Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En net dat bedoelde ik dus
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
12 jul 2005 14:06 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Sorry??...dat ik er geen één zou krijgen dat wist ik, maar dat ze Dirk nu ook al overslaan....
|
12 jul 2005 14:28 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Tsjah ...
Het stipverhaaltje zal ze in t verkeerde keelgat geschoten zijn zekers ...
Kwacht nog wel ff af ...
Dirk
|
12 jul 2005 15:13 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Anders ook effe mailtje sturen Dirk (en vraag dan gelijk eentje voor Ivo als goedmaker De verzendkosten blijven voor hun gelijk)
|
12 jul 2005 15:16 |
|
|
testdriver
911
|
Ik heb mijn DVD'tje afgelopen week ook ontvangen gehad... ziet er heel goed uit... petje af voor de makers...
Wat dat privaatwegje betreft... wij zaten er ook op... effe op de binnenkoer van dat hoevetje gaan draaien...
|
12 jul 2005 23:12 |
|
|
PVK996
996 cabrioSchelle - België
|
Dirk(ie), wij hebben alle DVD's zoals beloofd opgestuurd (misschien zijn er een paar 'verloren' gegaan met de post (ik heb het er nog met Paul over gehad toen ik zijn DVD heb weggedaan verleden week) maar wij zijn U zeker niet vergeten en met het stipverhaaltje kunnen wij zeker lachen (vondt het trouwens super )
Stuur mij een PMetje met je adres(dan kan ik dat voor alle zekerheid nog eens nakijken en dan zorg ik ervoor dat je DVD zo vlug mogelijk in uw brievenbus beland).
greettzz Conny
_________________________________________ Life starts at .... having a Porsche !
|
12 jul 2005 23:27 |
|
|
911-lover
|
PVK966 : Nu je hier toch bent zal ik het zelf vragen Zijn er DVD's na te bestellen en wat zou de kostprijs zijn
Greetz
|
12 jul 2005 23:36 |
|
|
PVK996
|
@911 lover en alle forummers : de DVD's zijn na te bestellen en kosten 20 euro/stuk (verzending inbegrepen). Voor bijbestellingen kan men een mailtje sturen naar Frankie Clicque (is volgende week wel naar Engeland om onze trip van september verder voor te bereiden).
Er is trouwens nog een DVD te koop (uiteraard over Porsche) : "Een Droom Op Wielen",gemaakt door dezelfde persoon en hij heeft er zelfs een prijs mee gewonnen en de film werdt ook genomineerd voor een filmfestival dat plaats heeft ergens in november (deze film werdt ook voorgesteld op de filmavond in juni ll).
Wij hopen alle forummers terug te zien op 15/08/2005 voor onze namiddag/avondtrip (info op dit forum meetings en evenementen).
greettzz Conny
_________________________________________ Life starts at .... having a Porsche !
Laatst bijgewerkt door PVK996 op 13 jul 2005 16:58, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 jul 2005 23:55 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Conny,
Weetdawel ...
Pb'tje onderweg
Dirk
|
13 jul 2005 6:41 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Conny, nogmaals bedankt voor de persoonlijke thuisbezorging van de DVD.
Wat 15/08/05 betreft, hier zal ik niet bij kunnen zijn, in Antwerpen is het dan moederdag en dan zijn er andere verplichtingen voor mij.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 jul 2005 7:43 |
|
|
PVK996
|
Hallokes Dirk,
heb pb'tje ontvangen en wij hadden inderdaad uw adres niet bij deze is het in ons bestand aangevuld en het voornaamste uw DVD is al onderweg (graag gedaan en zonder dank ).
ZIJN ER NOG FORUMMERS DIE DE DVD NIET GEKREGEN HEBBEN GELIEVE DIT ZO VLUG MOGELIJK TE LATEN WETEN A.U.B. (misschien zelfde probleempje).
@ Paul, 'k versta dat, maar er volgen nog ritten hoor en wij hopen dan dat er terug een grote opkomst is (alvast bedankt voor de intresse)
greettzz Conny
|
13 jul 2005 16:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik denk zo'n 800 niet .... maar die hebben dan ook niet met deze rit meegedaan
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
13 jul 2005 18:02 |
|
|
Sjonnie
|
Ongetwijfeld heeft de vakantieperiode ermee te maken dat eea sloom verloopt. Zelf heb ik een DVD waar iets mis is met het geluid. Frankie heeft me geantwoord dat het probleem naar de maker van de film gestuurd is.
Ook ik wacht dus geduldig af, komt ongetwijfeld wel goed.
|
13 jul 2005 19:21 |
|
|
PVK996
|
Tja, de afwezigen hebben ongelijk maar, we hopen hen toch nog te ontmoeten op een van onze andere ritten Ze kunnen natuurlijk ook altijd een DVD na bestellen
@Sjonnie : heb je al iets concreets afgesproken met Frankie ? Anders stel ik voor dat je jouw toegestuurde DVD retour stuurt zodat wij hem terug kunnen binnen leveren (dan krijgen wij ook een andere in de plaats)
greettzz Conny
|
13 jul 2005 23:07 |
|
|
Sjonnie
|
okay, naar welk adres moet ik em terugsturen?
|
13 jul 2005 23:16 |
|
|
PVK996
|
Je kan de DVD retour sturen naar :
Frankie Clicque
Mandeldreef 53
8800 Roeselare
Frankie is nu wel volgende week op verlof maar, ik zal je een pb'tje sturen met mijn adres, als jouw DVD dan in mijn bus beland, stuur ik mijn DVD al naar jou op.
greettzz Conny
|
13 jul 2005 23:32 |
|
|