Ik ken de mensen niet, :roll: (wordt ook wel eens gezegd over porscherijders) :? maar ik kan me het zogenaamde "avontuur" wel voorstellen :!: .

Ik sommige wel :wink:

16 jul 2006 11:22

Okee, dan kan jij dat beter beoordelen dan ik :wink:

16 jul 2006 11:30

Moet eerlijk toegeven dat het me toch wel leuk lijkt om allemaal mee te maken.

16 jul 2006 13:09

Let op, het is geen race hoor, ,het is geen race,

maar toch staat er in het pdf file het woord race....

raar hé :? :wink:

22 jul 2006 10:13

uiteraard wordt er geraced, maar dit staat er om te zorgen dat de heer Tim Porter niet meteen wordt gearessteerd. :p en dit is alweer het zevende evenement van de cannonball run dus dit is niet iets nieuws. :D

26 jul 2006 13:45

de entry fee is verlaagd! het is vanaf nu €5.800,- om je aan te melden met één auto en twee deelnemers.

http://www.greatamericanrun.com/downloads/Applications/Booking%20Form%202006%20-%20Dutch%20Euro.pdf

26 jul 2006 13:58

Ooh! Dan doe ik wel mee! :wink:

Zijn Brom-Mobielen ook toegestaan :lol: ??

Als ik in mijn tent slaap, en zelf op een gasstelletje kook.... hoef ik dan alleen de deelname kosten te betalen :) ?

26 jul 2006 17:05

F@RGO schreef:Let op, het is geen race hoor, ,het is geen race,

maar toch staat er in het pdf file het woord race....

raar hé :? :wink:

Is niet raar denk ik. Als je zoiets openlijk gaat organiseren op en via de openbare weg (op enkele uitzonderingen na zoals de Ring e.d - voor de wakkere scherpzinnigen onder ons) is het niet verstandig in je externe communicatie het woord 'race' te gebruiken.
8) :lol:

26 jul 2006 23:04

bah... lijkt me ook onverantwoord...
ma ja... wie weet als ik oud en rijk genoeg ben, op zoek naar nieuwe sensaties ??? dan kan je vanalles overkomen niewaar !

Al van deze gehoord :?:

Afbeelding

http://www.gumball3000.com/flash/flash.html ...
Da's pas knetter...
Die deelnemers stinken van het geld, hebben meerdere rijbewijzen en wagens ter beschikking ...mochten ze een kwijtgeraken...
(Heb me dit jaar door zo één op autostrade Luik-Brussel laten voorbijsteken... die reed op ze'n minst 250... tjonge tjonge)
Dacht dat deelneming zo maar 60.000€ was en 45.000€ mocht je het jaar ervoor reeds meegedaan hebben...

28 jul 2006 20:51

Het is natuurlijk niet verantwoord om je eigen evenement een race te noemen. Dan weet je zeker dat je het niet op een "legale" manier kan verkopen.

04 sep 2007 11:30

Zag zojuist dat de Quote Challenge - editie 2007 alweer afgelopen is.
Hebben ze toch knap stil gehouden deze keer....

04 sep 2007 11:37

patrick911 schreef:Zag zojuist dat de Quote Challenge - editie 2007 alweer afgelopen is.
Hebben ze toch knap stil gehouden deze keer....

Vind je ? ;)

http://www.autogespot.com/index.php?id=485
http://forum.autogespot.com/index.php/topic,6388.0.html
http://forum.autogespot.com/index.php/topic,5890.0.html

04 sep 2007 11:40

OK, niet voor iedereeen dus... :lol:

Maar schijnbaar Wel voor Koos Flitsdoos en z'n maatjes. :zwbl:

04 sep 2007 11:53

patrick911 schreef:OK, niet voor iedereeen dus... :lol:

Maar schijnbaar Wel voor Koos Flitsdoos en z'n maatjes. :zwbl:

Maar dan heb je het ook over iemand he ;)

04 sep 2007 12:09

Afbeelding

04 sep 2007 13:16

Thermae Palace Hotel in Oostende op 3 september 2006.

beetje oud nieuws ................ :?

04 sep 2007 14:23

:@: mr.burns993: Ja, 3 sept 2006 was voor de 2006 Canonball.

Mijn toevoeging ging om de 2007 Challenge, wat voorheen "Quote Challenge" heette.. en dat is pas deze week afgelopen.

Afbeelding schreef:"Do pay attention double-o-seven..."

:wink:
Plaats een reactie