Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
18 maart 2017 10:55
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: Porsche forum camp 2017 Datum kiezen topic
barolo schreef:
Ja dat is de safari tent. Ze hadden ook een tipi en een eenvoudige caravan. Die laatste heb ik ingeslapen en was best wel luxe. Het is een mooie camping, maar rijden in Duitsland is een stuk leuker. Er staan overal camera's in Luxemburg.
Op de heenweg kunnen we toch een heel stuk door Germany rijden, spreken we af bij een wegrestaurant om een bakkie te doen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
18 maart 2017 11:18
barolo
3.2S
010
Ik ga mee. Heb nu nog geen planningen met vakantie, maar dat kan ook weer snel veranderen. Luxemburg is wel een leuke plek. Het rijden in de Moezel vond ik een paar jaar terug helemaal top. Vol gas over mooie wegen door een schitterend landschap. In Luxemburg kan je dat vergeten. Daar is het te druk voor en te veel snelheidscamera's.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
18 maart 2017 11:42
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Nu krijgt een luxembourger géén prent vanuit NL thuis op de mat ..... zou het andersom wel zo zijn, denk je
18 maart 2017 11:54
leander
Brabant - Westland
We gaan even verder in het topic van Rico voor de duidelijkheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum