Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:04

Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vet Cool Man: 15 juni 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Vet Cool Man: 15 juni
het is een soort van opoffering ;)

16 jun 2024 9:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
ruud janssen schreef:
Vanaf Rotterdam vertrokken,zeer goed begeleid door het politie team.

Prachtig! Op elk kruispunt stonden agenten en overal mochten we door rood de kruisingen in colonne over. Erg goed en leuk gedaan door de politie van Rotterdam :res:

16 jun 2024 18:51
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Vanuit Nijmegen vertrokken, gezellig groepje en ook twee motoragenten om tot Arnhem Noord over vrij baan te krijgen.

De snelheid lag niet zo hoog (prima hoor), maar Daan van 6 en Jasmijn van 8 vonden het prachtig.

Afbeelding

Voor diegenen die het nog niet gezien hebben: er staat ondertussen ook een heel groot deel van de professioneel gemaakte foto's online (per fotograaf): zie vetcoolman.nl -> media en dan kun je op Flickr per fotograaf selecteren. :thumleft:

17 jun 2024 10:26
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
Geslaagd event. Al bij het stofzuigen voor vertrek kwam ik twee andere deelnemers tegen die ook naar Utrecht gingen. Bij vertrek uit Utrecht stond er een jongetje te huilen bij de uitgang; hij was niet ingedeeld en had al weken de dagen afgeteld. Dus die heb ik bij mij erbij gezet, in overleg met zijn ouders. Zo dus op pad gegaan met twee enthousiaste jongens van 10/11 jaar. Gezellige kletskousen. Vanaf Utrecht onder politie-begeleiding (door rood 8) ) naar Lelystad.

Rondjes kombaan waren leuk. Wel slecht asfalt waardoor er veel steentjes werden opgeworpen. Inmiddels helaas een barst langer dan mijn hand in de voorruit. :? Maar goed, dat is verzekeringswerk, ga ik van uit.

Super leuke dag voor de jongens, en voor mij ook. :cheers:

17 jun 2024 15:08
Profiel
Moderator
PF #57
Mooi dat het voor de zoveelste keer zo enorm geslaagd is.
Heb een aantal keer meegereden. Herinner me nog een keer dat ik 2 kinderen achterin had en een moeder op de bijrijderstoel. Kinderen kregen een softijsje bij vertrek. Ik rij iets te hard over een drempel bij het verlaten van het terrein wat resulteerde in 2 grote ijsvlekken op het hemeltje van de 911 :mrgreen: :lol:

17 jun 2024 15:34
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
Was weer een super geslaagde dag, precies tussen een paar grote buien door. We hebben de kids een mooie dag bezorgd.
Dat van die opspattende steentjes herken ik! Gelukkig bij mij geen schade. Vanuit Utrecht overigens uitstekend begeleid door de politie, waarvan een van de begeleidende Audi's nog een passagiertje mee nam. Geen Porsche, maar wel in een politieauto...
Volgend jaar weer!

17 jun 2024 17:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Als iemand nog ruit-tips heeft: klik

17 jun 2024 18:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Was zeker weer een geslaagd evenement. Diep onder de indruk van mijn passagier, maar de dag geeft mij veel energie door te zien dat de kids (3) het naar de zin hadden.

De kids wilde met de kart-auto's rijden en stonden al even in de rij te wachten. Daar werd hen medegedeeld dat de crew 30minuten pauze ging houden. Zolang konden ze niet wachten want kort na de pauze moesten we de kombaan op. Na het rijden op de baan waren ze weer in de rij gaan staan en toen werd er verteld dat ze om 14:30 zouden stoppen met het rijden met de karts. De kids waren toch wel teleurgesteld. Misschien een aandachtspunt voor de organisatie volgend jaar??

17 jun 2024 19:07
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Spastblast schreef:
... Wel slecht asfalt waardoor er veel steentjes werden opgeworpen. ...

Absoluut. Vooral aan de onderkant van de kom viel mij op. Ik heb dan geen barst, maar wel extra putjes in de voorruit. :cry: Dat was nog niet zo'n oude, dus dat is wel jammer. Maar ja, het kan niet allemaal meezitten.

19 jun 2024 10:20
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C2, ex-996 4s, ex-964 C2, ex-911 2.7
Hoogland
Steenslag is wel een dingetje daar. Ik heb ook een pit in de ruit en ik was niet de enige. Volgend jaar nog meer afstand houden!

21 jun 2024 10:42
Profiel
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Oef... ik lees toch wel veel "schade gevalletjes". Ik draag dit evenement een warm hart toe en had graag meegedaan, maar met hagelnieuwe lak zou ik hier toch wel echt heel droevig van worden.

Ik ga toch wel heel hard nadenken of ik dan volgend jaar mee ga doen :pale: :(

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

21 jun 2024 11:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Spastblast schreef:
Bij vertrek uit Utrecht stond er een jongetje te huilen bij de uitgang; hij was niet ingedeeld en had al weken de dagen afgeteld. Dus die heb ik bij mij erbij gezet, in overleg met zijn ouders. Zo dus op pad gegaan met twee enthousiaste jongens van 10/11 jaar. Gezellige kletskousen. Vanaf Utrecht onder politie-begeleiding (door rood 8) ) naar Lelystad.

Super actie van je om het huielende jongetje in overleg met de ouders mee te nemen, chapeau :thumleft:

21 jun 2024 12:14
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
Targa 1977 schreef:
Steenslag is wel een dingetje daar. Ik heb ook een pit in de ruit en ik was niet de enige. Volgend jaar nog meer afstand houden!

De organisatie zou volgend jaar aan RDW kunnen vragen om de dag voor onze komst de baan even te laten vegen.

21 jun 2024 13:38
Profiel
PorscheForum Rakker
996 c4 2002
Omg. Venlo
Misschien schrijf ik me volgend jaar wel in als het uitkomt.

maar steenslag op slecht onderhouden (test)baan zoals omschreven, is wel iets om bij stil te staan voor diverse partijen...

:thumleft: voor de mensen die hebben meegedaan.

21 jun 2024 18:06
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
Zou de baan wel geveegd zijn? Dit was in eerdere jaren wel het geval.

21 jun 2024 20:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ik zou gokken van niet. Naast die barst, waardoor ik de ruit moet laten vervangen, heb ik nog minstens 2 putjes in de ruit opgelopen. Blij dat ik die straks kwijt ben, maar het zet je wel te denken. Had ook niet het idee dat ik er nou heel dicht op zat of zo.

25 jun 2024 10:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3