Die drempels waren zeker een drama. Het is een aandachtspunt voor een volgende rit, maar zoals reeds gezegd: de nederlandse overheid is er verzot op....
Voor de deelnemers, maar natuurlijk ook voor de thuisblijvers, alvast een impressie van de dag. Een langere versie volgt later deze week.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
06 maart 2016 22:11
e_930_T
Re: Wake Up tourrit - zondag 6 maart 2016
Ik vond het een super leuke rit en perfecte organisatie, lekker hapje en drankje en overal genoeg van Heel leuke dag gehad en ook leuk weer wat nieuwe mensen gesproken, super opening van het seizoen wat mij betreft
06 maart 2016 22:27
Octaaf
Leuk fimpje van de dag!
07 maart 2016 0:06
Marquez93
Top dag gehad met de vrouw. Goed georganiseerd, leuke mensen ontmoet , Prachtige P's gezien.
07 maart 2016 1:41
hjvanessen
996, c2, cabrio
Cayenne, 3.0 D
Ook Ron en ik hebben genoten van de tocht. Eenmaal uit het treintje, hadden we de route voor onszelf. Erg leuk om te doen. Sylvia, nogmaals bedankt voor de organisatie.
07 maart 2016 6:49
wido wagener
997 C2 cabrio.
Doornenburg
Dat groeit er vanzelf weer aan Blijco....moet je maar niet met open mond naar die Porsche van mij kijken als je iets te hard over een drempeltje rijdt .
_________________________________________ Live from Lexxi's moms garage
07 maart 2016 19:29
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
erg mooie rit zeg, ik ga deze nog een keer doen als de blaadjes aan de bomen zitten
goede organisatie, bedankt weer
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
08 maart 2016 13:19
richard356
De lange versie van het filmpje al ergens te zien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum