Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat dat kwartje zou vallen ...
... de beste straat van Zevenaar waar volgens mij iedereen op 'n onbeveiligde WIFI verbinding zit ...
Gisteren de PFT 'n beetje gevolg - maar had weinig tijd en energie (was daardoor ook niet bij de Nieuwjaarsreceptie in Zandvoort

) ... maar toch wel enthousiast geworden na de vragen van Eric P
Vandaag eerst maar 'ns uitgeslapen en toen op m'n dooie akkertje richting het Oosten gekacheld - Horn zit nog in Zuid Afrika, dus daar kon ik niet op de koffie - ook Jurgen was niet thuis ... uiteindelijk maar Tolkamer in de navi ingevoerd ... want Spijk-Gelderland kon 'ie wel ... maar niet op de juiste plek
Nog 'n paar Km voor Lobith en Tolkamer kwam ik in ene op 'n rotonde 'n rode 996 tegen
Ik had grote vrees dat ....
.. helaas is de foto in de haast genomen en zien we geen rode 996 maar alleen het standbeeld ter ere van de PF-moderatoren - incl. botte bijl
Al snel kwam ik 'n in dit topic al eerder besproken straatje tegen
... niet wetende dat rechtdoor rijden me minstens 'n half uur eerder bij de PFT had kunnen brengen
De spijkerweg gevolg - totdat deze overging in 'n T-splitsing ... kop of munt wees uit dat ik hier maar links af moest slaan - had ik nou maar munt genomen

... even gekeerd in het land van onze Oosterburen om weer met vlotte gang de andere kant van de T te gaan inspecteren ...
... dit bracht mij bij het volgende punt
.... Ehm ... de PFT lag dus niet aan de spijkerweg - deze (onofficiele tak)van de spijkerweg houd namelijk hier op !
Aangezien ik nog geen NAP paal had gezien ... besloten om de spijkerdijk iets verder af te rijden ...
.. en jawel - aan mijn linkerhand verscheen
Was ik even blij dat ik gisteren nog gevraagd had of dat kleine stukje beton 'n onderdeel was van deze NAP paal ... want van die kleine betonnen paaltjes sterft het langs die Spijker-weg & -dijk
... gelukkig was het droog - en de dijk niet nat & glad ...
...'t schepje was eigenlijk overbodig
Trofee, brief & kadootjes in de kofferbak van de auto .....
... helaas geen WIFI in de buurt - en erger nog .... nergens 'n plek waar je 'n dubbele expresso kunt halen
Dus ga maar weer op huis aan ... maar even 'ho' gehouden om nog even snel 'n plaatje van de kranige kraan te schieten
.... om aan het einde van de (spijker)dijk weer uit te komen in Tolkamer ..
Inmiddels ook weer thuis - net voor de file's uit
Ik verwacht de PFT na 10 Januari weer 'n nieuw onderkomen te geven ...
mocht dat niet zo zijn, dan zit ik wss op de Bahama's