Auteur |
Bericht |
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Re: Bezoek Porsche Museum 6,7 juni : ... het feest is geweest!
Beste Porscheliefhebbers, Eerst & vooral willen men broer (jeroen) & ik Katja & Alain vanharte bedanken voor de sublieme rit & idemdito organisatie! Zoals hier boven geschreven was alles perfect geregeld en overal waar we kwamen werden we schitterend ontvangen met de Porsche's vlak voor de deur Ik kan alleen maar bevestigen watgeen hier al is neergeschreven! Het was echt AF. dus nogmaals Alain & Katja R.E.S.P.E.C.T. Het enige wat een beetje jammer was, was het weer met momenten (hevige regenbuien) en het feit dat ze blijkbaar in heel duitsland werken aan het uitvoeren waren maar dat kon de pret niet verpesten uiteraard! we hebben dan ook alleen maar vrolijke gezichten gezien heel het weekend door verder weer leuke forummers leren kennen & anderen beter leren kennen! Het was een leuke mix van BE & NL. Het was ons een waar genoegen! Tot de volgende dames & heren. (foto's volgen) grtjs thomas & jeroen Edit: al een klein filmpje http://tinypic.com/player.php?v=34t66oy&s=5Edit: ik krijg de foto's niet online enkel via netlog (maar dat lijkt me niet ideaal) dus als er verzoeken zijn ik heb redelijk veel foto's dan PB je maar ff & kijk ik of ik een foto van je P heb.
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
Laatst bijgewerkt door Thomas986 op 08 jun 2009 17:47, in totaal 2 keer bewerkt.
|
08 jun 2009 15:30 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: Bezoek Porsche Museum 6,7 juni : laat het maar beginnen...
Wat een hagelbui inderdaad, niet normaal. Echt: kiezelstenen. Maar mijn 964 heeft geen -voor mij zichtbare- schade. Ongelofelijk achteraf. Zegt iets over de plaatwerkdikte van de 964 & 996?
_________________________________________ Take the long way home....
|
08 jun 2009 16:35 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Ha, eindelijk een voordeeltje voor (een cabrio dak) van een Boxster Mijn dak had helemaal niks
|
08 jun 2009 17:20 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 jun 2009 17:52 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Zo, eindelijk even tijd om ook Alain en Katja te bedanken was tot in de puntjes geregeld. Alles was Top, mooi samen gesteld programma. Jongens....jongens rustig aan hé, ze wilde niet als au-pair maar ze wilde wel als mascotte van het PF..... Wat een bos haar had die meid
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
08 jun 2009 18:35 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zien er goed uit die fotos!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 jun 2009 18:55 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Niet perfect , maar wel een prima sfeerimpressie toch?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 jun 2009 19:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... voor het werk dat je er aan hebt gehad om al die bruidsparen weg te choppen
|
08 jun 2009 19:13 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Ook van ons nogmaals een grote en dikke lof trompet voor Alain & Katja. De trip was tot op de puntjes verzorgd Volgens mij is de 944 ook vrij van deukjes teruggekomen, ik heb even snel en oppervlakkig gekeken, maar ik kon zo geen zien. Was inderdaad een verveelende ervaring, niet weten of de hagelstenen deuken veroorzaakten. De stenen waren net iets kleiner dan kleine knikkers. Na wat navigatie problemen in stuttgart ook de weg naar huis gevonden samen met ErikE, het duurde tot de 3 tot we eindelijk een beetje vrijbaan kregen Nog steeds wat gratis cursussen rechtsrijden/inhalen weggegeven, ErikE gaf daarin af en toe Masterclasses ErikE had ook wat meer vertrouwen, ik schat met 250 door een (welliswaar) flauwe bocht Ik hield het bij 220 en een max van 240 (teller) Maaaar het weekend het veeeeel meer dan hard rijden, leuke mensen, leuke activiteiten en een perfecte organisatie fotos volgen zodra ik meer tijd heb
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 jun 2009 19:50 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Het is mij ook gelukt om een selectie van een dikke 200 foto's op het net te dumpen! Link: http://picasaweb.google.nl/esgigt0/Publiceren#
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
08 jun 2009 20:19 |
|
|
Stefx911
964 C4 - 931 - 911 32 Targa G50 - Alpina B3 Cabrio -Antwerpen
|
Mooi detail van de Panamerica
_________________________________________ PORSCHE, nothing else even comes close
|
08 jun 2009 21:08 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Een heel weekeinde met ongeveer 50 porsche's op stap , is toch een droom voor elke porsche liefhebber ALAIN en KATJA hebben deze droom voor mij doen uitkomen . Wat een geweldig weekeinde En dit weekeinde was NIET ALLEEN een bezoek aan het nieuwe porschemuseum , maar een bomvol weekeinde , en dat alles in een strak maar perfect schema . Zo'n weekeinde lust ik wel 1x per kwartaal . Beetje jammer dat er een aantal niet naar Sinsheim zijn geweest , jullie hebben wat gemist . Ben vanaf Sinsheim met de terugreis begonnen (16.08 uur) en samen met HennieC2Targa naar Nederland gereden ,en was om 2130 uur in Vianen bij mijn broer (bijrijder ) thuis , en onderweg wat gegeten en uiteraard getankt . Mijn dank gaat uit naar ALAIN en KATJA en alle deelnemers wiens porsche ik live heb mogen aanschouen .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
08 jun 2009 21:22 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Uiteindelijk toch gelukt ; bijdeze mijn foto verslagje = http://picasaweb.google.nl/ThomasKSCL/E ... PMuseumEtc
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
