Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
lijkt me leuk. ook leuk om daar met een man of 50 te zijn. Is het handig om gewoon in april/mei 2008 een dag te plannen en daar naar toe te werken? Oktober is best kort dag en het weer speelt ook mee, leuker om te barbecuen als het droog is... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2007 22:53 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Sluit me hier volledig bij aan.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
08 aug 2007 22:59 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik sluit me ook bij Horn aan en ben ook kandidaat als we genoeg mensen hiervoor bij elkaar krijgen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
08 aug 2007 23:07 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
April 2008... Perfect! Ik ga mee.
_________________________________________ Take the long way home....
|
08 aug 2007 23:12 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Oktober lijkt me prima te doen, dankzij het veranderde klimaat zitten we dan nog een beetje in de nazomer.
Als je met zo'n 20 man gaat, ben je al veel goedkoper uit vergeleken met hier. Bovendien lijkt het me leuk om met een groep richting Frankrijk te toeren.
Het circuit ziet er op het eerste gezicht niet zo heel uitdagend uit, maar dat zal in de praktijk ongetwijfeld anders zijn.
Zoals in het andere draadje al gemeld, ik doe graag mee!
_________________________________________ Racefun events
|
08 aug 2007 23:18 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
leuk initiatief, hierbij wat praktische info over zowel Croix als Folembray, met links naar de URL's van beide circuits.
Beide al met de moto's gedaan & voorkeur voor Folembray, Croix heeft zo'n paar bochten dat je naar eerste zou terug moeten schakelen maar dat toch niet doet om de boel niet kapot te rijden  waar Folembray zo'n paar heerlijk snelle bochten heeft
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
08 aug 2007 23:20 |
|
 |
drknauf
|
ik gaat heel april mee behalve op de 19de
grtjs  mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 aug 2007 23:30 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
oktober is idd een gok met het weer, dus misschien toch maar doorschuiven naar het voorjaar
en sprinten? da's voor petjes met een civic
zonde van je circuit huur
wat kosten de 'opties'
een ambulance etc. klinkt misschien overbodig, maar als het (onverhoopt) nodig is en hij is er niet 
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
08 aug 2007 23:31 |
|
 |
horn
PF #57
|
als je idd met 50 man bent ofzo moet je gewoon aftikken en die opties erbij nemen. is net als verzekering - als je het niet nodig hebt is het zonde van je geld, maar wel een lekker gevoel. en gedeeld door veel kost het niet veel. relatief... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2007 23:34 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Leuk idee!  Heb er ook wel interesse in. Ik zou als organisatie overigens wel voor "Full options" gaan, als je dat met voldoende mensen deelt valt het wel mee en je slaat jezelf voor je kop als er wél iets gebeurt.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
08 aug 2007 23:40 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
yeah, right
maar je reacties blijven wel consequent 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
08 aug 2007 23:42 |
|
 |
JDB
...Hilversum
|
Goeie actie! Ik denk dat dit wel een goede voorbereiding vereist en daarmee voorjaar 2008 een meer realistische optie is.
Ik wil wel meehelpen met de organisatie.
|
09 aug 2007 8:42 |
|
 |
Graaf
NB
|
goed idee ! count me in 
|
09 aug 2007 8:55 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Zoiets zie ik ook wel zitten, is nog niet eens zo ver eigenlijk ! Met 50 man zou het trouwens wel heel druk worden. Zelfs met 20 deelnemers valt de prijs al goed mee denk ik. Een trackday kost nu eenmaal wat centen...
Wat datum betreft : in april valt doorgaans evenveel regen als in oktober, je moet gewoon wat geluk hebben...
|
09 aug 2007 13:21 |
|
 |
Lydia
|
Voor de sprintcompetitie ben ik op Zandvoort aan het onderhandelen. Kwam er eerst met de prijs niet uit, dus heb wat charmes in de strijd moeten gooien. Het circuit in Frankrijk is daar te duur voor en te ver weg. Denk ik. Kun je daar beter een lekkere circuitdag van maken en voor die sprint effe 2 uurtjes Zandvoort gebruiken.
|
09 aug 2007 17:00 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
een complete circuitdag komt wel het een en ander bij kijken
Ik zou zeker te rade gaan bij één van de clubs, die hebben daar vast wel een draaiboek voor klaarliggen.
Anders wordt je straks als organisator ( na een hele boel moeite gedaan te hebben) ook nog aansprakelijk gesteld voor ontstane schade....
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
09 aug 2007 17:47 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Volgend voorjaar, prima.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
09 aug 2007 17:58 |
|
 |
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Ik doe mee met oktober/november en voorjaar. Voor een doordeweeksedag vind ik 20 man best doenbaar. Wel met minimale opties (ambulance, brandweer, schade verzekering voor organisator) en dan wordt dat 200 Euri pp, prima voor een hele dag. 30 man in weekend doet t m ook. Het aanrijden, de banden en benzine kosten meer....
Wat kosten pitspoezen? Die betalen zichzelf wellicht terug als we RTL4 toestaan eea te verslaan.
Let's go.
|
09 aug 2007 22:03 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
20 man lijkt me erg weinig als je het circuit de hele dag tot je beschikking hebt. Je zal niet de hele dag op de baan zitten en als we het dan een beetje goed regelen met elkaar kunnen er makkelijk met 50 man die kant op gegaan worden. Vervolgens afspraken maken met elkaar hoeveel auto's er te gelijkertijd op het circuit mogen rijden.
En zelf ga ik natuurlijk graag mee en denk dat het voorjaar het meest verstandig is.
|
09 aug 2007 22:17 |
|
 |
V-8
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)Den Haag
|
Ik ben er ook bij. Ik kan wel eens op het Franse RS forum informeren wat ze van het circuit vinden ?
|
10 aug 2007 8:12 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Porscheclub tourcoign organiseert eind oktober een dag te Croix.
Dit is een dag waar ook niet-leden mogen deelnemen.
Vorig jaar was ik erbij, echt tof!
Ik heb toen verschillende foto's hier gepost, maar kreeg jammer genoeg nogal negatieve commentaar over mijn hoofd...
Er wordt gereden in 4 verschillende reeksen:
- volgens ervaring: piste decouverte
- volgens pk en of cilinderinhoud -300pk
- + 300pk
- dames
In de namiddag is er een chronosessie voor wie het wil
dan terug vrij rijden en afsluitend een parade (+/- 200porsches)
- 28 Octobre Journée Sportive : Sur le circuit de Croix en Ternois pour les 20 ans du Club 911 Tourcoing. ( clôture de la saison )
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
11 aug 2007 0:02 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Wat was er mis met je hoofd dan? 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
11 aug 2007 0:14 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
11 aug 2007 0:27 |
|
 |
Roy
911 carrera 3.2Enschede
|
Wij zijn er ook bij, 2 personen, één auto. De voorkeur gaat wel uit naar het voorjaar. Ik denk dat iedereen dan de kalender in principe nog leeg heeft. Eind oktober en begin november kunnen we echter niet ivm Rennsport reunion 3. 20 of 50 auto's maakt niet zoveel uit. Het zal sowieso erg leuk worden.
|
13 aug 2007 16:27 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
Zeker geinteresseerd, mijn voorkeur gaat uit naar voorjaar 2008...
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
13 aug 2007 17:57 |
|
|