Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:51

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Super karts meets super cars. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Super karts meets super cars.
Amiculi,
Zoals de meesten weten ben ik mij de laatste maanden aan het orienteren in het kartwereldje.
Heb inmiddels zelf met zo'n supersnelle ICC 125cc schakelkart gereden, en dat was een ongelofelijke en onbeschrijfelijke belevenis. Dat ding trekt dus echt sneller op dan mijn 4S. Okee, het was niet regenachtig die dag :mrgreen:
Ook onlangs zo'n 125 cc schakelkart aangeschaft, maar nog niet veel ervaring kunnen opdoen, want zo'n kart vraagt heel veel gesleutel.
Ben inmiddels "forumprof" maar dat gaat op www.kartforum.nl iets rapper dan hier.
Mijn vraag: in welke mate zijn "Porschisten" geinteresseerd in een meeting met echte "karters"?
Tijdens zo'n meeting, op een outdoor kartbaan, zou het mogelijk moeten zijn om eens in zo'n kart te rijden voor de Porschisten, en zou het mogelijk moeten zijn voor de karters om minimaal mee te rijden in een Porsche. Ik zou denken dat men daar onderling maar uit moet komen. Dit ligt heel gevoelig, maar in een Porsche laten rijden is natuurlijk niet hetzelfde als in een kart laten rijden, dat snapt iedereen.
De discussie op het kartforum is HIER te volgen.

25 jun 2005 0:49
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
vind karten leuk maar om nou speciaal ergens heen te rijden om karters te meeten. neuh.... maar gelukkig zijn we met heel veel hier.

Voor mij hoeft het dus niet. Wel leuk dat je zo met die karts bezig bent.

Voor Bo was het toch? :twisted: :wink:

25 jun 2005 7:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: Super karts meets super cars.
Sjonnie schreef:
Tijdens zo'n meeting, op een outdoor kartbaan, zou het mogelijk moeten zijn om eens in zo'n kart te rijden voor de Porschisten, en zou het mogelijk moeten zijn voor de karters om minimaal mee te rijden in een Porsche. Ik zou denken dat men daar onderling maar uit moet komen. Dit ligt heel gevoelig, maar in een Porsche laten rijden is natuurlijk niet hetzelfde als in een kart laten rijden, dat snapt iedereen.

Sluit me bij horn aan, enne, een 'karter' in mijn Porsche laten karten? :pale:

25 jun 2005 11:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Zo'n meetingkje vind ik wel eens geen slecht gedacht. Weet alleen niet of ik dan met de P of met de kart zou komen :?: Hangt er van af hoever het van m'n deur is en of er karters bij zullen zijn die +/- hetzelfde materiaal hebben als ik. Een oefenwedstrijdje met gelijke wapens tegen een paar van die gasten zie ik wel zitten. :D
Enne... achter het stuur van mijne P mogen ze wel kruipen maar ermee rijden...NO ! MEErijden wel. Ne P is immers wel wat duurder (racemateriaal) dan een kart hé ! :roll:

25 jun 2005 19:11
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Nou is er bij de NPC ook een dag karten hier kijken als je de eventuele info wilt zien.

En dan met Honda racekarts in Uitgeest, en zelfs ik doe niet mee, ga wellicht ff kijken, maar karten op dit niveau is niet geschikt voor deze jongen.

Ik ben meer de karter die in zo'n manege kart een heatje doet en dan weer gauw een biertje ga drinken.

Maar wel altijd leuk om te zien.[/url]

25 jun 2005 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
John4S schreef:
Ik ben meer de karter die in zo'n manege kart een heatje doet en dan weer gauw een biertje ga drinken.

Toogkarter :lol:

25 jun 2005 20:53
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
vind karten leuk maar om nou speciaal ergens heen te rijden om karters te meeten. neuh.... maar gelukkig zijn we met heel veel hier.

Voor mij hoeft het dus niet.

Idem.

25 jun 2005 23:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster.996 cabrio
Lelystad
Bericht ik ben er voor
Leuk idee, ik heb zelf een rotax max voor de hobby, tevens eigenaar van een boxster.
Ik heb er geen problemen mee om Porsche rijders kennis te laten maken met het echte karten.
Ondanks dat als er schade gereden wordt dit ook serieus geld kost, maar goed het kost nog altijd minder dan dat je Porsche wordt plat gereden.

Peter,boxster

26 jun 2005 21:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Als ik wil karten pak ik de wedstrijdkart van mijn broertje wel.

26 jun 2005 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
RS-R schreef:
Als ik wil karten pak ik de wedstrijdkart van mijn broertje wel.

Gelukzak. Wat voor een kart is dat trouwens, want het ene wedstrijdkart is ook weer niet het andere. Als het goed is, dan trekt ie sneller op dan je 993, of is dat net niet goed :mrgreen:.....

30 jun 2005 9:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Iemand die op woensdag 27 juli in de buurt van Zandvoort zit (of niet) kan overwegen om eens te gaan kijken.
Er zullen dan karts over het circuit scheuren. Er hebben zich al 125 liefhebbers opgegeven.
Hier is de link: http://www.megakart.nl/phpBB2/viewtopic ... highlight=

07 jul 2005 22:37
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]