Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 23:34

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
AV Circuit Experience Z'voort 15 juni 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht AV Circuit Experience Z'voort 15 juni
Zijn er nog meer die hebben ingeschreven? Ik ga 15 juni voor EUR 375,- op Zandvoort een dagje sturen in (o.a.) een 350Z, WRX, Z4, Clio V6, Ford :cry: ST220, Merc C320 en een Crossfire (als dan moet...). Broertjes Coronel zijn er ook om wat tips te geven.
Maar de dag begint met eerst een paar ideale lijnen rijden in je eigen auto.
Mmhhh, twijfel nog of ik de P-C4 of de Bravo ga meenemen.... (heb net nwe achterbanden :roll:)

27 mei 2004 18:46
Profiel Twitter 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Tja dan is de rook net opgetrokken van ons (Harald en ik zei de gek), want op 14 juni hebben wij met de NPC de circuitavond.

27 mei 2004 21:16
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
Tja dan is de rook net opgetrokken van ons (Harald en ik zei de gek), want op 14 juni hebben wij met de NPC de circuitavond.

Baan schoon gereden en genoeg rubber neergelegd dus :lol: .

Ga er zelf niet naartoe, maar anders zou ik niet twijfelen met welke auto :roll: :shock: ..... zijn toch banden van het oude type .....
EriC4C schreef:
ErikE schreef:
EriC4C schreef:
Oakie, wat heb jij laten monteren :?: (Michelin Pilot Sport?) ..... en waarom :?: (omdat er voor ook Michelin op ligt en deze nog niet aan vervanging toe waren?)

'k heb idd Michelin Pilot Sport laten monteren, zit voor ook en is daar nog redelijk.
Heb me alleen wel laten tillen zeg :shock: , dom, dom, dom. DNW (dat... nooit... weer...) :!:

ErikE

Zijn dan wel (ook nog :roll: ) Pilot Sport banden van het "oude" type ..... de nieuwe Pilot Sport band is (nog?) niet in 255/40-17 leverbaar! (ook niet in 205/50-17)

:^:

27 mei 2004 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
EriC4C schreef:
John4S schreef:

Baan schoon gereden en genoeg rubber neergelegd dus :lol: .

Ga er zelf niet naartoe, maar anders zou ik niet twijfelen met welke auto :roll: :shock: ..... zijn toch banden van het oude type .....
EriC4C schreef:
ErikE schreef:
EriC4C schreef:
Oakie, wat heb jij laten monteren :?: (Michelin Pilot Sport?) ..... en waarom :?: (omdat er voor ook Michelin op ligt en deze nog niet aan vervanging toe waren?)

Yeah Right!
Maar de flappen in mijn wallet zijn weer van het ZEER vluchtige type :!:
Voorbeeldje: eergisteren de P even "afgetopt" (tank was leeg): Drie-en-Tachtig EURO... AlleMachtig. Dat is serious money.
Waar gaat dat heen met die olieprijs?...
Maar de verleiding is waarschijnlijk toch te groot. Rijden met de P op Zandvoort, dat is niet te versmaden. Net als de NPC jongens de dag er voor!
Ik denk dat ik maar een slaapzak meeneem en lekker langs de Tarzan ga liggen, kijken.

28 mei 2004 11:31
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
regio Waterland
Bericht 
John4S schreef:

John4S,

Denk je dat ik - net als bij de slalom - kan komen kijken?
Of staat er "members only" op de slagboom :roll:

Ciao,
ErikE

28 mei 2004 11:34
Profiel Twitter 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Iedereen is welkom daar, zeker om te kijken.

Echter het gaat wel kriebelen bij je dat weet ik nu al, alleen kijken, maar wellicht krijg je een lift mee (harald bv), mijn bijrijderstoel is bezet, met mijn vaste navigator.

28 mei 2004 18:49
Profiel
PorscheForum Junkie
regio Waterland
Bericht 
John4S schreef:
Iedereen is welkom daar, zeker om te kijken.

Echter het gaat wel kriebelen bij je dat weet ik nu al, alleen kijken, maar wellicht krijg je een lift mee (harald bv), mijn bijrijderstoel is bezet, met mijn vaste navigator.

Ok! Zal een pet opdoen met 'Forum rakker' er op, en een bordje omhoog houden met "aangeboden: navigator" :) .... of zoiets;
Kriebelen zal het zeker... zeg maar ernstige jeuk! Net als op Lelystad.

Ciao,
ErikE

30 mei 2004 18:05
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
regio Waterland
Bericht Met AutoVisie op Zandvoort
Dinsdag dus een dag wezen "racen" met instructie op Zandvoort. Ideale lijnen met eigen auto en de middag ongestoord (?) knallen met gast-auto's. O.a. met Nissan 350Z, BMW Z4 (die rijdt goeoeoeoeoed zeg...!), Subaru WRX en Clio V6.
Laat die Clio trouwens maar staan :shock: ; nu weet ik echt wat een Masterpieces Porsche maakt, met de motor achterin....

Meer pics staan in de gallery. Er waren slechts vier P's aanwezig. Schande! :wink:
Die waren er toch echt niet allemaal de avond ervoor, met de NPC meeting? (want er lag bar weinig rubber op de baan, hehe)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M'n voorbanden zijn overigens gewoon WEG nu! (PDAS hè :wink: )

Ciao,
ErikE

16 jun 2004 11:46
Profiel Twitter 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
gaaf he :lol:

16 jun 2004 12:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]