Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:30

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Nordschleife 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Paul,

Check wel ff of hij open is voor vertrek want met al die vorst kan hij wel eens dicht zijn. Laatste twee dagen was hij open, maar daarvoor was hij heel lang dicht...

26 dec 2008 23:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
En Paul,

Ben je nog geweest?
Ik was er in ieder geval wel en het was heerlijk rustig. Ik moest eerst nog wat ophalen in Sittard en ben vervolgens doorgekacheld naar de Ring... met de BMW 540 touring met daar bovenop skibox die ik dus in Sittard op moest halen :)

Uiteraard dat ding gewoon laten zitten op de Ring... Hij is goed gekeurd want hij bleef prima zitten...

28 dec 2008 20:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Yep, we waren er om een uurtje of 10 en toen was ie nog dicht wegens de vorst inderdaad (-5) , maar ik denk dat het een uurtje of 11 was toen de zoemer ging :ba: en we de baan opmochten. Ik had nog 2 ritten over van de vorige keer en heb er nog 4 bijgekocht. Eerste rondjes rustig aan gedaan, de laatste 2 gingen vlotjes en lekker, bandjes toch enigzins op temperatuur na die eerste rondjes. Ik vind het echt geweldig rijden daarzo, ga er volgend jaar zeker weer naar toe! Ik leer de bochten nu een beetje kennen als ik er eenmaal inzit :drive: .
Gemiddeld verbruik heen/terugweg, 1:7.5, op de ring net iets boven de 1:3...
Ik heb nog iemand (met NL kenteken) op de baan gezien met een rode 964 Targa, die ik naderhand in Adenau op een sleepwagen heb zien staan, toch niemand van hier ? Leek op een gedeukte linkervoorkant, niet dramatisch maar toch krommer dan af fabriek...
Ik heb overigens van alles zien rijden, maar een 540 (met skibox) niet dus we hebben elkaar gemist!

28 dec 2008 21:05
Profiel
PorscheForum Rookie
964 targa 1991
maastricht
Bericht ik crahte vandaag
hallo , ik ben Stijn uit Maastricht,

ik keek wel vaker op het forum maar nu heb ik wat te vertellen.

en ik ben vandaag met mijn 964 targa eraf gegaan bij Hocheichen. Of beter gezegd een vriend van mij die ook eens een rondje mocht sturen, hij heeft in het verleden al eens achter het stuur van mijn eerdere 911 gezeten, en toen ging het goed. Nu dus niet....
balen.....Zowel linksvoor als linksachter heeft ie een flinke tik gehad,
spatborden beschadigd en bumpers kapot en natuurlijk wat klein werk....

groet

28 dec 2008 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
sterkte ermee, ik heb je op de baan zien rijden (of die vriend van je dus) , ik ben je volgens mij net voor het einde van de baan nog gepasseerd. En naderhand dus je auto op een ambulance zien staan in Adenau van een flinke afstand en zag toen wat schade, maar dat was van voren en van een eind. Bllijkbaar toch wat meer schade dan ik eerst dacht, da's flink balen! Domme pech of...? Ik hoop dat je goed verzekerd bent!

28 dec 2008 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
@Paul: ik was er ook pas rond 13.00u want ik moest eerst die box ophalen in Sittard. Mooi dat het je steeds beter bevalt. Ben momenteel bezig met een Ring-auto en als dat wat wordt zien we elkaar volgend jaar ongetwijfeld wel een keer daar :) Uiteraard ben je dan welkom voor een rondje op de pass.seat mocht je daar belangstelling in hebben.

