Auteur |
Bericht |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Goede reis allemaal en ik verheug me jullie morgen te zien.. 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
17 nov 2007 20:55 |
|
 |
FS1
|
@Rob: ja, kijk er naar uit
@horn: stel mij zo voor via de A 28 bij Hoevelaken de A1 op.....
|
17 nov 2007 20:59 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
17 nov 2007 21:04 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
... en dat via de Afsluitdijk, toch?
ivm de meeluisteraars 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
17 nov 2007 21:06 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Ben morgen ook van de partij, 8.00 uur bij de shell.
Prop mij ook maar op de lijst Herr Doktor
Heb je ook een sponsje bij je, is sinds de nachtrit niet meer gekuist. 
|
17 nov 2007 21:09 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
17 nov 2007 21:19 |
|
 |
AvdT
|
De totaal overbodige verwende jongetjesclub gaat een dagje spelen.....
Nou wij zijn er klaar voor (op alle snelwegen)!
Dit gaat ons weer een boel rijbewijzen en mooie beelden opleveren!
Koos & Wouter weer blij met de centen en ik met de kijkcijfers!
Laat morgen maar eens zien wat jullie waard zijn!
_________________________________________ Vragen of opmerkingen? Mail ons: wegmisbruikers@sbsonline.nl
|
17 nov 2007 21:33 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
Beste André
mijn vrouw - meermalig slalomkampioene bij de Ned. P. Club - is behoorlijk teleurgesteld dat je de dames vergeet
Op de Nurburgring heeft ze mannen achter zich gelaten
Wel een beetje met de tijd meegaan he; de dames doen al een paar jaar volledig mee en beslissen niet alleen meer over de kleur van de Porsche 
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
17 nov 2007 22:02 |
|
 |
AvdT
|
Beste Paul,
Als je denk dat het met jouw vrouw achter het stuur zoveel harder gaat, laat haar dan morgen aub rijden!
Weinig hardrijdende vrouwtjes in mijn programma de laatste tijd!
_________________________________________ Vragen of opmerkingen? Mail ons: wegmisbruikers@sbsonline.nl
|
17 nov 2007 22:17 |
|
 |
Paul II
|
Beste André,
Helaas gun ik je geen hardrijdende vrouwTJES in jouw programma
Wij hardrijdende VROUWEN  laten ons niet pakken
BTW: dat je zo'n 'totaal overbodige verwende jongetjesclub' in jouw programma wilt hebben
De VROUW van ....... ,die heel vaak lekker hard over de Nederlandse wegen ... 
|
17 nov 2007 22:42 |
|
 |
drknauf
|
andre moek jouw d,r nu wel of niet bijzetten
met welke auto komje 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 nov 2007 22:58 |
|
 |
horn
PF #57
|
in ieder geval met blokjes óp de pedalen... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 nov 2007 23:02 |
|
 |
AvdT
|
Erg origineel meneer Horn.......
Iemand belachelijk maken om zijn lengte........
Nee, jullie Porsches zijn zeker geen compensatie voor........?????
Dan zal ik deze ook al vast even zelf plaatsen, dan hebben wij dat ook gelijk gehad en kunnen jullie vanavond nog even lachen:
Morgen lach ik! 
|
17 nov 2007 23:16 |
|
 |
horn
PF #57
|
tot morgen. neem je dat kissie wel mee?  en netjes het schaamhaar op je hoofd kammen hè?
mijn porsche is zéker compensatie voor... heb ik ook geen problemen mee. Ik heb een Porsche als compensatie, jij een jippie rood koffertje. Als ik dan tóch moet compenseren, dan liever met een 911. Mzzl hè! 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 nov 2007 23:19 |
|
 |
AvdT
|
Ja, erg lollig allemaal!
Vergeet je rijbewijs nou maar niet  , want die gaat morgen met ons mee. 
|
17 nov 2007 23:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
duitsland. heb jij noch koos iets te vertellen 
|
17 nov 2007 23:29 |
|
 |
AvdT
|
Sure, denk je nou echt dat jullie je allemaal tot aan de grens kunnen beheersen met die patserbakkies?
Vorige week hadden wij er ook al twee te pakken met hun gloednieuwe witte Porsches!
Die rijbewijzen liggen nog bij mijn vriendje Koos! 
|
17 nov 2007 23:35 |
|
 |
Paul II
|
"duitsland. heb jij noch koos iets te vertellen".
VROUW van .... zegt: Wat heeft hij überhaupt te vertellen
Enne, laten we het leuk en gezellig houden, we hebben net de dag van het respect gehad (moet volgens mij elke dag) 
|
17 nov 2007 23:41 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Jongens,mag ik m'n naam veranderen,PLEASE
Heb me nog nooit zo geschaamd.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
17 nov 2007 23:57 |
|
 |
AvdT
|
Helemaal gelijk Paul!
Het wordt tijd dat jullie eens respect tonen voor de wetten en regels in dit land!
Als iedereen zich nou eens braaf aan die wetten en regels zouden gaan houden dan wordt NL een stuk leefbaarder!!
Die wetten en regels zijn er niet voor niets!
Koos doet dit echt niet voor het geld, maar juist voor de verkeersveiligheid!!
|
17 nov 2007 23:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
@ Paul: niet gelezen. waar dan?
Inzake respect (waar iedereen altijd de mond van vol heeft):
Respect krijg je niet, dat moet je verdienen. En als je een programma maakt waar je kritiekloos Koos Spee een platform biedt om zijn marketingleugens inzake o.a. verkeersveiligheid en snelheidscontroles te verkondigen, verdien je mijn respect in ieder geval niet.
En los of meneer schaamhaarhoofd morgen wel of niet met zijn camera rondhangt - als je gepakt wordt met > 50km/u te hard in Nederland ben je je rijbewijs kwijt. Dat weet je nu ook al, dus dat risico neem je zelf.
Tot morgen.
|
18 nov 2007 0:00 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Leuk toch om de "echte" Koos een André hier te hebben.
Volgens mij is André familie van Pinokkio.... kijk maar is naar die neus... lijkt wel of ie steeds langer word.
Paul morgen helemaal geen risico's nemen 
_________________________________________ Racefun events
Laatst bijgewerkt door Gert op 18 nov 2007 0:05, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 nov 2007 0:01 |
|
 |
horn
PF #57
|
|
18 nov 2007 0:03 |
|
 |
Paul II
|
Koos doet dit echt niet voor het geld, maar juist voor de verkeersveiligheid!![/quote]
Sorry André, over deze opmerking heb ik toch echt wel zeer betrouwbare andere informatie
Annelies VROUW van .......
|
18 nov 2007 0:05 |
|
 |
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 nov 2007 0:09 |
|
|