opzich niet erg duur, als je op de camping gaat staan ben je voor een camping kaart ongeveer 30 euro kwijt(hangt er maar vanaf op welke camping je wilt staan), entree voor het hele weekend voor het circuit is iets van 55 euro, wil je nog een tribune kaart dan betaal je voor een goeie plek tegenover de pitstraat nog eens 65 euro extra. heb ik in het begin wel gedaan, maar later niet meer want je gaat toch het hele circuit over om alles goed mee te maken.
voor een campingplaats moet je er wel snel bij zijn om een ticket te reserveren, wij doen dit meestal zo rond september. als je een hotel wilt moet je al dit jaar boeken (nu zo ongeveer) voor volgend jaar.
oja en dan heb je natuurlijk nog de kosten van brandstof(maar dat ligt aan je eigen rechtervoet
) en van dat soort dingen.
het is dit jaar op 12 en 13 juni, ik ga er meestal al op de donderdag naar toe en dan de maandag weer terug.
er is veel te zien op en rond het circuit, en er hangt een zeer goede sfeer, in al die jaren dat ik er ben geweest heb ik geen ellende gezien.
dus zeker een aanrader !!