@Stijn: ik heb je uiteraard ook zien staan (zie vermelding in verslag op mijn site). Zag er toch wel uit als forse schade wat ik in het voorbij gaan kon zien. Had je eventueel nog een lift naar huis aan willen bieden, maar ik heb je niet op sleepwagen bij Breidscheid eraf zien komen. Waarschijnlijk net over de brug rechts de baan verlaten? In Hocheichen was het vandaag ook niet fijn...... er stond ook niet voor niks een bordje 50... beetje te hard de bocht in, van de lijn af en je zat op het ijs. Balen, maar shit happens helaas :(

28 dec 2008 23:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht 
@stijn

dat zijn geen leuke berichten, toch vind ik ondanks dat je best zult balen het wel sportief brengt.

succes,
robert

28 dec 2008 23:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
@Stijn: Hier nog een foto van je ronde toen er nog niks aan't handje was
http://www.eykensfotografie.nl/jalbums/ ... 591.1.html

@Pakkie, ik wil best een keer op de pass. stoel mee hoor, wat voor "ring auto" gaat het worden, ik dacht dat je hiervoor al een geprepareerde peugot 206 gebruikt?

29 dec 2008 21:14
Profiel
PorscheForum Rookie
964 targa 1991
maastricht
Bericht crash op 28 dec 08
leuk die foto's, voor de crash zag ie er beter uit .....

zoals je aan het nummerbord ziet had ik de auto nog niet echt lang,
kenteken afgegeven op 19 november.
ik heb hem zelf in Stuttgart gekocht.

En ja. .het zal wel weer hersteld worden. De auto heeft in de laatste linkerbocht van Hocheichen een Dreher gemaakt en is linksachter en linksvoor tegen de vangrail gegaan. We reden toch echt niet hard, maar ja ...toch iets fout gedaan.

Dank voor jullie medeleven.

groet
Stijn

29 dec 2008 23:29
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Leuke foto-site Paul!

Met regelmatig een 'bekende' in het vizier..... :wink:

Afbeelding

29 dec 2008 23:35
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Ik kan me jouw gevoel voorstellen Stijn......

Hoewel je er waarschijnlijk nooit meer achterkomt 'what the hell happenned', mag je van geluk spreken dat het bij plaatschade is gebleven. Desondanks blijft het ontzettend klote...

Veel sterkte en succes!

29 dec 2008 23:38
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Dat is Ron, ex 4s nu zwarte GT3mkII
27 januari was echt zo'n toffe dag, volgens mij ging de Vijferberg Trofee niet door en hadden we op het laatste moment besloten om naar de Nürburgring te gaan. Het was perfect weer en rustig op de baan.

Stijn, sterkte.
Hoop dat je Porsche snel weer netjes is en dat je weer het vertrouwen en plezier terug krijgt!

29 dec 2008 23:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
ER schreef:
Leuke foto-site Paul!

Met regelmatig een 'bekende' in het vizier..... :wink:

Ik heb na m'n eerste ronde's wat gezocht op internet, er zijn nog een paar goede foto websites, deze is supersimpel op kenteken te doorzoeken, heb je d'r ooit gereden, ff kijken dan :idea:
http://www.nurburgringphotos.com/index.php
Ik heb 4 mooie foto's gevonden van mezelf, en van Gert staat er ook 1 foto op!

30 dec 2008 1:52
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Mooie foto, alleen op andere sites krijg je ze op redelijk goede kwaliteit gewoon gratis.

30 dec 2008 1:55
Profiel WWW Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Ik vind gelukkig geen prenten meer van mijn vorige 911... :)

Dexter leverde in het verleden erg gave prenten (ook voor de vakbladen overigens).

Wat is er met zijn bedrijf/sitegebeurd? :?:

30 dec 2008 12:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Afbeelding

02 jan 2009 1:29
Profiel WWW Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Uit de goeie ouwe tijd Paskal? :wink:

02 jan 2009 7:46
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Eej Paskal, dat is leuk, dit is er eentje van de 28e! Heb er nog geen foto's van gevonden en toen reed ik zonder reservebandjes achterin ;-), in tegenstelling tot de vorige/1e maal.
Bedankt voor de link/foto!

02 jan 2009 15:28
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Grappig dat er 2 :!: topics "Nordschleife" zijn, beiden in het topic Meetings&Evenementen :roll:

17 jan 2009 19:31
Profiel
Westervoort
Bericht 
Er gaan idd tegelijkertijd 2 topics over de Nordschleife ; om 't wat overzichtelijker te maken sluit ik deze (de langste).

Gaat hier verder.

:salut:

17 jan 2009 19:37
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23