08 jun 2009 21:38 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Heeft weinig met de dikte van het plaatmateriaal te maken in dit geval maar met de manier hoe zo'n hagelsteen het plaatwerk raakt, snelheid, massa etc etc. Daarnaast varieert het plaatwerk van een 911 tussen de 0,7 en 1,9 mm in dikte afhankelijk waar het gebruikt is. Zo is het midden van het dak 0,7 mm maar naar de randen loopt dat op tot 1,3 mm. Als het overigens alleen materiaal dikte was hadden er meer putten in gezeten. We hoorden deze twee ook als stenen op het dak vallen tussen de andere hagelstenen door. Maar vandaag heeft mijn overbuurman (een gerenomeerd autoschade expert) al even gekeken en kunnen ze deze twee miniscule putjes, die je alleen met strijklicht ziet, er zo uit trekken. Inderdaad jammer dat een aantal Sinsheim heeft overgeslagen. Echt een geweldig museum om eens rond te hangen en waar de formule 1 autos tussen de fietsen en vliegtuigen staan. Wel te gek om die excentrieke Maybach's eens live te zien trouwens.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
08 jun 2009 21:43 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Eens. Ook een hele serie Mercedes Kompressors, ben de tel kwijt geraakt, 3x Gullwing, 2 x MB 600. Mooi hoor! Had alleen moeite om autogek Martin mee naar huis te krijgen, we gingen dan ook als allerlaatste weg, net na de een na laatste, Belgische zwarte 996 GT3. Voordeel was wel dat we bijna geen regen meer hebben gehad een paar buitjes op de A3 F'furt - Keulen. Gelukkig helemaal geen hagel gezien.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
08 jun 2009 22:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Soms roept de ouderplicht harder dan het museum @Thomas..prettig dat we naast je stonden bij het Slot...veel foto's opgeslagen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 jun 2009 22:11 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tja, we zaten erg te twijfelen... maar Tamar moest toch een beetje op tijd naar bed. Deze week weer avondvierdaagse...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 jun 2009 22:24 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
pfffff na een vermoeiende terugreis (o.a. door een gigantische hagelbui en veel neerslag), een hapje eten en nog even nakletsen bij mijn reisgenoot was ik zondag om 1.30 thuis (eigenlijk maandag dus inmiddels al) ... 6,45 ging de wekker weer. Foto's staan nog niet eens op de pc... die komen tzt wel. Moet wel zeggen dat ik een GE-WEL-DIG weekend heb gehad!!!!!!! Alain en Katja: HEEL ERG BEDANKT! Ik ga nu snel naar bed, morgen enkel heftige vergaderingen En dan 's avonds nog maar eens nagenieten met de foto's iedereen bedankt voor de gezelligheid! weer een aantal nieuwe forumleden en Porsch liefhebbers gesroken, alsmede een aantal bekenden edit: (wellicht klinkt mijn reactie wat mild... ik ben erg moe, maar echt! ik vond het top!!!!!!!!!! en ik heb veel bewondering voor de manier waarop het georganiseerd is!)
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
08 jun 2009 22:29 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hagelbuitje onderweg.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 jun 2009 22:37 |
|
|
Lydia
|
Ik heb ook erg zitten twijfelen of ik naar Sinnsheim zou gaan of niet. Ik zag het al op de heenweg. Maar ik wilde toch erg graag naar mijn kinderen. Achteraf maar goed, want de terugreis vond ik best vermoeiend met al dat water op de weg en de behoorlijk harde regenbuien! Dat museum ga ik nog wel eens een keer bekijken!
|
08 jun 2009 22:54 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Artistieke foto's trouwens, die je in dit draadje postte ! Vooral vind ik super
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 08 jun 2009 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jun 2009 22:56 |
|
|
Hans
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4shoorn (nh)
|
Beste Alain en Katja,
Als ik alle berichten zo lees, is alles al gezegd. Het was inderdaad een fantastisch goed georganiseerd weekend. We hebben genoten van Techart, het heerlijke eten, de porsche liefhebbers. En nog veel meer. Zeker voor herhaling vatbaar en dan ben ik er zeker weer bij.
Nogmaals bedankt.
Groeten, Hans (luca)
|
08 jun 2009 22:57 |
|
|
Lydia
|
Thanks Reñger. Ben nog een beetje aan het experimenteren met de nieuwe camera. Ik heb er wel erg veel schik van. Ik vermoed zomaar dat ik wel eens vaker foto's zal gaan maken op een PF meeting!
|
08 jun 2009 23:00 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Harde buien, ja, maar plaatselijk ook behoorlijk enge plassen (eenzijdige aquaplaning). Geen lolletje om daardoorheen te rijden...
Zelf ook niet naar Sinnsheim gegaan. Stond 's ochtend mijn sleutels al te zoeken terwijl die op het slot van de kofferruimte zaten. Was geen aanbeveling om mijn bezoek verder te rekken na het Porsche museum. Bovendien wilde ik mijn vrouw en dochter ook nog zien. Was uiteindelijk om 18u05 thuis (alleen gestopt om te tanken).
Overigens wil ik nog wel een keer naar Sinnsheim...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
08 jun 2009 23:01 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Zo, wij zijn ook weer thuis, extra nachtje geboekt in Le Meridien, nog in Stuttgart wezen shoppen vandaag. Take the long way home dus Katja & Alain, perfect geregeld! Die "Porsche meets Concorde rondvlucht" welke jullie geregeld hadden, echt geweldig. We mochten eigenlijk geen foto's nemen tijdens de Concorde-vlucht, toch maar stiekem een genomen tijdens de start op het moment dat we over onze geparkeerde Porsches vlogen. Alleen jammer dat we na 1.30hr weer terug moesten vliegen, we waren al bijna halverwege New-York
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
08 jun 2009 23:52 |
|
|