Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:29

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
24 uur van Le Mans 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 24 uur van Le Mans
Gaan er dit jaar ook nog andere naar de 24 uur van Le Mans ???

ben vanaf 2000 trouwe bezoeker van dit mega spektakel, en eigenlijk het belangrijkste race evenement van Europa.

meestal staan we met een mannetje of 30 op camping Blue.

Wie zie ik daar, dit jaar nog meer ????

09 apr 2004 11:41
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Blijft een wens van me om er is een keer heen te gaan, wanneer is het eigenlijk precies, en hoe doe je dat (tent hoe duur ect. ect.)

09 apr 2004 11:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
opzich niet erg duur, als je op de camping gaat staan ben je voor een camping kaart ongeveer 30 euro kwijt(hangt er maar vanaf op welke camping je wilt staan), entree voor het hele weekend voor het circuit is iets van 55 euro, wil je nog een tribune kaart dan betaal je voor een goeie plek tegenover de pitstraat nog eens 65 euro extra. heb ik in het begin wel gedaan, maar later niet meer want je gaat toch het hele circuit over om alles goed mee te maken.

voor een campingplaats moet je er wel snel bij zijn om een ticket te reserveren, wij doen dit meestal zo rond september. als je een hotel wilt moet je al dit jaar boeken (nu zo ongeveer) voor volgend jaar.
oja en dan heb je natuurlijk nog de kosten van brandstof(maar dat ligt aan je eigen rechtervoet :D ) en van dat soort dingen.

het is dit jaar op 12 en 13 juni, ik ga er meestal al op de donderdag naar toe en dan de maandag weer terug.

er is veel te zien op en rond het circuit, en er hangt een zeer goede sfeer, in al die jaren dat ik er ben geweest heb ik geen ellende gezien.

dus zeker een aanrader !!

09 apr 2004 12:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Yep, superfun!
Gewoon doen John. Neem die kleine aap mee, hebbie een top weekend

gr.

Jeroen

09 apr 2004 12:05
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Dit jaar gaat helaas niet lukken ivm Vet Cool Man rit en huwelijk (van een goede vriend).

Volgend jaar vrijdag rijden en zondagavond terug? Camping vullen met een club forumknakkers? Lijkt me leuk, Le Mans staat ook nog op mijn todo lijstje.

09 apr 2004 12:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Als de "gewone" LeMans niet lukt, dan kan je eind juli naar de Classic versie!

gr.

Jeroen

09 apr 2004 12:08
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Klinkt zeer aanlokkelijk.

He die campings zitten dus allemaal al barstensvol zeker, zeker als ik met de sleurhut er heen wil, ik ga het zeker is een keer doen, is het dit jaar niet dan hoedanook volgend jaar (het thuisfront weet er van dus dat zit wel snor).

Lijkt me een waanzinnig evenement, heb ook wel is rakkers over de Indy 500 horen praten, moet ook "A once in your live" te moeten zijn, al was het alleen maar om het zeer hoge Big Boys gehalte "The three Bees" (Bike's, Boobs, Boose).

09 apr 2004 12:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
bij camping blue is ook parking blue, wat ik elk jaar zie gebeuren is dat mensen met hun sleurhut of camper aan komen rijden en dan gewoon parking bleu als camping gebruiken. dus valt te proberen. :)

09 apr 2004 13:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]