Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Voorstel Porsche Forum Hunt

07 aug 2006 10:17

Doordat het elke keer zo snel gaat heb ik een voorstel:

Kunnen we niet op een vaste dag en tijdstip beginnen?
Iedereen weet dan wanneer het gaat beginnen.

Er zijn nu regelmatig mensen die "te laat" zijn!

07 aug 2006 10:21

Geen gek idee, maar het legt natuurlijk wel wat extra druk op de 'verstopper'.

07 aug 2006 10:26

die zou de pft gewoon hunnen verstoppen maar op vrijdag ochtend pas de eerste hint kunnen geven.

Zodat er zaterdag al iets meer bekend is en evntueel gezocht kan worden en tevens op zondag.

robert

07 aug 2006 10:28

Erick,

helemaal mee eens, maar is het geen idee om gewoon een maximaal aantal antwoorden per dag te geven?

Re: Voorstel Porsche Forum Hunt

07 aug 2006 10:32

Erick schreef:Er zijn nu regelmatig mensen die "te laat" zijn!

... komt omdat iedereen 'over-enthausiast' is :wink:

Er staat een termijn van max.twee weken tussen het vinden en het verstoppen - alleen Horn heeft deze termijn (bij z'n eerste verstop actie) nog benut :idea:

Ik laat het aan de (evt) vinders over of zij van te voren aan willen geven wanneer de (volgende) PFT-HUNT gaat beginnen 8)

Ook het geven van hints en antwoorden per dag is aan de verstopper :arrow: wij (als PFers) kunnen moeilijk de tijd van andere PF'ers in gaan delen :idea:

07 aug 2006 10:34

Mijn mening: vrijheid blijheid! :wink:

07 aug 2006 12:50

Ik vind het wel een beetje de charme van het spel, Op blijven letten of te laat komen. :D

07 aug 2006 12:56

maarten-944 schreef:Ik vind het wel een beetje de charme van het spel, Op blijven letten of te laat komen. :D

Mee eens. Dit is een onderdeel van het spel.

zelf overigens 2x de hunt gemist

07 aug 2006 13:03

Lekker laten voor wat het is. Dat is juist de charme en geeft ook de nodige spanning aan het spel.

Hadden we trouwens al wat bepaald over de provincies? Moet de PFT eerst alle provincies langs of mag ik hem in een provincie verstoppen die al eens eerder aan bod is geweest?

Nee dit is geen hint :lol:

07 aug 2006 13:04

mhoeneveld schreef:Lekker laten voor wat het is. Dat is juist de charme en geeft ook de nodige spanning aan het spel.

Hadden we trouwens al wat bepaald over de provincies? Moet de PFT eerst alle provincies langs of mag ik hem in een provincie verstoppen die al eens eerder aan bod is geweest?

Nee dit is geen hint :lol:

als de spelregels gelezen worden, zou je zeggen dat de pft eerst in alle provincies geweest moet zijn, maar om nou iemand uit friesland naar zeeland te laten rijden....

MS964 schreef:Nee, volgens de oude regels :wink: mocht dat niet. Even kijken in de nieuwe regels:

Elke nieuwe zoektocht begint in een andere provincie

Ah, mag nog steeds niet. :wink: :salut:

07 aug 2006 13:37

• Elke nieuwe zoektocht begint in een andere provincie

Ik lees dit als zijnde dat de PFT nooit 2 keer achter elkaar in 1 provincie mag blijven. Maar niet dat ie alle provincies eerst af moet.
Tis natuirlijk wel leuk dat de zuiderlingen ook een kans krijgen.

