Zal ik dan maar de eerste zijn????
Heb mn foto in mn album staan.........(lief zijn met het commentaar ok )
_________________________________________ Als er een wil is zit ik op de weg......
14 mei 2004 19:16
horn
PF #57
Bas schreef:
Heb mn foto in mn album staan.........(lief zijn met het commentaar ok )
Leuke foto, onder water gemaakt?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 14 mei 2004 20:09, in totaal 1 keer bewerkt.
14 mei 2004 19:18
Bas
911 SC 3.0 Targa
Aalten
Yep....ben al onderweg naar boven
_________________________________________ Als er een wil is zit ik op de weg......
14 mei 2004 19:21
John
Cayenne
Over flitskasten gesproken,
Trouwens ben ik weer na een lekker lang weekend in Kortgene geweest te zijn, lekker mijn slalom board uit de mottenballen gehaald en een paar rakjes in plane gegaan op het Veerse meer.
Maar die flitskasten in Zeeland, wow daar hebben ze er een berg in de fik gestoken en omver getrokken, Koos (de opper kloot..) Spee krijgt vanuit Zeeland alleen maar foto's van vliegtuigen en choppers, heerlijk volk die zunigerds.
Oja nog ff in Sharkcity (M.Burg) wezen shoppen en heerlijk gegeten chez Fonzie, wat een kroegen daar zeg, moeten we is een forumritje organiseren, veel lege wegen en kromme flitskasten.
23 mei 2004 18:53
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Bas schreef:
Zal ik dan maar de eerste zijn???? Heb mn foto in mn album staan.........(lief zijn met het commentaar ok )
Helaas Bas, mijn ponum stond al vanaf 2 mei in mijn fotogallery
Of de wereld er nu gelukkiger door wordt is de vraag natuurlijk
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum