Auteur |
Bericht |
Stijn van Kooten
|
Re: 38e nacht v.Weesp 9 en 10 MEI 2009 Porscheforum-teams
Wow, wat heeft dat ene oude auto'tje gedaan Bijna te water Ik zie ook nog een Dodge Charger uit mijn dorp, die gele uit '69 Waar is Hans trouwens, zie ik nergens op de foto's. Dacht dat hij wel meedeed?
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
09 mei 2009 23:16 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Helaas hebben wij dit specifieke fotopunt gemist waar we missen nu vooral het bed, dus daar duiken we nu weer in. De eerste tussen uitslagen waren minder goed dan gehoopt, maar al scoren we de 1800 punten dan zijn we nog blij het was een leuke nacht trustu
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 mei 2009 6:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Volgens mij net op tijd gestopt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2009 7:01 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgens mij is j(ulli)e verslaving aan dit forum groter dan de noodzaak voor slaap Het was weer leuk, gezellig - maar ook vermoeiend ... gelukkig hadden we enthousiaste teams die zich goed in de opgaves vastbeten Ik duik er zo ook maar 'ns in
|
10 mei 2009 7:14 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Ha, Olaf. Was je toch wel erg in de buurt.... Jachthaven Uitdam. "Best driving road" van Noord-Holland, maar ook riskant. gaan er elk jaar een paar van de weg.
|
10 mei 2009 8:52 |
|
|
DeniS2
|
Jep het voerde, net als vorig jaar, langs enkele waterland klassiekers
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 mei 2009 10:36 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zo de noordelijke afvaardiging is ook weer thuis en ik heb inmiddels een powernap gedaan. Was ontzettend leuk om weer eens te doen. Fijne instinkers af en toe in de route en het blijft leuk dat je tot op het moment dat de uitslag volgt niet zal kan zeggen waar je nu wel en geen fouten hebt gemaakt. Ook leuk dat we inderdaad erg enthousiaste teams hadden en er een lekker sportief competitie element aanwezig was bij iedereeen. Zal zo de auto maar eens leeg gaan halen. Lijkt wel een transit die heen en terug naar de Bosporus is geweest Ben nu heel benieuwd naar de scores.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 mei 2009 11:24 |
|
|
Olaf
|
Gerhard en ik hebben nog overwogen om op de koffie te komen .. ... helaas tellen ze bij de NVW ook de tijden op welke je binnenkomt tussen de verschillende trajecten
|
10 mei 2009 14:37 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
goeiemogggel !!
nou dat was weer een zeer wijze les in navigatie en puzzelen. Viel toch wel tegen, vooral het laatste stuk. Onze dwang naar alle puntjes te rijden was iets te groot.
Maar verder, de sfeer tussen de forum leden was helemaal top. Ook het gebruik van de portofoons vond ik heel erg handig. Super Olaf !
Paar keer flink hard de bodem geraakt (slik) en een keer vol in de remmen toen een Donald duck besloot een eind aan z'n leven te willen maken. (niet gelukt, dankzij de prima remmen op de 3.2 ).
Jammer alleen dat sommige mensen toch weer moeten zeuren over de porsche rijders, terwijl het niet eens vol uit ging. Daarna maar wat rustiger gedaan. (ahum).
Ben nu wel helemaal gaar, maar was helemaal te gek !
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
10 mei 2009 15:41 |
|
|
Olaf
|
De Porscheforummers die als teams ingeschreven waren, zijn o.a. herkenbaar aan de (door Berloth-Design gesponsorde) banner
|
10 mei 2009 16:09 |
|
|
ExTaxi
|
gelukkig kwam alles op z'n pootjes terecht. Ze hadden ERG veel mazzel dat het gras niet nat was en dat ze al wat snelheid verloren waren op het asfalt, anders was het zwemmen geworden!
|
10 mei 2009 17:22 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Yep, de auto stond met z'n linker voorwiel nog net in het water, voor de rest stond ie droog! Hoe ik dat weet? Wij reden er direct achter (op zo'n 30m meter). Opeens hoorde ik remmen piepen, ik keek op (was navigator) en zie de auto voor ons zo over het randje gaan. We zijn meteen gestopt, uit de auto gesprongen en naar de kant van de weg gelopen. We zagen toen dat de auto -gelukkig- nog 'droog' stond. Vervolgens hebben we zo'n 10 minuten assistentie verleend (verkeer gemaand rustig te rijden, contact met de organisatie opgenomen, enzo) en toen weer doorgereden. We hadden gedacht hierdoor te laat binnen te komen (en dus strafpunten te incasseren), maar ondanks alle commotie zelfs 3 minuten 'te vroeg' op de RC aangekomen! Een deelnemende Jeep heeft de auto er met z'n lier uitgetrokken en de auto heeft de Nacht nog afgemaakt ook (én op tijd gefinished ook nog!)
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 mei 2009 18:28 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Zo, wij zijn ook ontwaakt. We hebben het erg naar ons zin gehad afgelopen avond en nacht maar wat was het moeilijk. Vooraf hadden we nog enigzins de gedachte dat we met alle onderdelen wel aardig uit de voeten zouden kunnen maar eenmaal op weg viel dat goed tegen. Vooral de kaartleesritten, daar kwamen wij niet uit. Gelukkig reden Hans en Manon voor ons en zij waren daar beduidend beter in. We hebben de hele rit met z'n vieren gereden, erg gezellig. En Olaf's portofoons kwamen heel goed van pas. Iedereen bedankt en graag tot een volgende keer. Eric & Joke
_________________________________________ Boxer power.
|
10 mei 2009 19:03 |
|
|
Hans
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4shoorn (nh)
|
Daar zijn we nog pffffffff, Nog steeds wakker, nou ja...... wakker. Toen we thuis kwamen moest mijn zoontje nog even naar de judoschool voor club wedstrijden. Dus wij hebben vandaag niet geslapen, we zijnnu echte wrakken. We hebben een hele leuke avond gehad, alles samen gereden met erik en joke. Top Het was wel moeilijker dan verwacht. Ook weer gezellig met de andere forummers. O ja Olaf: ik zou graag nog een sticker voor mijn voorruit willen en ik hoor wel wat die kost. (zal hem zelf even recht plakken). groeten Hans en Manon
_________________________________________ Alle hoop, ook de valse, is beter dan geen hoop..:D Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
http://www.monchhoutbewerking.nl/ Bezoek monchdakkapellen!
|
10 mei 2009 20:11 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Zo hier ook weer onder de mensen Het was weer een mooie nacht met een hoop gezelligheid. Olaf bedankt voor het organiseren en Jeroen bedankt voor de geweldige stickers Schildjes al weer van de auto afgehaald en dat ging gelukkig erg makkelijk
|
10 mei 2009 20:43 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Na een voortvarende start en een zeer goede 'middernacht' heeft het laatste traject ons 'de das omgedaan'. Bij het uitstappen na het derde traject is de lineaal kennelijk uit m'n zak gevallen , dus het werd bij het laatste traject 'schatten'. Toen ook nog de dashboardverlichting van de 404 Coupé ongeveer halverwege het laatste traject uitviel, werd het allemaal wel heel moeilijk... Scherprijders, afslagen, weggetjes en dat soort dingetjes hebben we dus gemist. Dat resulteerde -helaas- in 14 fouten in het laatste traject waardoor we op 1303 strafpunten uitkwamen, hetgeen toch goed was voor een 15de plaats in het klassiekerklassement. Hadden we in een Porsche gereden, waren we toch maar mooi 3de geworden in het Porscheklassement...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 mei 2009 23:58 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Denis en Marjolein gefeliciteerd met jullie 3e plaats in de toerklasse en 1e in de Porscheklasse
|
11 mei 2009 8:15 |
|
|
DeniS2
|
goede morgen, Inderdaad al onze doelstellingen gehaald, onder de 1000 punten, in de top 10 en als het even kan beste porsche. Derde plaats kwam als een verrassing, we hebben in de laatste route maar 3 fouten gemaakt en dat heeft een boel goed gedaan. en gerhard je vergeet 5e in de mix equippe klasse, toch nog goed voor een lunch bon bij een tentje in weesp in de spanning opbouw naar het weggeven van de lcd kwamen we ook nog voorbij, maar met 24 punten zaten we er nog te ver vanaf nog een aantal met minder verschil maar de winnaar had het precies goed en nee die was niet olaf genaamd Wij hebben ook een hele leuke nacht gehad,berlothdesign aka Jeroen 914 dank voor de stickers maar het is echt denis en niet dennisWij werden een beetje gek van het geleuter over de walkie talkie, dus wij waren wat minder teamspelers en hebben die vrij snel uitgezet Dit jaar elkaar ook meer zien rijden en bij de pauzes gesproken dan vorig jaar. Heerlijk over de weggetjes gereden en de auto goed de sporen gegeven. Kortom leuke nacht met een leuk resultaat Olaf wederom dank voor het regelwerk rondom de porscheteam's
|
11 mei 2009 9:04 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Denis en Marjolein van harte met de behaalde resultaten Moet zeggen dat ik over onze eigen resultaten niet eens echt ontevreden ben. We zijn in ieder geval onder de 1800 punten gebleven hetgeen de doelstelling was. Laatste traject hebben we redelijk wat missers met rijden gehad die we deels hebben kunnen corrigeren maar dat is voor verbetering vatbaar komend jaar. En Arie en ik zitten ons nog steeds af te vragen wat er mis ging bij het bolletje pijltje want dat ging best rap maar ergens op het laatste stuk hebben we toen enorm veel tijd verloren waardoor we gewoon 26 min te laat in klokten. Maar goed we weten waar we volgend jaar uit moeten komen, onder de 975 punten @ Olaf bedankt voor de coordinatie en organisatie @ Jeroen reuze bedankt voor de geweldige stickers (Ik laat ze nog even zitten) @ Team 1 & Team 2 reuze bedankt voor de gezelligheid en lol die we gehad hebben Op naar de 39e nacht van Weesp
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
11 mei 2009 10:08 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Denis & Marjolein, gefeliciteerd met het resultaat! Zelf zijn wij net onder de 1800 punten geeindigd......
_________________________________________ Boxer power.
|
11 mei 2009 10:15 |
|
|
Olaf
|
Den-is & Lein Gefeli En bedankt voor het hooghouden van de PF-eer
|
11 mei 2009 10:22 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Ik heb net even de uitleg doorgelezen en ik zie dat we toch enkele valstriks over het hoofd hebben gezien
|
11 mei 2009 16:31 |
|
|
DeniS2
|
De uitleg gisteren was ook goed frustrerend, op twee punten dachten we een lastige valstrik te hebben doorzien, blijkt het geen valstrik te zijn en dacht we te ver door Het tellen van plateau verkeersborden was helemaal mooi, aan het begin van de dijk stond een bord, begin tunnel met een lengte van 6km. Ik heb dit wel in een flits gezien maar niet verder bij nagedacht en dat het eerder een functie voor de andere klasse's was. Niet dus, omdat dus alles in een tunnel staat, is dit inventaris, dus niet vast, dus mag je ze niet tellen Gerhard jou valt niets te verwijten, jij moet doen wat de navigator zegt. Alle eer komt in ons geval ook Lein toe.
|
11 mei 2009 16:56 |
|
|
Arg 3.2
|
Denis en Marjolein gefeliciteerd met jullie prijzen, klasse!
Na het lezen van de uitleg van de verschillende routes blijkt toch dat we de nodige ervaring missen. Gelukkig hebben we een heel jaar om ons te verdiepen in de materie. Onze doelstelling voor 2010: 974 punten of minder.......... maar of dat gaat lukken??
_________________________________________ http://www.911Events.nl
|
11 mei 2009 19:54 |
|
|
Olaf
|
Enkele zegt'ie dan ... maar ach, het was jouw keus om te rijden
|
11 mei 2009 20:35 |