07 aug 2006 13:40

DeniS2 schreef:
• Elke nieuwe zoektocht begint in een andere provincie

Ik lees dit als zijnde dat de PFT nooit 2 keer achter elkaar in 1 provincie mag blijven. Maar niet dat ie alle provincies eerst af moet.
Tis natuirlijk wel leuk dat de zuiderlingen ook een kans krijgen.

die hebben ze gehad - nuenen weet je nog?
Nijmegen is ook redelijk zuidelijk en ik ga dus echt niet naar Limburg.
Voor je het weet kom je iemand tegen die je kent... :cheesy:

07 aug 2006 13:59

horn schreef:..... en ik ga dus echt niet naar Limburg.

Ik ook niet, hoewel die kans niet zo groot is maar dat wil ik ook zo houden. Afbeelding

07 aug 2006 14:46

horn schreef:Nijmegen is ook redelijk zuidelijk en ik ga dus echt niet naar Limburg.

Die kant kom ik voorlopig ook niet. In ieder geval niet voor mijn vakantie. Misschien Zuid Holland maar anders heb ik niet zo veel opties voor mijn vakantie. Je kent het al het werk komt altijd vlak voor de vakantie :wink:

09 aug 2006 20:29

mhoeneveld schreef: Moet de PFT eerst alle provincies langs of mag ik hem in een provincie verstoppen die al eens eerder aan bod is geweest?

Je kan het regeltje interpreteren zoals je wilt :arrow: maar laten we lekker alle provincies eerst eens aflopen :idea: ..... al is het maar om te voorkomen dat de PFT op een gegeven moment in twee dezelfde provincies blijt zwerven :shock:

't originele idee was overigens wel dat de PFT geen twee keer in dezelfde provincie verstopt zou worden :!:

09 aug 2006 21:27

Olaf schreef:'t originele idee was overigens wel dat de PFT geen twee keer in dezelfde provincie verstopt zou worden :!:

Maar dan houdt de hele pret na 12 keer wel op! :cry: Was dan ook het vervolg-idee misschien om daarna weer opnieuw alle provinciën aan bod te laten komen?

09 aug 2006 21:29

Lijkt me wel ja.

09 aug 2006 22:06

928GTS schreef:Maar dan houdt de hele pret na 12 keer wel op! :cry:

Neen :!: :idea:

Afbeelding

:wink:

09 aug 2006 22:52

:res:

Eindelijk worden we eens niet vergeten

:thumright: :cheesy:

-Koen die hetzelfde gedacht had , maar dat toch maar niet postte-

En daarna terug naar Nederland :wink:

09 aug 2006 22:54

911-lover schreef::res:

-Koen die hetzelfde gedacht had , maar dat toch maar niet postte-

En daarna terug naar Nederland :wink:

we denken wel aan jullie!

... we doen er alleen niets mee (zegt marco, die morgen een pakketje naar België verstuurd)

09 aug 2006 22:58

Marc' Oh Oh... schreef:we denken wel aan jullie!... we doen er alleen niets mee (zegt marco, die morgen een pakketje naar België verstuurd)

Goed , voor jou dan hetzelfde antwoord :twisted:

911-lover schreef:

-Koen die eindelijk afwil van de dagelijkse SMSen en mails betreffende of het pakket al is aangekomen-

10 aug 2006 7:53

Olaf schreef:

Neen :!: :idea:

Afbeelding

:wink:

....en volgens mij zijn er ook deelnemers uit Spanje, Duitsland, zwitserland en Dubai. En waarschijnlijk vergeet ik er ook nog een paar. Kan nog leuk worden, krijgen we een PFT globe-master :wink: :wink:

10 aug 2006 8:10

Hmm, dan voorzie ik toch problemen. Als je hem in een gletsjer verstopt en hij wordt niet direct gevonden , ligt hij na een paar jaar toch een paar centimeter verder :?

10 aug 2006 8:14

gewoon met gps tracker werken...

10 aug 2006 8:35

911-lover schreef::res: Eindelijk worden we eens niet vergeten

Vlaanderen staat er volgens mij al een aantal weekjes in hoor (in de spelregels zegmaar)
Laatst bijgewerkt door Pascal op 10 aug 2006 8:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie