Mijn Boxster is na al het werk van de afgelopen weken weer in topconditie dus gisteren om 8.00 uur vanuit west Brabant vertrokken voor een rit door de Ardennen, Duitsland en zuid Limburg. Was geweldig met het prachtige weer en de auto kreeg aandacht genoeg want de duimen gingen regelmatig omhoog, heb ik met mijn Audi cabrio nog nooit gehad terwijl dat toch ook een prachtige auto is. Maar erg leuk om mee te maken en qua rij gedrag gaat er een wereld voor mij open de auto heeft een geweldige wegligging. Toch weer heel anders dan een 993 cabrio of een 968 cabrio die trouwens ook geweldig sturen. Kortom het was een top dag ik kijk uit naar een rit met andere Porsche rijders!
_________________________________________ Sex in de ochtend is als een boterham waar de jam van afdruipt, sex in de avond als het temperament van een Porsche!
19 mei 2014 22:22
horn
PF #57
Re: Eerste lange toerrit
Don Pedro schreef:
want de duimen gingen regelmatig omhoog,
Lifters?
goed gedaan man!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 mei 2014 22:39
Don Pedro
ondernemer
Dinteloord west brabant
Ik ben niet van de mannen, maar een lekkere dame mag zo instappen
_________________________________________ Sex in de ochtend is als een boterham waar de jam van afdruipt, sex in de avond als het temperament van een Porsche!
19 mei 2014 22:41
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Meerdere keren, buiten het seizoen, een zondag door de Ardennen gereden. Bijrijder met de wegen-atlas op schoot en zo een mooie route bij elkaar puzzelen. Als je op tijd vertrekt heb je de wegen voor jezelf.
Top !
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
20 mei 2014 21:09
Dial_888
911 3.2 Carrera
Heerlijk zulke wegen, lekker sturen etc.....
Bij mij op 5min beginnen de bundestrassen, op een half uurtje Münsterland waar je lekker kunt sturen. Niks geen drempels en overige anti-auto verkeersdeelnemers. Duimpjes omhoog en gasgeven....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
20 mei 2014 21:18
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
ja daar is ie voor gemaakt he, en dan met heerlijk weer. Beter wordt het niet
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum