Btw, hoe is met jullie Porsche-club gesteld wat betreft 2-landen bijeenkomst. Als het goed is wordt in het voorjaar ook zoiets georganiseerd met Digi-Tec Maasmechelen als grote animator.
Hoi Robinson,
Wanneer organiseert Digi-Tec dit in Maasmechelen ?
Zoiezo heb ik interesse in porsche evenementen in het zuiden van het land. Het is misschien ook leuk om met een aantal porsches naar de nordschleife te gaan.......
Frans
13 nov 2003 21:14
Pascal
‘64 Kever
Frank, een vriend van me gaat zo'n beetje elke maand, wellicht een keer met hem meerijden...
(ja, ook 964, C2, getuned, verlaagd, GT3 velgen, cup-spiegels en hij zoekt nog blauwe turbo-stoelen )
13 nov 2003 21:15
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
fransk schreef:
Hoi Robinson,
Wanneer organiseert Digi-Tec dit in Maasmechelen ? Zoiezo heb ik interesse in porsche evenementen in het zuiden van het land. Het is misschien ook leuk om met een aantal porsches naar de nordschleife te gaan.......
Frans
Wanneer ik de volgende toertocht organiseer schakel ik Digi-Tec in om contact op te nemen met Gemballa,Rinspeed en andere Porsche tuners.
Vorige keer is het bewust klein gehouden, plm 35 Porsches.
Wat ik begrepen heb is dat Digi-Tec met z'n contacten de Duitse Porsche club en de Belgische Porsche club wil uitnodigen samen met onze groep.
Wanneer precies wordt t.z.t bekend gemaakt.
13 nov 2003 21:53
fransk
Tijdelijk Porsche-loos; Jaguar XJ8;
Maastricht
Robinson Dat lijkt me super !!!
PaSCal,
Weet je wat, we doen gewoon eens een keer een mega-oproep om te verzamelen aan de nordschleife en dan lekker scheuren.....
Frans
13 nov 2003 21:55
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Ja Frans, en dan huilen als de Porker total loss is.
De Ring is niet iets om zomaar effe tussendoor te doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum